Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


29 minuten geleden, ceesv zei:

Duitsland pünktlich

 

We gaan het allemaal zien. En achteraf weten we natuurlijk alles.

 

Ondertussen in het "snel vaccinerende VK" :

https://news.sky.com/story/covid-19-uks-r-number-rises-to-1-1-to-1-2-sage-experts-say-12166383

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nederlanders en andere buitenlanders moeten een negatieve coronatest tonen wanneer ze naar België reizen.

Zo heeft de Belgische regering vandaag besloten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo eentje die positief test op coca cola :) .Onbekwaamheid en graai cultuur ten gronde in europa.De farma industrie verdient momenteel miljarden en de politici zijn allemaal aandeelhouders of in beheerraad.Zegt genoeg.Nog even doordoen en we staan in 1940 terug maar dan zonder joden vervolging maar algemene vervolging en onderdrukking van het gewone volk.

 

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, bellejt zei:

zo eentje die positief test op coca cola :) .Onbekwaamheid en graai cultuur ten gronde in europa.De farma industrie verdient momenteel miljarden en de politici zijn allemaal aandeelhouders of in beheerraad.Zegt genoeg.Nog even doordoen en we staan in 1940 terug maar dan zonder joden vervolging maar algemene vervolging en onderdrukking van het gewone volk.

 

ik had graag een smiley gezien op het einde van je bericht.  Dit kan je toch niet menen?  indien wel dan ziet het er voor jou echt niet goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, astro iris zei:

ik had graag een smiley gezien op het einde van je bericht.  Dit kan je toch niet menen?  indien wel dan ziet het er voor jou echt niet goed uit.

Ik had het bericht liever helemaal niet gelezen. Bij dit soort doorgeslagen vergelijkingen draait mij de maag.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, catw zei:

Super fake en duidelijk in scene gezet, de "valhulpjes" kwamen er te rustug aan lopen.

 

 

Super knap dat jij ziet dat het fake is. Met alle respect: ik zal wel blind of slechtziend zijn, maar met de beste wil van de wereld kan ik er niet uithalen of dit echt of fake is. Dus ik doe er geen uitspraak over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Eduard07 zei:

Welk ICT probleem is er dan? Het woord "probleem" duidt volgens mij op het feit, dat men bepaalde informatie/data over het vaccin pas op het allerlaatst krijgt  dat die dient te worden ingevoerd in de systemen. Het lijkt me dat dit geen technisch probleem is, maar puur een data "probleem". Zo heb ik het tenminste van Sjaak de Gouw en Andre Rouvoet van de GGD begrepen toen zij de datum van 8 januari uitlegden.

 

Maar ja, als je oppositie wilt voeren, met je natuurlijk de fabel creëren alsof De Jonge persoonlijk de vereiste ict niet op orde heeft. Anders blijft er weinig over om tegenaan te schoppen zo vlak voor de verkiezingen. 

 

Je hebt blijkbaar (nog) niet al het nieuws gevolgd,

twee dagen was het al op het nieuws.

Zie hier onder andere hier; https://www.ad.nl/politiek/geen-vroege-prik-start-coronavaccinatie-blijft-8-januari~a00e8805/

Deelcitaat: "De oorzaak: nog niet alle software-systemen bij de GGD zijn klaar"...

 

Ik bedoel niets verkeerd hoor tegen de Jonge, ik denk

wel dat Nederland weer eens aan een dood paard

loopt te trekken.

 

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou denken even een Exel bestandje in elkaar zetten namen ed. van deelnemers er in, datum van vaccineren, soort vaccinatie, wanneer de 2e prik gehaald moet worden en of men die ook wel heeft gehad met hetzelfde middel.

Geef voor de zekerheid even een briefje mee met welk middel ed. er gebruikt is uit welke batch die men de volgende keer weer mee moet nemen voor controle en klaar.

Zo moeilijk kan dat toch niet zijn lijkt me.

 

  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan zo inloggen in mijn patienten dossier, elke nederlander kan met zijn digid zijn medisch dossier inzien, hierin staan alle medische verrichtingen , medicijnen, etc in vermeld, hierin kun je eenvoudig optekenen wanneer je welke vaccin hebt gekregen, daar is geen apart systeem voor nodig....verder zou het aan je persoonsgegevens gekoppeld kunnen worden zodat de belgen ook kunnen controleren of je gevaccineerd bent .....

  • Like 1

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Eduard07 zei:

Het lijkt me dat dit geen technisch probleem is, maar puur een data "probleem". Zo heb ik het tenminste van Sjaak de Gouw en Andre Rouvoet van de GGD begrepen toen zij de datum van 8 januari uitlegden.

 

 

10 uren geleden, Con zei:

 

Je hebt blijkbaar (nog) niet al het nieuws gevolgd,

 

5 minuten voordat ik bovenstaande reactie gaf, was er in "Standpunt NL"  op Radio 1 een uitgebreide uitleg door GGD directeur Andre Rouvoet, en dat was zijn omschrijving van het uit een bepaalde politieke hoek zo hoog opgeklopte "software niet op orde".

Het is niet de ICT systemen die op zich "niet klaar" zijn, volgens hem, maar het betreft de invoering van de meest recente (persoons)gegevens m.b.t. het Pfizer vaccin en wie het vaccin moet en mag krijgen (en impliciet dus wie dus juist niet) . Maar deze actie stond ook al in de planning die de TK heeft gekregen. 

We gaan de komende weken zien hoe de vaccinatie in de diverse landen uitpakt. In het VK moeten veel artsen van alles op papier zetten omdat de IT systemen nog niet klaar zijn.

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...