Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten


Vreemde is wel dat ik niet kan inloggen (al maanden niet meer) ik heb er nog een smart card bijgekregen ik kijk dus via de schotel misschien dat ik daarom niet kan inloggen.Vreemd blijft het wel want ik heb een Vol abbo waarbij de app dus zou moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, ton68 zei:

Vreemde is wel dat ik niet kan inloggen (al maanden niet meer) ik heb er nog een smart card bijgekregen ik kijk dus via de schotel misschien dat ik daarom niet kan inloggen.Vreemd blijft het wel want ik heb een Vol abbo waarbij de app dus zou moeten werken.

Na het installeren moest ik een qr code scannen met de tablet en werkte alles meteen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ton68 zei:

Vreemde is wel dat ik niet kan inloggen (al maanden niet meer) ik heb er nog een smart card bijgekregen ik kijk dus via de schotel misschien dat ik daarom niet kan inloggen.Vreemd blijft het wel want ik heb een Vol abbo waarbij de app dus zou moeten werken.

 

Ik kijk ook (Vol) via de schotel en kan nog steeds inloggen, dus daar ligt het niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag werkelijk van alles geprobeerd. App op 2 verschillende tablets geïnstalleerd en op 2 verschillende telefoons. Op de pc kan ik ook niet inloggen op live tv. Heb ruim een uur op de chat gezeten met een medewerker daar kom ik ook niet mee verder die heeft het over een andere browser dat gaat eigenlijk nergens om want Ik heb vol abbo oftewel met een app.Maar goed Chrome dus maar eens geprobeerd ook zonder succes

 

 

Wachtwoord zelf gewijzigd (in mijn profiel) en ook via de site een nieuwe gemaild gekregen met de optie wachtwoord vergeten. Op Firefox en Chrome lukt inloggen naar hun live tv nog steeds niet.Als ik de app open doe krijg ik de mogelijkheid tot inloggen doe ik dit wordt het scherm zo goed als zwart ik kan in het midden dan nog net het cirkeltje zien, verder gebeurt er nada..

 

Ik heb er een smart card bijgekregen die werkt prima misschien dat er ergens achter de(hun) schermen toch 1 van beide wordt uitgezet iets anders kan ik mij niet bedenken of iemand moet nog een tip hebben wat ik nog kan proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Samsung Galaxy A8 wat een vrij nieuw toestel is daar werkt die niet op, op de pc niet een tablet met Android 6 niet (die ca 5 maanden geleden prima werkte met deze app) ik heb het geprobeerd op een Motorola met Android 9. Ik denk dat er of iets niet goed staat in mijn account (aan de kant van CD) ofwel de app deugt voor geen meter als die bij de een wel werkt en bij de ander niet. Met de Sony tv app kom ik ook niet verder terwijl die bij Donkeyman wel werkt. Als ik de QR code scan krijg ik wel en pincode alleen heb ik geen idee wat ik daarmee moet doen aangezien inloggen op de tv dus ook niet lukt.

 

De dame die ik eerder aan de chat had zij er is geen app voor Sony terwijl ik die toch echt op mijn tv heb gezet gisteren avond. Ik denk dat er maar wat wordt "aangeknoeid"

 

Ik maak me er niet zo druk om aangezien de smart card wel werkt maar goed is dit natuurlijk geenszins. chatten is ook geen pretje je zit steeds minimaal 5 tot 10 minuten te wachten tot je weer eens een antwoord krijgt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Ivo_ zei:

De Android TV app van Canal Digitaal zit er sowieso aan te komen. Lees maar eens vanaf hier: https://gathering.tweakers.net/forum/list_message/60885216#60885216.

Mooi dan kan ik die eindelijk op mijn Mi Box zetten, heb daar al meerdere keren om gevraagd bij CD.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...