Ga naar inhoud


Waarom ik CDS heb opgezegd


D-box

Aanbevolen berichten

Maar vervolgens wel gewedijverd om ze buiten werking te stellen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


veel beloven en weinig geven is het motto van CDS.Anders kunnen ze hun CEO  en aandeelhouders niet genoeg betalen :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ilseonline zei:

CDS zou met een master en 2 slave ontvangers op de markt komen, dan was je met 1 smartcard klaar, echter is deze er nooit gekomen. 

Nee, maar daarvoor zijn de 2e en 3e kaart geïntroduceerd. Tegen een zelfde bedrag als waarvoor je zo'n huurbox zou moeten huren. Eerlijkheidshalve vond ik dat geen slechte zaak...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongetwijfeld, maar dat zou met die 'huurdecoders' natuurlijk óók gebeurd zijn...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het optrekken van de prijs van die extra kaart wordt mede veroorzaakt omdat klanten die oneigenlijk gingen gebruiken.

De bedoeling was dat die alleen in eigen huis gebruikt zou worden in het eigen gezin

 

De praktijk bleek anders te zijn, voor Canaldigitaal een reden om de prijs op te trekken richting volwaardig abonnement.

De goede kanten moeten weer bloeden voor het misbruik.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mimisiku zei:

Ongetwijfeld, maar dat zou met die 'huurdecoders' natuurlijk óók gebeurd zijn...

 

Dat denk ik niet, of in ieder geval minder. Als je 1 master en 2 slave tuners zou hebben, dan werkt dat niet buitenshuis, met extra smartcards is dat wel mogelijk, net als de modules met ingebouwde smartcard.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Sprietje zei:

Ja , maar die 2e en 3e kaart kostte toen maar €1,-/maand, nu al €10,-/maand.

bedoel je de goldcard?

😜

 

ik heb nog geen helder antwoord gehad van D-box hoe lang hij nu betaald heeft voor zenders die hij niet kan zien daar hij geen interactieve zenders per internet binnen haalt!

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, Tonskidutch said:

bedoel je de goldcard?

😜

 

ik heb nog geen helder antwoord gehad van D-box hoe lang hij nu betaald heeft voor zenders die hij niet kan zien daar hij geen interactieve zenders per internet binnen haalt!

En zoals gezegd zenders die hij helemaal niet hoefde te missen aangezien die met een abo gewoon zichtbaar zijn op het internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

ik heb nog geen helder antwoord gehad van D-box hoe lang hij nu betaald heeft voor zenders die hij niet kan zien daar hij geen interactieve zenders per internet binnen haalt!

Hoi Tonskidutch,

Hopelijk is dit antwoord helder:

Ik heb nog nooit mijn ontvanger aangesloten gehad op internet behalve als ik nieuwe firmware moest inladen.

Die "Internetzenders" heb ik nooit kunnen bekijken.

 

6 uren geleden, Penthe zei:

En zoals gezegd zenders die hij helemaal niet hoefde te missen aangezien die met een abo gewoon zichtbaar zijn op het internet.

Hoi Penthe,

Ik heb Android 4.2.2

Is onmogelijk om die zenders te bekijken met deze Android-versie.

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, D-box said:

Hoi Tonskidutch,

Hopelijk is dit antwoord helder:

Ik heb nog nooit mijn ontvanger aangesloten gehad op internet behalve als ik nieuwe firmware moest inladen.

Die "Internetzenders" heb ik nooit kunnen bekijken.

 

Hoi Penthe,

Ik heb Android 4.2.2

Is onmogelijk om die zenders te bekijken met deze Android-versie.

 

 

Kan ook gewoon met je browser op je computer. https://livetv.canaldigitaal.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...