Ga naar inhoud


Waarom ik CDS heb opgezegd


D-box

Aanbevolen berichten

Ik heb CDS opgezegd omdat ik het niet eens ben met hun policy,

Ik heb een ontvanger (NanoXX 9800HD), niet aangesloten op internet.

Ik had het Basis-pakket, steeds kreeg ik nieuwsberichten van CDS dat er nieuwe zenders zouden worden toegevoegd MAAR dat die uitsluitend te zien zouden zijn met hun eigen ontvangers (die ontvangers zonder smartcards die je op internet moet aansluiten); ik had daar dus geen zin in.

 

Dus ik betaalde voor diverse zenders terwijl ik ze niet kon ontvangen.

 

Dat was voor mij de druppel die de emmer liet overlopen.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volledig bekend scenario...

Ik heb ze eruit gegooid omdat ze de zenders waar mij vrouw graag naar kijkt hebben verwijderd. Het pakket is nu zo uitgedund dat je net zo goed naar de kabel over kunt stappen. Sport interesseert me niet. Vroeger was het 'exclusief', ze boden kanalen die je op de kabel niet kunt zien. Nu is het gewoon hetzelfde.. Daarvoor vind ik de vergoeding te hoog geworden... Dus.... Bye bye CDS.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Penthe zei:

Die online zenders kun je met elke computer bekijken en dan eventueel casten. dus je kon ze wel ontvangen.

 

Dat casten kan ook via een mobiele telefoon waar de app op staat, koppelen aan de TV en dan kan je mits je wifi of onbeperkt data gebruik, het gewoon bekijken.

 

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, drz zei:

@Mimisiku, wat nu als andere providers ook de bewuste kanalen er uit gooien?

Dan gaan die er natuurlijk óók uit. De 'gewone' zenders kijk ik zelf nooit (mede vanwege de idioot vele reclame). Mijn vrouw hangt nog aan de soaps, TLC en Animal Planet... Als dat niet meer uitgezonden wordt is die provider voor ons waardeloos.. Soms is het lastig om een vrouw te hebben :) :) 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mimisiku zei:

 Soms is het lastig om een vrouw te hebben :) :) 

 

Daarom heb ik die van mij 12 jaar geleden te koop gezet, de beste zet die ik ooit gemaakt heb, nu blijft mijn euro een euro waard

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Tonskidutch zei:

En hoe lang betaalde je al voor die niet bekeken service?

Heel moedig besluit, op naar iets beters.

Ik was al lid sinds die club Multichoice heette, heb thuis ongeveer 8 oude ontvangers, een hele stapel CI-modules, ook nog oude CAM's, een hele stapel oude smartcards, ook Goldcards en Atmelcards en nog veel meer van die troep.

 

Ik ben het investeren beu; en nu dwingt CDS mij om een van hun ontvangers aan te schaffen als ik naar het volledige Basis-pakket wil kijken.

 

Ik vind het gewoon genoeg geweest; CDS heeft mij gewoon teveel geld gekost.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, el renegade zei:

 

 "ook Goldcards en Atmelcards en nog veel meer van die troep."

Die gold cards heeft Canaldigitaal geld gekost IPV dat het jou geld kostte.

 

Is niet waar;

Ik gebruikte die Goldcards om mijn originele kaart te clonen zodat ik op meerdere ontvangers ook TV kon kijken.

Er was destijds ook een device om meerdere kaarten in te stoppen, hoe die device heette weet ik niet meer maar het was allemaal legaal.

 

EDIT: CDS heeft er ook zelf mee geadverteerd, maar ik ben de naam kwijt van die device.

aangepast door D-box
EDIT toegevoegd

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @El Renegade

 

Je had destijds 2 van die devices; Clone Plus en Smartwi.

Het was alle 2 gewoon te koop en legaal, zelfs CDS had reclame gemaakt voor een van dit soort devices.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...