Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten


@Penthe, dat had ik ook van iemand begrepen. Maar toen ik die app geïnstalleerd had en geen account kon aanmaken, heb ik na een vraag van Canal Digitaal het volgende antwoord gekregen:

 

De app is geen gratis dienst, maar een dienst op zich (app Only abonnement) of als toevoeging op een actief abonnement via de schotel. Onder de door jou genoemde gegevens staat sinds januari 2016 geen actief abonnement meer.

 

Ik wilde inderdaad dat Bomvol abo nemen, maar laat het verder maar rusten. Bedankt voor je reactie.👍

aangepast door Alfons Verbiest
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-1-2020 om 23:09, Alfons Verbiest zei:

Kun je met deze app ook dat abonnement van 14,95 euro nemen zonder dat je een abonnemnet op een schotelpakket hebt? Ik heb al een paar jaar mijn schotel alleen voor de FTA zenders. Het zal wel niet denk ik?

 

Dat moet gewoon kunnen. Je kunt hier een app-only abonnement afsluiten zonder dat je de gecodeerde kanalen via de schotel kunt bekijken: https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/bestellen/

 

Het zou misschien kunnen dat je een nieuw account met andere bankgegevens en een ander e-mailadres aan moet maken dan van je oude schotel-abonnement. Canal Digitaal stond het eerder namelijk niet toe om schotel-klanten over te zetten naar het app-only abonnement.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Versie 6.2.2 van de app zit volgens mij een bug, als ik in het begin scherm swipe op die ronde zender namen van links naar rechts dan plots verdwijnt de hele regel en kun je geen zender meer uitzoeken.

Gebruik een samsung tablet met android 8.1

 

Na het swipen van links naar rechts zijn ze weg zie screenshot. Ergens bij Love nature HD gaat het mis en zijn de zenders weg.

 

Screenshot_20200116-104746_Canal Digitaal TV App.jpg

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, erwin05 zei:

 

Via dit forum kunnen meerdere mensen aangeven of ze dit probleem ook hebben.

Denk dat niemand van deze bug wist en nu dit ook kunnen melden.

 

Als je het op Facebook meld bij Canal Digitaal wordt er naar gekeken, en uit mijn eigen ervaring krijg je ook altijd keurig antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is op Tweakers nu ook een .apk-bestand van de Android TV app online verschenen. Zo te lezen werkt dit prima op bijvoorbeeld een Mi Box of een Nvidia Shield. Nu is de app dus ook te installeren zonder de Aurora app store.

 

Zie hier https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/61235282#61235282

En hier https://wetransfer.com/downloads/cae16c98453402ba633b8dfc6d74db8720200122095623/c696d0

aangepast door Ivo_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees eigenlijk, ondanks de eerdere geruchten hierover, dat Canal Digitaal de app helemaal niet gaat uitbrengen voor de losse Android TV boxjes. In dat geval kies ik toch eieren voor mijn geld door het losse .apk-bestand zelf te installeren. Maar die keuze mag eenieder uiteraard voor zichzelf bepalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...