Ga naar inhoud


Joyne is failliet


Dreeke

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
17 minuten geleden, Satwatcher zei:

De satellietmarkt in Nederland is te klein om naast de grote reus ook plek te maken voor een kleine dwerg. 

Ik denk dat je in het geval van Canaaldigitaal al lang niet meer van een grote reus kunt spreken. Ook daar is de omzet op satelliet-tv gebied de afgelopen jaren enorm gekrompen.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


6 minuten geleden, Michel zei:

Ik denk dat je in het geval van Canaaldigitaal al lang niet meer van een grote reus kunt spreken. Ook daar is de omzet op satelliet-tv gebied de afgelopen jaren enorm gekrompen.

De omzet en het aantal abonnees bij het onderdeel satelliet is in de afgelopen jaren ook bij Canal Digitaal is zeker gedaald. Satelliet is een krimp,markt en zal zelfs in de komende jaren nog meer krimpen als online meer grip gaat krijgen op de huidige recreatiemarkt. Maar het is natuurlijk wel zo dat Canal Digitaal met de grote Franse tv-reus Canal+ als moeder de hybride combi sat/OTT makkelijker tot een volwaardige eindoplossing kan maken. Daarbij moet wel gesteld worden dat uiteindelijk IPTV en OTT de core business van Canal+ Luxembourg gaat worden. Je ziet dat nu al meer gestalte krijgen. Na Ziggo en KPN is Canal Digitaal in Nederland de derde distributeur die bij het tv-abonnement honderden titels films en series online zonder extra kosten aan klanten levert.

 

Het is natuurlijk glazen bol kijken maar het zou mij niet verbazen als Canal+ uiteindelijk gaat meebieden op T-Mobile Nederland om meer grip op de Nederlandse markt te krijgen.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, el renegade zei:

Ik denk dat het aantal abonnees wel gedaald is, maar door de exorbitante prijsverhogingen zal dat in de omzet wel meevallen.

Een hoofdkaart met 2 extra kaarten was 11,95€ , nu 43,95€

Ja en het weglaten van Discovery en Eurosport heeft geen cent korting voor de klant opgeleverd enkel extra spek voor CD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist de officiële mail van mijn Joyne dealer ontvangen.. Inhoud inmiddels bekend.. Failliet, géén doorstart en de tijdelijke doorgifte van Joyne kanalen..

Geen woord over de betalingsverplichting van de (ex) klanten. Geen link naar een betalingsportaal...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet dat wel kunnen! Ik wil ze best betalen hoor, maar dan moet ik wel ergens kúnnen betalen.. Beide portalen geven Error-404 (pagina niet gevonden)... Betaal(de) per maand via hun portaal....

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, fenzo zei:

Ja en het weglaten van Discovery en Eurosport heeft geen cent korting voor de klant opgeleverd enkel extra spek voor CD

Dat is niet helemaal correct want er zijn in ieder geval twee Engelse zenders voor terug gekomen die voor CD vast niet gratis zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Mimisiku zei:

Dan moet dat wel kunnen! Ik wil ze best betalen hoor, maar dan moet ik wel ergens kúnnen betalen.. Beide portalen geven Error-404 (pagina niet gevonden)... Betaal(de) per maand via hun portaal....

Ik begrijp dat je eigenlijk per maand Joyne een vorm van toestemming geeft om een dienst aan jou te leveren. Ik denk dat in dit soort gevallen het beeld op zwart gaat na de laatste dag van de periode waarvoor je hebt betaald. Ik hoorde van iemand die prepaid drie maanden had gekocht dat hij ondanks dat hij al heeft betaald zijn abonnement niet meer kon activeren voor een maand.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Mimisiku zei:

Betaal(de) per maand via hun portaal....

 

Dat is nog redelijk gunstig..... mazzelpik.

 

ik ga helemaal het schip in:

- kocht in maart een extra LNB met houder voor op mijn big bisat schotel: € 27,50

- kocht 30 maart een JOYNE moduul:€ 69,00

- kocht bij JOYNE op 4 april een abo ingaande 15 april vooruit 1 jaar betaald op 9 april; BE travel ( € 100,00 + € 30 inschrijfkosten)

 

In 2-3 maanden afgeschreven.

Zit nog even te puzzelen of ik eea kan terugvorderen (heb het abo laten ingaan per 15 april, en per 12 april failliet)

Maar denk dat ik het gewoon kwijt ben, totaal ruim € 200.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

4 uren geleden, Satwatcher zei:
4 uren geleden, Michel zei:

Ik denk dat je in het geval van Canaaldigitaal al lang niet meer van een grote reus kunt spreken. Ook daar is de omzet op satelliet-tv gebied de afgelopen jaren enorm gekrompen.

 

De omzet en het aantal abonnees bij het onderdeel satelliet is in de afgelopen jaren ook bij Canal Digitaal is zeker gedaald. Satelliet is een krimp,markt en zal zelfs in de komende jaren nog meer krimpen als online meer grip gaat krijgen op de huidige recreatiemarkt. Maar het is natuurlijk wel zo dat Canal Digitaal met de grote Franse tv-reus Canal+ als moeder de hybride combi sat/OTT makkelijker tot een volwaardige eindoplossing kan maken. Daarbij moet wel gesteld worden dat uiteindelijk IPTV en OTT de core business van Canal+ Luxembourg gaat worden. Je ziet dat nu al meer gestalte krijgen. Na Ziggo en KPN is Canal Digitaal in Nederland de derde distributeur die bij het tv-abonnement honderden titels films en series online zonder extra kosten aan klanten levert.

 

Het is natuurlijk glazen bol kijken maar het zou mij niet verbazen als Canal+ uiteindelijk gaat meebieden op T-Mobile Nederland om meer grip op de Nederlandse markt te krijgen.

 

Het is idd nog koffie dik kijken. Canal Digitaal zal moeten mee doen in IPTV anders lopen ze te veel achter met de concurrentie. Wat ik eerder opmerk, tv kijken via de satelliet hier in Nederland is gewoon achterhaalt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Ventura zei:

tv kijken via de satelliet hier in Nederland is gewoon achterhaalt. 

Abonee tv via de sat is hier in NL achterhaald.

aangepast door Satneef

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast patje7of9
8 minuten geleden, Satneef zei:

Abonee tv via de sat is hier in NL achterhaald.

Dan zal dit forum in de toekomst ook ophouden met bestaan.😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...