Ga naar inhoud


Nieuwe aanbieder voor Astra? Joyne kondigt komst nieuw satellietpakket aan.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Zou joyne via een ander bedrijf nog actief zijn in Europa? indien ja, en ze gebruiken en betalen de conax licentie, kan het misschien goedkoper zijn conax toe te voegen, dan bij te betalen voor viacces.

Als ze niks betalen voor coderingen, dan zullen zei ook kijken voor het goedkoopste en dat is misschien wel conax.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het doet me wat terugdenken aan het Baloo verhaal dat enkele jaren terug de kop op stak. Die hadden ook een website waarbij er gepeild werd naar interesse en tarieven die je als potentiële klant zou willen betalen.

Helaas is door een uitspraak van een rechter dat hele verhaal ook snel afgelopen.

 

Maar hier wordt over een reguliere aanbieder gesproken...

Geef het de tijd. Indien er door anderen interesse is, en het hele project toch van grond komt (en er ook al meer gebruikers ervaringen zijn) kan je nog steeds de keuze maken.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Na het persbericht van 23 januari is het nog steeds stil op hun website, er is nog geen nieuws of voortgang te melden van hun kant?

 

Satelliet TV handelaren worden wel benaderd door een vertegenwoordiger van Joyne om dealer te worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Achja, als het door gaat komt conax ook eens van z'n rommel af. :)

 

Conax is echt niet gekozen vanwege de veilige encryptie, maar vanwege de met afstand goedkoopste licentie.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd maar dromen dat het gras groener is verderop....

Wat een loftrompetten heb ik gelezen over de fusie tussen Ziggo en UPC. En zie, de klant is er wederom dik op achteruit gegaan en de grootste gemene deler de norm.

We leren het nooit. Net als in de politiek.

 

Denk maar niet dat het allemaal nog beter en goedkoper kan in dat kleine Nederland.

En mocht CD ooit failliet gaan of overgenomen: de klant gaat nog meer de speelbal worden van hen die de macht hebben. 

 

 

Ik heb er geen idee van over welke loftrompetten je spreekt, maar moet eerlijk toegeven dat ik bij UPC/Chello zo ongeveer huilend ben weggegaan een aantal jaren geleden, ongelofelijk slechte service, tv zenders met sneeuw erin en analoge radiozenders op frekwenties die hier door lokale zenders in gebruik zij dus via de kabel nooit ongestoord. Omdat ze in onze wijk niet wilden investeren om het mankelieke signaal op te lossen stapte nagenoeg iedereen op Digitenne over.

 

Sinds ik midden november van Tele2 naar Ziggo ben overgestapt heb ik niets dan lof te melden. Alles even perfect, zelfs een stuk of acht internationale nieuwszenders in het basispakket TV en een data snelheid die doorgaans 10% hoger is dan waar ik voor betaal. Of het door die fusie komt of doordat Ziggo gewoon een heel veel beter bedrijf is weet ik natuurlijk niet maar ik ben er wel blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achja, als het door gaat komt conax ook eens van z'n rommel af. :)

 

Conax is echt niet gekozen vanwege de veilige encryptie, maar vanwege de met afstand goedkoopste licentie.

 

Als je over "veilige encryptie" spreekt zijn er uiteraard altijd twee belanghebbenden. Ten eerste de uitzendende organisatie die geen niet-betalende meekijkers wil, maar ten tweede (en die zijn vaak belangrijker) de veelal Amerikaanse filmbedrijven die bang zijn dat er door veel meer mensen gekeken wordt dan zij royalties krijgen van de uitzendende club.

 

Ik vermoed dat het ontbreken van specifieke betaal-tv filmkanalen de druk van die laatste groep wel een stuk minder zal maken. Via allerlei keys hebben we jarenlang kunnen kijken naar bijvoorbeeld de programma's van de Deense publieke zenders en ook die van het commerciële TV2 Bornholm. Maar ik vermoed dat het leuk was even vast te stellen dat je het kon zien maar dat voor het gros van ons gold dat je er vrijwel nooit echt naar ging zitten kijken. Dat zal naar ik aanneem ook wel voor mede-Europeanen gelden die een bosje NPO plus RTL, SBS etc kunnen zien. Als je geen Nederlands spreekt en dus ook niet echt gemakkelijk toegang hebt via teletekst, internet of tv gids m.b.t. de programmering dan zal je daar toch nauwelijks op af gaan stemmen? Dus dat de codering niet zo ontzettend belangrijk is in dit geval lijkt me wel logisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat heeft allemaal natuurlijk geen moer te maken met het onderwerp "Joyne een nieuwe aanbieder". Graag weer on topic.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik ken iemand, die lid is van een kamperclub, en die met regelmaat een magazine uitgeeft. Ik heb ook het online artikel gevonden, waar sprake is van joyne, die zich richt op kampeerders en flexibele recreatie abonnementen wil aanbieden en willen starten half april begin mei.

Maar dan zullen ze moeten maken, dat hun module op een denson werkt, want zo goed als 90% van de campers gebruiken een denson ds 1010 road, die bij mijn weten geen ci+ aankan. Het zou voor hen dus een zeer slechte zet zijn, zich richten naar kampeerders, die nog geen ci+ compatible receiver heeft. Misschien doen ze zoals M7 en activeren ze de + niet.

link, als ik die mag plaatsen: https://www.nkc.nl/nieuws/2017/februari/plannen-voor-nieuwe-satellietprovider/

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is inmiddels 1 april en de website ziet er nog steeds hetzelfde uit.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

April is nog jong, men had het over medio april.

(Wanneer je uitgaat van 2017)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Rustig afwachten en kijken wat er gaat gebeuren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt vast wel goed. Geïnteresseerden hebben inmiddels een mail gehad met een update.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...