Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Vaccinatie begint "pas" in januari vanwege ICT problemen bij de GGD.

 

Zeg eens wat nieuws, automatisering (ICT) en overheid is al jaren tobben,

neem nu bijvoorbeeld de Covid app, dat ligt nog vers in ieders geheugen.

 

Als ICT aanleunt tegen overheidszaken is dat meestal één groot drama.

De Jonge had wel beter zijn mond kunnen houden over zijn positieve

kijk op de vaccinatie. Nu wordt hij daarover weer zwaar afgerekend.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is een beetje zoals met de rokers: die hebben ook nooit begrepen dat niet roken op openbare plaatsen niet henzelf beschermde maar alle anderen rondom hen.

De discussie is hopeloos. Heb het opgegeven, net zoals bij de rokers. 

Ik hoop alleen dat voldoende mensen zich laten inenten, zodat wij in de loop van de komende jaren tenminste een beetje een normaal leven zullen kunnen lijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Minister De Jonge zegt dat vaccineren niet verplicht wordt en dat hij veel nadelen ziet in een vorm van beloning. "Je moet niet willen dat daar een impliciete druk van uitgaat en dat het toch een vorm van drang en dwang wordt."

bron NOS

 

ja zo zie je maar weer, ook de meerderheid kun je schofferen

 

Westway

Sky

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Con zei:

Vaccinatie begint "pas" in januari vanwege ICT problemen bij de GGD.

 

Zeg eens wat nieuws, automatisering (ICT) en overheid is al jaren tobben,

neem nu bijvoorbeeld de Covid app, dat ligt nog vers in ieders geheugen.

 

Als ICT aanleunt tegen overheidszaken is dat meestal één groot drama.

De Jonge had wel beter zijn mond kunnen houden over zijn positieve

kijk op de vaccinatie. Nu wordt hij daarover weer zwaar afgerekend.

Welk ICT probleem is er dan? Het woord "probleem" duidt volgens mij op het feit, dat men bepaalde informatie/data over het vaccin pas op het allerlaatst krijgt  dat die dient te worden ingevoerd in de systemen. Het lijkt me dat dit geen technisch probleem is, maar puur een data "probleem". Zo heb ik het tenminste van Sjaak de Gouw en Andre Rouvoet van de GGD begrepen toen zij de datum van 8 januari uitlegden.

 

Maar ja, als je oppositie wilt voeren, met je natuurlijk de fabel creëren alsof De Jonge persoonlijk de vereiste ict niet op orde heeft. Anders blijft er weinig over om tegenaan te schoppen zo vlak voor de verkiezingen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg de situatie in NL niet echt, maar in mijn Duitse krant staat nu het volledige draaiboek in DE te lezen.

Welke prioriteitscategorieen zijn er (mijn vrouw en ik cat 3, cat 1 komt eerst aan bod), waar moet je bellen voor een afspraak, welke vragen worden er gesteld, je ontvangt digitaal de afspraak met QR code, vaccinatie tunnel is opgetuigd, vragen invullen, prik, en 15 min. wachten of alles in orde is. In dat opzicht is alles prima voorbereid. Degenen die de eerste prikken gaan geven zijn gerecruteerd uit vrijwilligers, dus medisch personeel wordt hiermee niet additioneel belast.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dus jij weet welke categorie je bent en wanneer je aan de beurt bent?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, kiekiek zei:

Shit happens ....

 

 

Super fake en duidelijk in scene gezet, de "valhulpjes" kwamen er te rustug aan lopen.
Normaal in een noodgeval komt men snel aangelopen en niet zo sloom als in deze opname.

Je had het beter aan opa kunnen vragen in het jaar 3268

covid-2jpg.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, ceesv zei:

Dus jij weet welke categorie je bent en wanneer je aan de beurt bent?

https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2020/11/20/wachten-is-op-vaccin-maar-operatie-vaccinatie-al-in-volle-gang

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je geeft geen antwoord op mijn vraag.

 

Duitsland pünktlich

Het is allemaal een enorm verschil met Duitsland. Dat land is 'pünktlich', op tijd, en staat te trappelen om te gaan vaccineren. In Duitsland hebben ze ruim 400 vaccinatiecentra ingericht. Zo'n tienduizend man personeel staat klaar om de naald erin te zetten vanaf 27 december. Het gaat om artsen en verpleegkundigen. Lees hier meer over de situatie in Duitsland.

 

En...

 

Verschil met Nederland

"Het is ongelooflijk hoe snel de Duitsers klaar zijn", zegt Hanco Jürgens van het Duitsland Instituut bij de Universiteit van Amsterdam, het kennisinstituut in Nederland over het moderne Duitsland. "De Nederlanders zijn toch wat meer afwachtend", zegt Jürgens. "Het zal heus wel in maart op orde zijn in Nederland, als er pas echt massaal gevaccineerd kan worden. Maar het verschil tussen Duitsland en Nederland op dit moment is echt wel een beetje ongelooflijk."

 

 

Bron RTL Nieuws.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...