Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, Eduard07 zei:

Als dat zo is, sneuvelt overduidelijk de aanname bij veel ongelovigen "dat de kans dat je het virus buiten kunt oplopen nagenoeg nihil is".

 

 

Shoppen gebeurt natuurlijk niet buiten hé Eduard. Al die shoppers gaan op een bepaald moment de winkel binnen en kunnen daar besmet raken. Hetzelfde geldt natuurlijk ook nog steeds voor de supermarkten, waar nog méér volk vrolijk rondhuppelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoef je mij niet te vertellen.

Dan nog beweren de ongelovigen namelijk "dat je het virus tijdens het winkelen oploopt, nagenoeg nihil is". 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Eduard07 zei:

Dat hoef je mij niet te vertellen.

Dan nog beweren de ongelovigen namelijk "dat je het virus tijdens het winkelen oploopt, nagenoeg nihil is". 

 

Bij binnen winkelen juist wel en buiten nauwelijks:

 

https://www.volkskrant.nl/wetenschap/onderzoek-nauwelijks-kans-op-besmetting-in-buitenlucht~b28c006b

 

Zijn ook enorm veel onderzoeken naar gedaan, is ook al heel erg lang bekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet toch beter leren begrijpend te lezen. En niet alleen lezen wat je graag wilt dat er staat.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Eduard07 zei:

Je moet toch beter leren begrijpend te lezen. 

 

Schrijf dan duidelijk wat je bedoelt:

 

Dan nog beweren de ongelovigen namelijk "dat je het virus tijdens het winkelen oploopt, nagenoeg nihil is". 

 

Staat nergens of het binnen of buiten is. Winkelen doe je namelijk al als je door een winkelstraat slentert, etalages bekijkt, dus allemaal buiten. Vervolgens zou je naar binnen kunnen gaan.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, kiekiek zei:

Nee. Je hebt het over winkelen en winkelen begint al bij etalages kijken, dus buiten.

 

O ja, en wat als twee mensen die in een etalage staan te kijken een praatje met elkaar gaan maken?

 

Wat ik bedoel te zeggen is dat het echt niet allemaal zo zwart-wit is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, wanderer zei:

miereneukers en eindeloos gezever, nietes, welles....etc

Als je gelijk hebt heb je gelijk.

@all

Dat geldt momenteel voor elke stelling die de leek ten gehore krijgt of leest.

Tegenwoordig stemt men voor of tegen en geeft "likes" of niet hetgeen zomaar een wapenfeit wordt als je er ook nog een bepaald belang bij hebt.

 

Waarom kunnen influencers echt geld verdienen met de poep die ze schrijven? Er zit grof geld achter die belangenbehartiging. Om niet te zeggen steekpenningen aan de lobbyisten.

Ik laat het geheugen even doorspoelen >

Sigaretten en Tabak

Olie en petrochemische industrie

Wapengebruik en wapenfeiten die de laatste maanden extreem toenemen

 

Als je meedoet aan dat spelletje zonder het te beseffen ben je echt zielig maar ook medeschuldig.

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2020 om 20:29, kiekiek zei:

 

Zucht bekijk het nou eens goed, wordt in 2 fragmenten gezegd.

 

En gebruik eens normale bewoordingen, heb ik je al eerder gezegd.

 

Natuurlijk heb ik daar gelijk in, maar een stel betweters hier kunnen al ver in de toekomst kijken. Knap!

Niet uit verband rukken kiekiek !!!

Ik stel dat er GEEN ENKEL RISICO is, mogelijks is de bescherming minder lang.   Ik schreef dat je gelijk had, omdat dat de enige manier is om jouw aandacht te blijven houden.
maar kruip gerust in jouw schelp, je moet niemand geloven, maar hou op met onzin te verkopen aan anderen.  Dat is immers gevaarlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, jan72 zei:

Ook jouw dichte familie?

 

Joh ieder zijn keuze hoor. Mijn schoonvader neemt hem straks, helemaal prima.

42 minuten geleden, jan72 zei:

 

Ik stel dat er GEEN ENKEL RISICO is, mogelijks is de bescherming minder lang.

 

Daar gaat het niet om. Het gaat om bijwerkingen op de lange termijn, die we pas over -tig jaar weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, johnno zei:

O ja, en wat als twee mensen die in een etalage staan te kijken een praatje met elkaar gaan maken?

 

Wat ik bedoel te zeggen is dat het echt niet allemaal zo zwart-wit is.

 

Tsja zo heeft iedereen wel ongemerkt missertjes gemaakt de afgelopen tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...