Ga naar inhoud


Waarom ik CDS heb opgezegd


D-box

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Onderwerp nogmaals opgeschoond, 0906 kanalen hebben niets met dit onderwerp te maken, open daarvoor een apart onderwerp.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 3-6-2020 om 13:54, D-box zei:

Ik was al lid sinds die club Multichoice heette, heb thuis ongeveer 8 oude ontvangers, een hele stapel CI-modules, ook nog oude CAM's, een hele stapel oude smartcards, ook Goldcards en Atmelcards en nog veel meer van die troep.

 

Ik ben het investeren beu; en nu dwingt CDS mij om een van hun ontvangers aan te schaffen als ik naar het volledige Basis-pakket wil kijken.

 

Ik vind het gewoon genoeg geweest; CDS heeft mij gewoon teveel geld gekost.

 

En de Luxcrypt nog gehad? 🙂

 

Destijds moesten we ook over op een duo lnb, later werd dan weer de triple lnb aangeprezen ivm Engeland, sommigen weer een grotere schotel ivm slechter wordend ontvangst etc. etc.

 

Dat is dan nog los van het verschralende aanbod....feitelijk is het een zeer matige (satelliet) aanbieder geworden door de jaren heen dat stilaan het loodje wel gaat leggen en zich stort op andere zaken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-6-2020 om 21:19, Sprietje zei:

Ja , maar die 2e en 3e kaart kostte toen maar €1,-/maand, nu al €10,-/maand.

 

Tv vlaanderen is nog altijd 2,5 euro voor de extra kaart 😉

49 minuten geleden, erwinnaar zei:

En de Luxcrypt nog gehad? 🙂

 

Destijds moesten we ook over op een duo lnb, later werd dan weer de triple lnb aangeprezen ivm Engeland, sommigen weer een grotere schotel ivm slechter wordend ontvangst etc. etc.

 

Dat is dan nog los van het verschralende aanbod....feitelijk is het een zeer matige (satelliet) aanbieder geworden door de jaren heen dat stilaan het loodje wel gaat leggen en zich stort op andere zaken. 

Zou het niet erg vinden.  Dan is er van deze kanalen ook geen iptv meer. Want door dat soort praktijken krijg je dat providers de kanalen niet meer kunnen betalen en alsmaar alles duurder wordt. De consument is daar eigenlijk de boosdoener  van.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-6-2020 om 17:43, D-box zei:

Nou jongens,

Ik had allang genoeg van CDS ivm de kosten die ik heb gemaakt mbt de vele ontvangers en CI's en CAM's en kaarten en andere apparatuur die ik heb aangeschaft; ik zit nu bij KPN Interactieve TV; dit bevalt mij prima.

De schotel hou ik erbij voor de FTA-zenders.

Het lijkt me wel een hele stap, met KPN en een Arris receiver die zeker niet het comfort van de Nanox levert.

Maar ik had de arris destijds ook en was op geluid na best tevreden, momenteel nog veel meer tevreden :P met de next arris :grin:

 

en FTA middels de satelliet is ook mooi

 

 

 

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Tonskidutch

Het klopt wat je zegt, die NanoXX is vriendelijker in gebruik, ook vwb de opnames: alle reclames knip ik eruit van de opgenomen films op mijn externe harde schijf; ik kan die films ook na jaren weer bekijken.

 

Bij KPN is dit niet mogelijk, zelfs doorspoelen gaat niet bij alle opgenomen zenders en bij zenders die je wilt terug kijken; de films die ik opneem bij KPN kan ik niet langer dan een jaar bekijken.

 

MAAR: Ik neem dat voor lief omdat ik geen oor aangenaaid krijg.

Laat het me je uitleggen: bij CDS worden er steeds meer internetzenders toegevoegd waar ik wel voor betaalde maar die ik niet kon ontvangen.

Om via mijn PC die zenders te gaan streamen heb ik helemaal geen zin in.

Om mijn mobieltje aan te sluiten om die zenders te streamen heb ik geen zin in (zou ook niet kunnen want mijn mobieltje heeft Android 4.2.2

 

Wat CDS heeft gedaan met die internetzenders is gewoon dom.

Stel je voor: je koopt een Chevrolet en je wordt gegarandeerd dat ie 170 k/pu kan halen, na een antal jaren gaat ie niet harder dan 80 k/pu en dan zeggen ze tegen je dat je maar een nieuwe moet kopen.

 

Welnu, CDS heeft tegen mij telefonisch gezegd dat ik een van hun nieuwe ontvangers moet kopen als ik toegang wil krijgen tot hun internetzenders.

 

Nog meer kosten en ellende.

 

Waar het op neer komt: Ik ben dat gelazer zat; ik ga niet weer investeren in CDS en ben niet bereid om voor zenders te betalen die ik toch niet kan ontvangen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, D-box zei:

Waar het op neer komt: Ik ben dat gelazer zat; ik ga niet weer investeren in CDS en ben niet bereid om voor zenders te betalen die ik toch niet kan ontvangen.

citaat ingekort

nou dat is een duidelijke uitleg voor andere leden en lezers!

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-6-2020 om 17:03, erwinnaar zei:

Dat is dan nog los van het verschralende aanbod....feitelijk is het een zeer matige (satelliet) aanbieder geworden door de jaren heen dat stilaan het loodje wel gaat leggen en zich stort op andere zaken. 

Het is al langer duidelijk dat de M7 Group, niet meer wenst te investeren in Canal Digitaal en TV Vlaanderen, hun belangen zijn verschoven naar de Oostblok landen, daar kunnen ze nog groeien.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de Nederlandse zenders via de satelliet zouden wegvallen zijn de rapen pas echt gaar aangezien je geen legaal online abonnement kunt nemen op de Nederlandse zenders over de grens een Nederlands woonadres is vereist.

 

 

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, mebo870 zei:

Het is al langer duidelijk dat de M7 Group, niet meer wenst te investeren in Canal Digitaal en TV Vlaanderen, hun belangen zijn verschoven naar de Oostblok landen, daar kunnen ze nog groeien.

Niet helemaal, in die landen zijn ook de zenders verdwenen die hier op via CD werden uitgezonden en sinds 1 juni op zwart gezet zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, erwinnaar zei:

Niet helemaal, in die landen zijn ook de zenders verdwenen die hier op via CD werden uitgezonden en sinds 1 juni op zwart gezet zijn. 

 

Dat is de onderhandelingsmacht van Canal Digitaal, of eigenlijk de M7 groep, of hoe dat tegenwoordig heet.

 

Ze zijn dan wel de eerste, ik denk zeker niet de laatste, ook niet bij andere aanbieders. Mogelijk dat de zenders die er af gegooid zijn en mogelijk nog worden, gaan nadenken hoe ze het grote potentiële publiek willen bereiken.

 

De consument gaat door op te zeggen, of te blijven, min of meer de prijs bepalen.

 

Ik heb CDS "nog" niet opgezegd i.v.m. dat ik even niet zo snel kan handelen in wat mijn mogelijkheden zijn, ik vond het 2 weken van te voren meedelen dat de smartcard van het VOL pakket ineens uitgezet zou worden niet bepaald netjes, normaal is 2 maanden van te voren wel zo redelijk. Ze moeten wel een heel goed aanbod doen wil ik tot "uiterlijk" 1 juni 2021 of daarna blijven, ondertussen ga ik op zoek wat voor mij de beste mogelijkheden zijn, net als de andere mensen hier gedaan hebben, alleen iets trager.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Argumenten over te duur betaalde sporters ben ik zo langzamerhand wel beu.

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Zet een willekeurige zender op en je ziet iemand die veel betaald krijgt.

Of het nu een Matthijs van Nieuwkerk, een muzikant of en acteur in een film is.

Dankzij hun bekendheid door o.a. TV krijgen ze ruim betaald. En JA, daar betalen wij ook aan mee.

 

VU+ Solo2, VU+ Zero

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Penthe zei:

Fixed!

 

Het is ook niet normaal meer wat er betaald wordt, ze zouden 95% van hun inkomsten in moeten leveren, en dan bedoel ik ook iedereen die er omheen draait. Persoonlijk vindt ik die 5% nog te veel, maar dat is mijn mening. 

 

Hobby kost geld, waarom er voor betaald krijgen, vrijwel ieders hobby kost geld.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, om te betalen voor Foxsport1 terwijl alle leuke voetbalwedstrijden plotseling op Fox2 worden gezet, is gewoon geldklopperij.

..trouwens, ik wil helemaal niet betalen foor Fox1, want ik heb geen zin om naar dolgedraaide hooligans te kijken omdat hun club onvoldoende presteert..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, ilseonline said:

 

Het is ook niet normaal meer wat er betaald wordt, ze zouden 95% van hun inkomsten in moeten leveren, en dan bedoel ik ook iedereen die er omheen draait. Persoonlijk vindt ik die 5% nog te veel, maar dat is mijn mening. 

 

Hobby kost geld, waarom er voor betaald krijgen, vrijwel ieders hobby kost geld.

 

Ik vind dat een hard werkende boer meer mag verdienen dan zo´n overgewaardeerde sporter, de bedragen die de sporters nu krijgen en vooral de bobo´s moeten drastish omlaag.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...