Ga naar inhoud


Joyne is failliet


Dreeke

Aanbevolen berichten


Gast patje7of9
50 minuten geleden, satellitetv zei:

De satelliet positie is de oorzaak van weinig klanten! De meeste mensen kijken via Astra 23,5° en Astra 19°

 

Volgens de forumregels mag je hier toch geen reclame maken of zie ik dat fout?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
22 minuten geleden, patje7of9 zei:

Volgens de forumregels mag je hier toch geen reclame maken of zie ik dat fout?

 

Volgens diezelfde regels mag je ook niet zelf voor moderator spelen, maar dien je de 'Rapporteer' functie te gebruiken. :P

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Skoopy zei:

Hier in België is geen publiciteit gemaakt.   Als je product niet gekend is kan het ook niet verkopen.
Bij satelliettelevisie maakt men steeds de associatie met TV-Vlaanderen.
 

Inderdaad weinig reclame voor Joyne.  Maar toen ik bij mijn lokale dealer een TVV contract afsloot, zag ik dat je bij hem, dit ook voor Joyne kon doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, zeeteefje zei:

Nope. Joyne is gecodeerd en uitsluitend beschikbaar voor inwoners van Nederland. Het ontvangstgebied is dus Nederland. Dat de EU verplicht dat je het abonnement ook op vakantie in de EU moet kunnen gebruiken maakt niks uit. Er zijn slechts 16 miljoen potentiële kijkers, ook al wonen er meer dan 500 miljoen mensen in het dekkingsgebied.

16 miljoen plus 6 miljoen Vlamingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De website van Joyne is verdwenen en verwijst door naar Canal Digitaal en TV Vlaanderen. Deze nemen tijdelijk de distributie voor hun rekening.....

IMG_1388.PNG

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is nog geen brief ontvangen van Joyne dat de contracten nietig zijn. Op dit moment is er dus nog een betalingsplicht. Het kan dus zijn dat de onderhandelingen nog in volle gang zijn....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

bijzonder, dat Canaldigitaal de website overgenomen heeft, loopt dit vooruit op de overname van de activiteiten van Joyne?

De curator heeft dus ingestemd om bij transip het ip adres te wijzigen naar een Canaldigitaal gehoste site.

Her is niet gebruikelijk, dat tijdens een faillissement de concurrentie de website overneemt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooruit? Lijkt me duidelijk dat de zaak rond is. Ik denk dat je zéér spoedig een persbericht kunt verwacht waarin staat dat Canal Digitaal de contracten met klanten en dealers overgenomen heeft. Canal Digitaal houdt het signaal op 9 oost nog even in de lucht zodat ze rustig iedereen over kunnen zetten op 23 oost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker is dat. Speciaal Joyne genomen voor Eurosport en dan dit..

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderaad,  waarom zou M7 de rekening bij Eutelsat betalen als er een andere partij bij betrokken is. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook een gezonde conclusie.. Alleen heeft/had Joyne Discovery en CDS niet. Dus terug naar CDS zit er niet in....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...