Ga naar inhoud


Pinkster weekend, wat gaan we doen?


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik geniet van het heerlijke weer...  hier in Zweden is 2e pinkerdag als vrije dag afgeschaft... dit al een paar jaar. In plaats daarvan is 6 juni nu een vrije dag, dat is Nationaldagen. Een betere keuze dan een kerkelijke dag...  al is iedere vrije dag er uiteraard eentje ;)  ean waarvoor hij gegeven wordt maakt niet echt iets uit.... 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets, lig in het ziekenhuis.

 

Sterkte en knap maar weer gezond op.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@ en in 20117 valt de 1e pinksterdag op 4 juni, en 2e pinksterdag bijna op jullie feestdag. :lol:

Ik denk dat we die niet meer zelf gaan meemaken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

zijn er mooie plannen ter overweging?

 

Hmm.... Is toch al lang in een lied gegoten. :whistle:

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier aan de Costa Calida is het goed uit te houden. Niet alleen met Pinksteren maar voor de komende twee weken alleen maar zon. De temperatuur van 22 graden aan zee loopt snel op naar 26 graden de komende dagen maar het zeewater is nog maar 16 graden, dus beter nog even niet in zee.
 

post-60869-0-56003100-1463251578.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

14-15 mei 2016: Romería de San Isidro, Nerja / Nerja-Maro

Vrolijke ‘pelgrimstocht’ voor de beschermheilige van de landbouw en de boeren met karren, paarden, klederdracht, flamencomuziek en een groot openluchtfeest in Maro. De avond van te voren wordt er al flink gefeest op het terrein bij de grotten in Maro. Op de dag zelf vindt er een vrolijke boeren folklore processie plaats waarbij het beeld van San Isidro op een ossenkar naar Maro gereden wordt. Daar aangekomen barst het feest pas echt los en duurt tot 's avonds laat met vele buitenbars en een -disco.

Veel winkels waren hier vandaag gesloten.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan bij jou Sprietje maar beslist niet nationaal, Hier is er in de maand mei helemaal niets te vieren kwa nationale dagen op de eerste mei na, mischien een lokaal feestje hier en daar maar heeft niets te maken met pinksteren. 

 

Pinksteren bestaat niet in Spanje.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ronaldsl, beterschap en sterkte toegewenst in het ziekenhuis.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt Duitsland wel, daar komen we ook regelmatig voor een dichte deur.

Zodra je daar mensen met bolderkarren  vol drank ziet wandelen dan zijn vrijwel zeker de winkels dicht.

 

Maar hier ga ik 2e pinksterdag wat palen in elkaar lassen en de onderste stukken even goed in de menie zetten. (als het tenminste droog is)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor de geintresseerden........

 

Ik heb een paar (7) stilstanden op 1 avond overleefd, ze wouden mij boven nog niet hebben.

 

Naar omstandigheden gaat het beter......

 

 

Maar een ieder een goed en leuk weekend gewenst.

Sterkte in ieder geval!!

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...