Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

20 minuten geleden, Mojo zei:

 

Interessant om te lezen Mojo. Altijd leuke artikelen bij de Gelderlander. Blijkt dus dat Covid-19 al minimaal 60.000 jaar bestaat:

 

https://www.nature.com/articles/s41586-020-2818-3

 

Zouden daar nog stambomen naar te vinden zijn ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, kiekiek zei:

Blijkt dus dat Covid-19 al minimaal 60.000 jaar bestaat

Dat staat er volgens mij niet.

,,Deze genenvariant hebben de moderne mensen geërfd door kruisingen tussen de neanderthalers en de mens zo’n zestigduizend jaar geleden”

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Tonskidutch zei:

Men weet veel meer bij de wetenschappers.

 

Men weet ook dat iemand die reeds virussen uitademt (dus besmet met of zonder klachten) in een lift van 3kubieke meter Volume anderen niet mag meenemen.

 

Dat is volgens mij dan toch ook wel een erg kleine lift en daar zou je toch al geen anderen in mee mogen nemen als je 1m50 afstand moet houden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Leerlingen in het voortgezet onderwijs waren in november de grootste corona verspreiders.

 

Bron, onderzoek Leids Universitair medisch centrum

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Leerlingen in het voortgezet onderwijs waren in november de grootste corona verspreiders.

 

Bron, onderzoek Leids Universitair medisch centrum

 

In het VK waren er in de zomer al signalen dat hun rol niet moest worden onderschat.

 

 https://www.standard.co.uk/news/uk/older-kids-spread-coronavirus-adults-schools-a4521416.html

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Door de nijpende situatie in Duitsland stoten Duitse ziekenhuizen aan hun capaciteits grenzen.

 

Men overweegt triage in te stellen.

 

Het betekent dat benodigde medische zorg niet meer gegarandeerd is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Overigens bedoelen ze nu zuid hollanders of noord hollanders?

Simpel , beide !! 🤫

Wegens tijdbesparing in het schrijven , schrijft men Hollanders 😎🥶😱🤭

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...