Ga naar inhoud


Opgepast 10 augustus Oranje tv , NG Wild HD , Brava HD en I Concerts misschien g


astro iris

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vreemd bij mij toch echt op N/A.

 

Heb wel geen abo maar zag het net staan.

 

attachicon.gifKnipsel.PNG

Jij hebt natuurlijk n/a omdat je geen abo hebt en je te veel afgeeft op CD.

:lol:  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt natuurlijk n/a omdat je geen abo hebt en je te veel afgeeft op CD.

:lol:  

 

Nee, dat krijg je als je in de lijst alle zenders er een of meerdere wist.

Doe hetze zelfde met Dreambox Edit, dan krijg je n/a niet.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haal gewoon de cd lijst 14 binnen en gelijk staat deze zender op n/a. (fastscan)

 

Heeft niks te maken met dreamboxedit.

 

Sterker nog zenders die op n/a staan, haal ik dan met dreamboxedit de lijst binnen op mijn pc, verwijderd dit programma alle zenders die op n/a staan.

 

Vandaar dat ik met dreamboxedit deze zender ook niet meer zag staan op plaats 47 in de cd lijst.

 

Ik heb helemaal niks gewist.

 

Gewoon de laatste fastscanlijst downloaden met de solo2 lijst 14 en dan staat zenders 47 op n/a.

 

Graag niet je eigen verhaal er van maken lost niks op,

 

Ik geeft helemaal niks aan op CD ik heb mijn abo al lekker opgezegd :P :P :P

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je de fastscanlijst download en er komen zender in voor die op 'n/a' staan, dan ontbreken deze zenders in de 'lamedb'.

Die wordt aangemaakt of bijgewerkt bij het scannen van een satteliet op zenders.

Aangezien er recent diverse transponder wijzigingen door CD zijn gedaan, lijkt het me handig om een nieuwe zenderzoek opdracht te geven voor Astra 3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarom nooit voorgebakken zender lijsten gebruiken.

 

Gewoon zelf scannen en met DBE bijwerken, af en toe bijwerken middels info van Flysat of King of Sat.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je de fastscanlijst download en er komen zender in voor die op 'n/a' staan, dan ontbreken deze zenders in de 'lamedb'.

Die wordt aangemaakt of bijgewerkt bij het scannen van een satteliet op zenders.

Aangezien er recent diverse transponder wijzigingen door CD zijn gedaan, lijkt het me handig om een nieuwe zenderzoek opdracht te geven voor Astra 3.

 

Heb een scan gedaan op de 23,5 en nog een keer de fastscanlijst binnen gehaald maar de zender staat nog steeds op n/a.

 

De naam van de zender is nog steeds DVB service.

 

Probleem zit hm in de fastscanlijst alleen daar staat de zender op n/a.

In de kanalen lijst van de 23.5 staat deze zender niet op n/a.

 

post-40881-0-02522300-1471354977_thumb.png

 

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste astro iris

Of ik nu een satellietfreak ben of niet, ik heb drie satellietontvangers in Nederland in gebruik en drie in Spanje. Ik hoef alleen maar de smartcard mee te nemen als ik van de ene naar de andere woning ga.
Als het aan CanalDigitaal ligt met hun nieuwe ontvangers met gekoppelde smartcards, moet ik niet alleen m'n smartcards meenemen maar ook de satellietontvangers zelf. Nou, daar pas ik toch voor.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee verschillende locaties , dat verklaart al veel waarom 6 ontvangers.Met de nieuwe ontvangers is de kaart inderdaad gekoppeld aan de ontvanger, maar bij andere providers kan je toch ook geen zes ontvangers bedienen met 1 kaart? en als je daarvoor past, wat is dan voor jou de oplossing? Best toch eens de situatie uitleggen aan Canaldigitaal, voor zulke klanten vinden ze wel een oplossing. (hoop ik) :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste astra iris

Ik ben of in Nederland of in Spanje. Ik hoef dus maar 3 ontvangers tegelijk te bedienen met de smartcard.
Ik heb een extra kaart en ik heb een SmartWi. Dat is dan geen probleem dacht ik zo
En omdat een SmartWi niet met de witte CI-module samen werkt, heb ik niet al mijn CI-modules met wereldbol omgeruild voor de witte.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...