Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, kiekiek zei:

 

Joh ieder zijn keuze hoor. Mijn schoonvader neemt hem straks, helemaal prima.

 

Daar gaat het niet om. Het gaat om bijwerkingen op de lange termijn, die we pas over -tig jaar weten.

Slimmer dan jij dus, maar goed, aangetrouwd.

 

Over die bijwerkingen weten we veel want het is een variant op bestaande vaccins.

En dan kom jij ongetwijfeld weer aandraven met het gaat nu om RNA, maar dan heb je nog steeds niets begrepen van genetica en vaccins en klets je alleen na wat je in de tunnel van je bubbel meent te lezen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben een zeer vriendelijk mens, kiekiek, dat weet iedereen die me kent en dat is me wel een aantal malen verweten, maar heb er moeite mee als mensen waanzin blijven herhalen ook al heb je ze de nodige en echt zinnige informatie gegeven.

 

Heb je dat artikel en de andere info over de vaccins en dit in het bijzonder in verband daarmee inmiddels gelezen en tot je door laten dringen? Want ik kan wel voor de zoveelste keer je de info aanreiken, maar tot nu heb je er niets mee gedaan zo te zien.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, kiekiek zei:

 

Zucht.

 

8 uren geleden, kiekiek zei:

 

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

 

 

45 minuten geleden, kiekiek zei:

Je bent en blijft zeer onvriendelijk minplus.

 

Huh? Wablief? 😲

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 5-11-2020 om 14:33, ceesv zei:

Na bijna 14 dagen aan de beademing wordt nu weer zelfstandig geademd en wordt ze langzaam steeds meer wakker.

Ondertussen dus al in totaal 3 weken opgenomen, en na de IC zal er nog wel iets bij komen.

 

Daarna het revalidatie traject in, en kijken wat er nog aan beschadigingen is over gebleven.

 

Ze is eind 50, en werkte parttime als kassière bij een grootgrutter.

We zijn bijna een maand verder.

Afgelopen weekeinde mocht ze even naar huis, in een rolstoel.

 

Het gaat langzaam beter, maar zelfstandig lopen gaat nog niet.

Ze heeft nog een lange weg te gaan, de vraag is of ze ooit nog haar oude leven kan opnemen.

 

De lange termijn gevolgen die corona op iemand heeft weten we ook pas over 10 jaar.........

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, minplus zei:

Ik ben een zeer vriendelijk mens, kiekiek, dat weet iedereen die me kent en dat is me wel een aantal malen verweten, maar heb er moeite mee als mensen waanzin blijven herhalen ook al heb je ze de nodige en echt zinnige informatie gegeven.

 

Heb je dat artikel en de andere info over de vaccins en dit in het bijzonder in verband daarmee inmiddels gelezen en tot je door laten dringen? Want ik kan wel voor de zoveelste keer je de info aanreiken, maar tot nu heb je er niets mee gedaan zo te zien.

 

Doe nog een linkje dan, wie weet kan ik het nu wel lezen zo aan het begin van de maand. Volkskrant of Trouw toch?

 

En ja je komt vrij bot over, maar wellicht komt dat door toetsenbord communicatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed nieuws @ceesv . Ze is tenminste herstellende, ben bang dat het een lange weg gaat worden. Maar beter dan haar verliezen....

Hopelijk kan ze thuis in kleine kring de feestdagen vieren...

Sterkte aan haar en de hele familie....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was de Volkskrant. Naast de andere info die ik gegeven heb.

 

We zijn met mijn dochter van 34 nu een kleine 2 maand verder en ze is nog snel moe, diep ademhalen doet nog pijn, zoet proeft ze een klein beetje en haar reuk is nog vrijwel helemaal weg.

Om je een idee te geven hoe het virus erin knalt, ook bij jonge mensen. Hoe dit over 10 jaar is zien we dan.

 

Bij een vaccin ligt dit heel anders. Daar zie je het effect snel.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, minplus zei:

 

Even vluchtig doorgelezen, de inhoud is me wel deels bekend, maar ik ben meer van de harde bewijzen. Het artikel roept wel weer een andere vraag op: wat zit er exakt in het vaccin? Van Pfeizer is al bekend dat ze dat niet willen delen, het Russische vaccin ook niet. Maar volgens mij kwam je eerst met een ander artikel toch? Dit dateert overigens uit 2018, dus niets over een Covid-19 vaccin. Juist met dit nieuwe vaccin moeten ze toch echt meer openheid van zaken gaan geven, zeker als je ziet dat de groep ´twijfelaars´ enorm is. Een onderzoek van de TU Delft heeft het over 48 %. Ik ben dus absoluut niet de enige die twijfels heeft. Iedereen weet dat dit een nieuw vaccin is met een totaal andere techniek die voor het eerst preventief wordt ingezet.

 

https://www.tudelft.nl/2020/tu-delft/meeste-nederlanders-staan-niet-vooraan-in-de-rij-voor-een-covid-19-vaccin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet veel wijzer na het lezen het artikel in de Volkskrant.

 

Ik vind de suggesties die hier aangedragen werd beter zeker omdat het specifieker is.

https://www.sat4all.com/forums/topic/369696-coronavirus-covid-19-deel-2/?do=findComment&comment=2616740

 

Het dilema over wel of niet vacineren gaat pas over 9 maanden spelen omdat eerst specifieke groepen aan de beurt zijn en hun herhalingen vacinatie loopt.

 

Het is niet een vacinatie maar om de zoveel maanden opnieuw totdat het virus zo zeldaam is dat er geen vacinaties meer nodig zijn.

 

Wij dan zeker al enkele jaren verder.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
20 minuten geleden, kiekiek zei:

Iedereen weet dat dit een nieuw vaccin is met een totaal andere techniek die voor het eerst preventief wordt ingezet.

IK heb je al 5 keer verteld, dat er 5 verschillende methodes van werking van een vaccin zijn, en dat per fabrikant er uit een van die 5 varianten is gekozen.

 

Je vertelt hier klinkklare onwaarheid!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het om de zoveel maanden moet is nog helemaal niets over bekend, maar op grond van de vaccins waar het van afgeleid is verwacht men dat een jaarlijkse herhaling niet nodig is. Dat was bij die met nauw verwante virussen ook niet nodig.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Even vluchtig doorgelezen, de inhoud is me wel deels bekend, maar ik ben meer van de harde bewijzen. Het artikel roept wel weer een andere vraag op: wat zit er exakt in het vaccin? Van Pfeizer is al bekend dat ze dat niet willen delen, het Russische vaccin ook niet. Maar volgens mij kwam je eerst met een ander artikel toch? Dit dateert overigens uit 2018, dus niets over een Covid-19 vaccin. Juist met dit nieuwe vaccin moeten ze toch echt meer openheid van zaken gaan geven, zeker als je ziet dat de groep ´twijfelaars´ enorm is. Een onderzoek van de TU Delft heeft het over 48 %. Ik ben dus absoluut niet de enige die twijfels heeft. Iedereen weet dat dit een nieuw vaccin is met een totaal andere techniek die voor het eerst preventief wordt ingezet.

 

https://www.tudelft.nl/2020/tu-delft/meeste-nederlanders-staan-niet-vooraan-in-de-rij-voor-een-covid-19-vaccin

Even vluchtig doorlezen moet je met zinnige dingen niet doen, dat is dom. En wat er in het vaccin zit is bekend, kwestie van even zoeken.

Net als naar het artikel dat ik je eerder aangereikt heb. Je mag zelf ook wel even zoeken, was nog maar kort geleden.

Jij houdt er zo te zien van je zonder moeite te laten volgieten. Helaas veel met rotzooi krijgen we de indruk als ik je mededelingen lees.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...