Ga naar inhoud


Nieuwe HD ontvanger bij Canal Digitaal.


HG5812

Aanbevolen berichten

Zijn er al systemen van viacces waar kaart en module gekoppeld zijn?

Tot nu toe heb ik enkel weet, dat viacces kaarten, soms niet werken op andere viacces systemen door gebruik van bvb aes e.d., maar onder hetzelfde systeem wel te wisselen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat ik er over gehoord heb is dat deze module een eenmalig connectie heeft met de ontvanger.

Wil je deze daarna elders gebruiken in een andere ontvanger geen kans.

Heeft al iemand dit ondervonden ik ben benieuwd of dit klopt.

Komt een klant bij de dealer met een defecte ontvanger helaas wij kunnen u niets verkopen met deze module ??
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt een klant bij de dealer met een defecte ontvanger helaas wij kunnen u niets verkopen met deze module ??

 

 

 

Dan zal dat waarschijnlijk administratief gekoppeld moeten worden via CDS ...

Dit kan met bv sky ook als je los ergens een box koopt..

En anders schuiven ze de nu huidige dealers ook voor een deel aan de kant en die zullen dat niet leuk vinden.

aangepast door Satfreaked

Satfreaked.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf heden is er bij CD ook geen losse kaart(en) meer te bestellen te verkrijgen.

 

Alle losse kaarten die nog rouleren bij de dealers kunnen nog wel geactiveerd worden.maar voor hoelang nog?

 

Alle ontvangers geleverd door CD zijn vanaf heden ook alleen nog maar de gepairde M7 MZ-101 ontvangers.

 

Het zal mij benieuwen wat de volgende stap is?

 

Ik hoop wel dat ze verplicht worden mij het aanschaf geld terug te geven van mijn CD smartcards bij een evt verplichting tot omruil van de kaarten voor een CI of ontvanger van hun.

 

Voor mij is het dan echt arrividerci CD bedankt voor de geweldige tijd maar ik sla nu toch echt een andere weg in met meer vrijheden.

aangepast door Debuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit een storm in een glas water.

Gister een mail gehad van CD met een aanbieding voor zo een nieuwe ontvanger.

Ikke dus gelijk gebeld met CD wat ik moest doen met mijn andere 6 smartcards 2abbo's dus met extra kaarten als deze ontvangers of modules in gebruik worden genomen. Ik kreeg als antwoord dat naast de nieuwe ontvangers ook de oranje en grijze smartcard blijven werken.

alleen nieuwe abonnees krijgen de nieuwe ontvanger en voor de huidige abonnees blijft het een keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen nieuwe abonnees krijgen de nieuwe ontvanger en voor de huidige abonnees blijft het een keuze.

 

En zo ontstaat een oerwoud aan regelingen waar CD op den duur zelf ook geen wijs meer uit kan.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit een storm in een glas water.

Gister een mail gehad van CD met een aanbieding voor zo een nieuwe ontvanger.

Ikke dus gelijk gebeld met CD wat ik moest doen met mijn andere 6 smartcards 2abbo's dus met extra kaarten als deze ontvangers of modules in gebruik worden genomen. Ik kreeg als antwoord dat naast de nieuwe ontvangers ook de oranje en grijze smartcard blijven werken.

alleen nieuwe abonnees krijgen de nieuwe ontvanger en voor de huidige abonnees blijft het een keuze.

Nou ik zou zeggen neem de proef eens op de som...

Ben bang dat het geen wat je allemaal verteld is door de CD medewerker ineens anders verwoord zal gaan worden.

 

En ja de huidige kaarten blijven draaien net als dat er nog wel kaarten via een dealer geactiveerd kunnen worden maar op=op ook bij hun..

 

En dan is maar de vraag wanneer worden de oude kaarten vervangen?Of wordt je verplicht over te switchen?

aangepast door Debuurvrouw

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op het randje een complete doos voor het ontvangen van het HD-Light pakket ontvangen, het is een compleet startpakket met de M7 SAT801, oranje smartcard en dergelijke, dus geen getrouwde ontvanger, want dan was het retour gegaan.

 

Ik ben benieuwd wat er gebeurd zodra DVB-T2 in de lucht komt, want dan ontstaat er flinke concurrentie.

 

Canaldigitaal biedt al alles in 1 met ADSL met IPTV i.p.v. schotel aan, want dat zou goedloper zijn mits je internet en TV bij hun afneemt i.p.v. de schotel. Ik vraag mij dus af hoe lang ze nog op de satelliet blijven, anders doen ze niet zo'n aanbod. De ADSL en IPTV zou over de KPN lijn worden aangeboden, dat kan ook niet anders, het laatste stukje koper is altijd van KPN, de rest is wat de aanbieder aan apparatuur gebruikt staat in de buurt centrales, maar kan ook gehuurd worden via een andere aanbieder zodat je het niet ziet.

 

Canaldigitaal gebruikt de aanbieder Online of zit daar in, dat is mij niet duidelijk. De klantenservice zegt dat ze het via KPN aanbieden, als dat zo zou zijn, dan is het een wedeverkoper.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...