Ga naar inhoud


UP Network en Mnau TV nu ook bij CanalDigitaal.


astro iris

Aanbevolen berichten


Misschien een kapotte F-connector en/of een coax kabelbreuk?

 

Ik heb in ieder geval geen problemen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad van alle kanalen is er een dat niet goed werkt.

Heb te vroeg victoria geroepen, gisteren een film bekeken op Film Europe Int. en inderdaad nu en dan heel kort stilstaande beelden. Ga het eens verder uitpluizen, op andere zenders heb ik dat (nog) niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jongens,

Ik heb die problemen niet.

 

Ik ben uiteraard wel benieuwd waar die problemen vandaan komen.

 

Ik werk gewoon met de softcam van de NanoXX 9800HD met de oranje kaart.

 

Ik ben benieuwd wat er bij jullie: Pirrewit en Astro Iris gebeurt als jullie niet naar de Intl-versie kijken (dus de gewone HD-zender, die in het Tsjechisch-Slowaaks is).

 

Ik ben zeer benieuwd!

 

Groetjes Jongens,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang dat andere draadje nog niet is opgestart even een mededeling van mij in dit topic:

 

Als er zo'n melding komt ga je er extra op letten.

@Pirrewit en @Astro Iris Jullie hebben gelijk! Het was mij gewoon nooit opgevallen.

 

Ik heb deze zenders (zowel de nationale- alsmede de Internationale-zender) vanavond goed bekeken en jullie hebben gelijk.

 

Om de zoveel minuten treden er glitches op, het was mij echter nooit opgevallen, omdat die glitches zo kortstondig zijn.

 

Maar jullie hebben helemaal gelijk.

 

Groetjes,

D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn waren er gisteravond de hele avond geen problemen met het beeld, zag er gewoon storingsvrij uit. Alleen merk je bij sommige films dat ze al gedateerd zijn ten opzichte van het huidige opgenomen HD materiaal.

Kijk trouwens met een originele nieuwere CD module met nog de smartcard direct via mn Philips 65 PUS01, welke combi prima draait, bewust voor een niet cd kanalenlijst gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg UP Networks niet open in Basic Light. Is dit al mogelijk vanaf Basic Light of vanaf Basic ? Ik zie hier geen duidelijke info over .

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat hier ook niet open met Basic, nochtans beloven ze dit wel degelijk

 

Film Europe Channel is vanaf 20 juni beschikbaar op nummer 19 vanaf Basic Light. Deze zender is het eerste Europese filmkanaal volledig gewijd aan de Europese cinema.

De zender UP Network is ook nieuw in je aanbod. UP Network brengt documentaires, nieuws en meer over de luchtvaart en is beschikbaar op nummer 29 vanaf Basic Light.

De regionale zenders ATV, TVL en TV Oost zijn nu interactief beschikbaar op je tv thuis en op je smartphone, tablet en laptop via Live TV! Je vindt de zenders terug op de nummers 64, 65 en 66. Een interactieve zender kan je ontvangen met een hd-decoder van het type MZ-101 of MP-201 of met een CI+module.

Deze week nemen we afscheid van Crime Investigation. De zenders van Eurosport en Discovery Channel blijven de komende jaren beschikbaar in ons aanbod! TV VLAANDEREN heeft hiervoor lang onderhandeld met Discovery / Eurosport maar is nu toch een akkoord gekomen om de zenders te behouden voor je zenderaanbod.

 

Alweer een verkeerde actie van ze, de traditie zet zich verder.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...