Ga naar inhoud


HD Zenderlijst Canal digitaal


di-on-air

Aanbevolen berichten


Geplaatst: (aangepast)

Overige regionale edities van de WDR zijn ook toegevoegd in de zenderlijst.

Lokalzeit (maandag-zaterdag 19.30-20.00 uur).

Naast WDR Köln (134) nu ook op:

 

254-260 WDR Bonn, Aachen, Bielefeld, Dortmund, Duisburg, Dusseldorf en Essen

282-284 WDR Wuppertal, Munster en Siegen

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Codx zei:

 

Zijn die wijzigingen voor satelliet of IPTV want TV538 en NPO1 Extra zijn alleen IP zenders, bovendien ESPN2 HD was nooit met rijk pakket te zien.

 Jou vragen zijn raar deel 1 van jou vraag klopt niet want het ging over de pakketten, zenders gaan uit het Riant pakket heeft dus niks te maken met sat of ip en deel 2 was nooit met dat slaat helemaal negers op want wat nooit was kan morgen anders zijn. ik hoop dat ceesv alles verwijderd.

Dit gaat nergens over.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, erwin05 zei:

En mochten mensen het niet waarderen dat ik dit doe want ik steek er wel tijd in om alle wijzigingen hier te melden dan hoor ik het graag en op vragen zoals Codx ze stelt daar kan ik niks mee dat snapt hij zelf ook wel denk ik?

 

En ik stel alleen maar vast dat er weinig klopt van die zenderlijst en ze rare keuzes maken.  

 

Dat jij er tijd in steekt om wijzigingen te melden moet je zelf weten, blijkbaar vind je dat we jou daarvoor moeten aanbidden ofzo. 

 

Maar als je niet tegen ook maar het kleinste beetje commentaar kunt wat niet eens op jou gericht is. Dan ben je toch een heel zielig mannetje.   

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, erwin05 zei:

Ik ga niet meer reageren je doet maar.

 

Dat vind ik helemaal prima, ik vraag me alleen af wat je dan op een forum doet gezien dat toch een medium is bedoeld voor interactie.  Iets waar jij duidelijk niet op zit te wachten. 

 

Feit is, Canal Digitaal publiceert dingen en daar zitten fouten in en daar reageer ik op. Ik heb nooit gezegd dat jij er persoonlijk verantwoordelijk voor bent.. En je trekt het zelf juist enorm uit z'n verband door je meteen aangevallen te voelen terwijl daar helemaal geen reden voor was.  Van mij mag je gerust deze wijzigingen brengen maar doe niet zo kinderachtig als mensen een reactie plaatsen. 

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

De enige fout op dit forum ben jij alles wat jij schrijft is uitlokkend en in strijd met het vorig wat jij hebt geschreven en je gaat er nog meer door ook.

Elke regel is 1 leugen jou domme vraag zet je om in fouten die cd heeft gemaakt je maakt er je eigen verhaal van.

 

lees nou eens jou eigen interactie die is zo laag zo laag dat jij zelf het antwoord in die zin van jou zelf al geeft maar nooit door heeft gehad dat het om het pakket Riant ging en dat heeft niks met sat of ip te maken en jij bent zeker wel op mijn post ingegaan dus hou op met liegen.

 

Zoek zelf eens de verschillen in de zenderlijst in plaats van waanzinnige vragen te stellen en totaal af te wijken van het onderwerp.

 

Ceesv dit kan allemaal weg.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou toch niet meer reageren? 

 

@CeesV, kun je dit instabiele figuur z'n pilletje geven voor dat hij psychotisch wordt?  Als je al zo over de rooie geraakt van een vraag.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een zielig figuur en maar door gaan met stoken want dat is zijn leven.

 

Laatste zenderlijst die ik hier heb gepost. (dat zal ook wel de bedoeling zijn geweest van zijn acties)

Is wel een trend op een forum dat als je iets post de eerste die reageert vaak een dwarsligger is die het uit de hand laat lopen en kan een moderator het weer oplossen.

 

Succes met het forum.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 5-5-2021 om 09:09, el renegade zei:

Misschien hebben ze een les geleerd van joyne om ook espn 2 in het rijk pakket te plaatsen, misschien trekt dat wat meer ex joyne klanten over de brug.

erwin05 bedankt voor het plaatsen van de zender lijst en de wijzigingen.

Denk je?

M7 is de laatste die lacht en gaat gewoon verder zoals ze waren en heeft niks geleerd van Joyne, buiten de flex recreatie abonnementen.

Ze hadden bijvoorbeeld ook de uitzendrechten m.b.t. Discovery over kunnen nemen en inderdaad nadenken waarom iemand naar Joyne ging.

Op 4-5-2021 om 21:53, Codx zei:

Raar verhaal,  als je ESPN2 HD in Rijk stopt, ja wie gaat er dan nog ESPN Compleet abo nemen? 

Iemand die ESPN 4 wilt zien?

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
27 minuten geleden, Alex1970 zei:

Ze hadden bijvoorbeeld ook de uitzendrechten m.b.t. Discovery over kunnen nemen en inderdaad nadenken waarom iemand naar Joyne ging.

Ze hadden de uitzend rechten ook direct van Discovery kunnen kopen om daarna per maand elke abonnee € 3 per maand extra te laten betalen.

 

Is het enige verschil van de lijst dat CD info en nieuws nu op positie 40 staat?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, ceesv zei:

Ze hadden de uitzend rechten ook direct van Discovery kunnen kopen om daarna per maand elke abonnee € 3 per maand extra te laten betalen.

Ja, maar daarin vind ik het goed dat ze opgekomen zijn tegen een verhoging van het abonnementsgeld, m.i. hebben zij dit uiteindelijk ook succesvol met Fox Sports (nu ESPN) gedaan, dat deze niet in het basispakket zit.

Delta heeft dat met Discovery ook gedaan en de zenders zijn daar toen ook van de kabel gegaan. Ze waren ook weer redelijk snel terug, maar hopelijk dan wel met een betere deal (daar weet ik het fijne niet van).

 

Ik ging er vanuit dat Joyne al die doorgiftevergoeding voor Discovery/Eurosport/Animal Planet/ID/TLC had betaald, dus dat ze die rechten konden overnemen.

Wellicht zat daar ook een betalingsachterstand.

 

Ze hadden in ieder geval kunnen nadenken over de zenders die Joyne wel in zijn pakket had en CD niet, of daar (blijkbaar) dus ook vraag naar is.

In plaats daarvan gingen ze gelijk op zwart en ik heb weinig hoop dat ze dat überhaupt overwegen.

32 minuten geleden, ceesv zei:

Is het enige verschil van de lijst dat CD info en nieuws nu op positie 40 staat?

Vanwege Filmbox op 14 denk ik.

 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...