Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, johnno zei:

Mmmmm.......interessant. Kun je aangeven hoe ze dat gaan doen, ceesv?

1. je "verhaal" aanhoren; 2) je kenteken natrekken; 3) bewijs vragen van je verhaal.4) bewijs 

 van je reisbestemming.

 

Professioneel getraind Polizisten-verstand gebruiken 

 

Et voilà, daar is ie: de boete....! Of nog meer....😁😤

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 minuten geleden, Penthe zei:

Ach ze kunnen net als in Spanje gewoon je mobiele telefoon volgen bijv. Mag niet maar waar hoor je iemand klagen.

 

Ja, dat kan, maar dan moeten ze wel even een flink stukje rijden, want dat ding ligt thuis.

 

En eh, Eduard, ik heb van mijn fiets geen kentekenbewijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, johnno zei:

Ja, dat kan, maar dan moeten ze wel even een flink stukje rijden, want dat ding ligt thuis.

Ow nou dat zou ik beslist niet doen er zal maar wat gebeuren en je kunt niemand bereiken, moet er niet aan denken.

 

Maar verder moet je jezelf gewoon aan de regels houden dan heb je ook niets te vrezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
56 minuten geleden, johnno zei:

Mmmmm.......interessant. Kun je aangeven hoe ze dat gaan doen, ceesv?

Wanneer je Nederland als referentie neemt, gaat er niets werken.

 

Er wordt op dit moment in Nederland aanbevolen je te beschermen in openbare ruimtes.

(In Duitsland al maanden verplicht.)

Daar denkt iedereen het zijne van en maakt zijn eigen uitleg van die aanbevolen regels.

Maar het aantal besmettingen per dag loopt nog steeds stijl omhoog.

en hoe reageren de beleidsmakers in Nederland?

 

Met nog strengere aanbevelingen....

 

Een fout die vele Nederlanders in het buitenland maken, te denken dat de handhaving net als in Nederland niets voorstelt.

In Duitsland gaat het er niet om dat zij moeten bewijzen dat jij uit een risico gebied komt, jij moet voldoende geloofwaardig aantonen dat jij uit een veilig gebied komt.

 

Het begint ermee dat je een agent in Duitsland met U aanspreekt, nooit met jij.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Een fout die vele Nederlanders in het buitenland maken, te denken dat de handhaving net als in Nederland niets voorstelt.

 

Het hangt er maar vanaf wat je onder 'buitenland' verstaat.

In West Europa zijn de verschillen inderdaad niet heel erg groot.

Ik ben het afgelopen jaar in Duitsland tweemaal staande gehouden.

De polizei belt dan een nummer en geeft je persoonsgegevens door.

Vervolgens krijgen ze dan te horen of je wel of niet iets op je kerfstok hebt.

De politie in Nederland gaat precies hetzelfde te werk als ze een Duitser aanhouden.

Dat is niet Duits en dat is niet Nederlands, dat heet Europese samenwerking en die komt grotendeels uit Brussel.

 

Je mag van mij blijven roepen dat alles in Duitsland beter geregeld is dan hier, maar is dat ook altijd zo?

Ik heb er ooit ook twee jaar gewerkt en kwam er achter dat het tegenovergestelde ook vaak waar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, johnno zei:

dat alles in Duitsland beter geregeld is dan hier, maar is dat ook altijd zo?

Ik heb er ooit ook twee jaar gewerkt en kwam er achter dat het tegenovergestelde ook vaak waar is.

 Ik vind het nergens goed geregeld, niet hier niet daar maar overal. Dat de cijfers in Duitsland lager zijn is gewoon geluk hebben. En de regels in Spanje zijn veel strenger dan die van Duitsland. De regels in Nederland zijn een lachertje maargoed daarom leef ik ook hier en niet meer daar.

 

Het probleem is het volk zelf, egoistme ten top en daarmee de ander besmetten. De Duitsers zijn over het algemeen goed georganiseerd en zullen waarschijnlijk daardoor automatish meer afstand houden en maskers dragen omdat het in het bloed zit. Nederland is al meer dan 10 jaar een verdeeld land waar iedereen moord en brand schreeuwd en er werkelijk niets gebeurd omdat men bang is voor de gevolgen er zijn geen ballen meer.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Penthe zei:

 Ik vind het nergens goed geregeld, niet hier niet daar maar overal. Dat de cijfers in Duitsland lager zijn is gewoon geluk hebben. En de regels in Spanje zijn veel strenger dan die van Duitsland. De regels in Nederland zijn een lachertje maargoed daarom leef ik ook hier en niet meer daar.

 

Het probleem is het volk zelf, egoistme ten top en daarmee de ander besmetten. De Duitsers zijn over het algemeen goed georganiseerd en zullen waarschijnlijk daardoor automatish meer afstand houden en maskers dragen omdat het in het bloed zit. Nederland is al meer dan 10 jaar een verdeeld land waar iedereen moord en brand schreeuwd en er werkelijk niets gebeurd omdat men bang is voor de gevolgen er zijn geen ballen meer.

 

 

 

Duitsland heeft de beste gezondheidszorg in heel Europa en ook een flinke overcapaciteit in ziekenhuizen. Zou je kanker krijgen dan kan je echt het beste naar Duitsland, omdat ze daar behandelmethodes hebben die in Nederland worden tegen gehouden. Datzelfde zal met Corona behandelmethodes niet veel anders zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Tonskidutch zei:

waar heb je dat vandaan dat Duitsland de beste gezondheidszorg heeft?

weer één mening?

 

Van kanker weet ik het absoluut zeker tonski. Ik ken 3 mensen die in Nederland waren opgegeven en in Duitsland met succes verder werden behandeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn moeder is met het fietsen gevallen en heeft daarbij een ruggenwervel gebroken.

Hier zou ze een corset aan krijgen en moest het met 6-12 weken vanzelf over gaan en de 1e weken rust houden/in bed blijven.

In Duitsland heeft ze onder verdoving  2 injecties gekregen ,moest daarna 6 uur stil blijven liggen om de lijm/cement uit te laten harden waarmee het bot weer aan elkaar gelijmd is en liep ze 3 dagen later zelf weer het ziekenhuis uit.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Duitsland heeft de beste gezondheidszorg in heel Europa en ook een flinke overcapaciteit in ziekenhuizen. Zou je kanker krijgen dan kan je echt het beste naar Duitsland, omdat ze daar behandelmethodes hebben die in Nederland worden tegen gehouden. Datzelfde zal met Corona behandelmethodes niet veel anders zijn.

 

Dat zou ik niet direct durven beweren, maar ik denk wel dat Duitsland op een hoger niveau zit dan wij in Nederland.

Ik schrijf daar de betere resultaten wat corona betreft dan ook liever aan toe, dan aan het dragen van mondkapjes.

 

Maar of je ook wanneer je kanker krijgt maar beter naar Duitsland kunt gaan betwijfel ik.

Ons AVL heeft een heel grote naam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

Nu is Trump het helemaal kwijt....

Hij is immuun voor Corona....

Hij is ook immuun voor aantoonbare feiten en wijze adviezen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Penthe zei:

 Ik vind het nergens goed geregeld, niet hier niet daar maar overal. Dat de cijfers in Duitsland lager zijn is gewoon geluk hebben. En de regels in Spanje zijn veel strenger dan die van Duitsland. De regels in Nederland zijn een lachertje maar goed daarom leef ik ook hier en niet meer daar.

 

Het probleem is het volk zelf, egoistme ten top en daarmee de ander besmetten. De Duitsers zijn over het algemeen goed georganiseerd en zullen waarschijnlijk daardoor automatish meer afstand houden en maskers dragen omdat het in het bloed zit. Nederland is al meer dan 10 jaar een verdeeld land waar iedereen moord en brand schreeuwd en er werkelijk niets gebeurd omdat men bang is voor de gevolgen er zijn geen ballen meer.

 

Ik zou ook graag willen weten waarom het in Duitsland zoveel beter gaat. Maar als ik lees over supermarkten die alvast bier koud zetten voor klanten die na 22 uur door willen feesten omdat de kroeg wegens corona beperkingen eerder dicht moet (max 3 kratjes per klant (!)). Nu gaan die supermarkten ook dicht om 22 uur maar het zal mij benieuwen of de klanten dan om 21:50 nog ff snel bier gaan halen. Gok dat we dat niet meer horen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...