erwin05-verwijderd Geplaatst: 16 oktober 2016 Geplaatst: 16 oktober 2016 Die wel, die staat er ook in als een plaatje en geen bestand. Maar die dubbele zender staat in mijn lijst bij de extra's omdat cd van deze zender geen melding maakt. Het familie HD pakket heeft 72 tv zenders en het Basis HD pakket 47 tv zenders.
Sprietje Geplaatst: 16 oktober 2016 Geplaatst: 16 oktober 2016 (aangepast) Je snapt het nog steeds niet. Wat staat er nu achter zelfs in rood aangemerkt! Een plaatje is ook een bestand. Meestal jpg maar voor tabellen is png een stuk beter. 16 oktober 2016 aangepast door Sprietje 1
erwin05-verwijderd Geplaatst: 16 oktober 2016 Geplaatst: 16 oktober 2016 (aangepast) Ik zie niks met de kleur rood als jij BE bedoeld dat heb ik wel gezien. Omdat deze zender deel uitmaakt van de tv.vlaanderen pakketten hoort deze zender niet thuis in mijn lijst. CD Pakketten 16-10-2016.xml 16 oktober 2016 aangepast door erwin05
Sprietje Geplaatst: 16 oktober 2016 Geplaatst: 16 oktober 2016 (aangepast) Dat is toch niet hetzelfde. Die heeft een andere programmering. De lijst heb ik nu juist gemaakt omdat wat CanalDigitaal aangeeft wat je met de smartcard kunt ontvangen helemaal niet klopt met wat je werkelijk kunt ontvangen aan gecodeerde zenders van de M7 groep. 16 oktober 2016 aangepast door Sprietje
erwin05-verwijderd Geplaatst: 16 oktober 2016 Geplaatst: 16 oktober 2016 Dat klopt maar ik hou de pakketten aan van CD NL + de extra's, BE zenders horen daar niet bij ook al staan ze openen. Op de site van tv.vlaanderen staat Eurosport 1 HD vermeld met deze frequentie 23.5 12109H. Dus heb ik deze zender uit mijn lijst verwijderd. CD Pakketten 16-10-2016.xml
Sprietje Geplaatst: 16 oktober 2016 Geplaatst: 16 oktober 2016 OK, het verschil is dan dat ik met mijn lijst aan geef welke gecodeerde zenders je met een CanalDigitaal smartcard allemaal kunt bekijken en met jou lijst niet.
Sverige Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 Even een vraagje... ik dacht dat je wel gewoon ZIP bestanden kan uploaden.... dan zip je je XLS excel bestand toch, en lukt het voor iedereen... Ik heb ook lang zitten klooien om de xml te openen... en als men zu eens zou zeggen hoe het wel gaat, was er minder discussie over. Klik je op de xml file krijg je onzin... maar je moet de xml file downloaden als een bestand, en dan open je excel , onderin om een "ander werkboek te openen (Öppna andra arbetsböcker in het Zweeds). en dan kan je het xml bestand opzoeken en openen... Je moet dus even weten hoe het werkt.... pffff.... maar het spreekt niet vanzelf eigenlijk. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
erwin05-verwijderd Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 (aangepast) Download ik het bestand van spietje dan zie ik een bestandje met een aardbolletje erin open ik dit krijg ik weer kladblok met rare tekens. Kleine aanpassing lijst. CD Pakketten 17-10-2016.xml 17 oktober 2016 aangepast door erwin05
erwin05-verwijderd Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 Het bestand van sprietje is wel te openen door eerst excel te starten en dan bestand openen kiezen dan lukt het wel. Kleine aanpassing lijst. Nu met de extra kaart per pakket. CD Pakketten 17-10-2016.xml
erwin05-verwijderd Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 (aangepast) Investigation Discovery en CI Crime & Investigation Staan al een tijdje open op mijn kaart raaaaaaar. Kunnen ze de film 1 zenders niet even open zetten. Als je geen abo meer hebt krijg je zenders uit een hoger pakket het moet niet gekker worden daar. CD Pakketten 17-10-2016.xml 17 oktober 2016 aangepast door erwin05
erwin05-verwijderd Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 (aangepast) Geeft cd nu aan dat ik crimineel ben of moet worden of zeggen zij nu dat zij crimineel zijn??? Wel raar dat ze na beeindiging abo deze 2 zenders open zetten lol. Zegt toch wel iets over cd 17 oktober 2016 aangepast door erwin05
Noordzee Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 (aangepast) Investigation Discovery staat open omdat het de zender van de maand is. Uit de nieuwsbrief : Kijken naar én winnen bij Investigation Discovery! Waargebeurde misdaadverhalen zijn ‘snapshots’ uit het criminele circuit. En hoe gezagsgetrouw we ook zijn, misdaad is en blijft enorm spannend. Dat geldt zeker voor de waargebeurde misdaadseries van Investigation Discovery. En die zender zie je de hele maand helemaal gratis op kanaal 50. Als je in je vrije tijd ook graag snapshots maakt (niet van criminele acties, maar van mooie momenten) is deze prijsvraag iets voor jou. Je kunt namelijk een moderne uitvoering, de Instax Mini 90, van de Polaroid camera winnen. Lees meer » 17 oktober 2016 aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
erwin05-verwijderd Geplaatst: 17 oktober 2016 Geplaatst: 17 oktober 2016 En die andere staat ook open. Haal ik de kaart eruit wordt het beeld zwart. Ook zonder abo werkt dit dus.
Moderator ceesv Geplaatst: 17 oktober 2016 Moderator Geplaatst: 17 oktober 2016 Dat heet FTV, en wanneer je ook zonder kaart beeld zou hebben FTA. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen