Ga naar inhoud


nieuwe wasmachine wiel loopt niet recht


freak

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Sjaak stop eens met trollen!

Je hebt het filmpje, en de opmerking van de topic starter.

 

Dit soort constructies zijn juist gemaakt om de snaar niet te laten slijten bij een slingerend vliegwiel.

Je ziet toch dat die snaar zelf keurig recht loopt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Prijs/kwaliteit, dat is hier de afweging.

 

Betaal je het dubbele, zit het vliegwiel wat rechter op de as, maar of je was daardoor schoner wordt, en de machine langer meegaat?

 

Misschien, misschien, je weet het antwoord over 5 jaar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die "roestbeelding" zit alleen op de slangklemmen.

Je ziet nog al wat witte aanslag, lijkt mij zinkoxide, of zich daar nog iets verder ontwikkelt?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug dat ding. Alleen al voor de corrosie, dat lijkt helemaal nergens op.

En dit is dat nog de corrosie die je ziet, je kunt verwachten dat hier en

daar ook contacten zijn geoxideerd of electronica.

En dat wiel, echt, de lagers worden hier niet vrolijk van. Zelfs dit geld is

teveel betaald. Je mag minimaal verwachten dat een machine gaaf is.

 

Sterker nog, ik vind het brutaal om zoiets te verkopen. Daar moeten ze

weet van hebben gehad.

 

Droevig.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roest ontstaat niet in 1 dag natuurlijk dus of jou verhaal klopt niet en de machine is niet nieuw of je bent opgelicht.  Ik zou het spul maar is heel snel terug brengen en je centen terug vragen en elders (niet bij dezelfde winkel) een andere kopen.  En doe jezelf een plezier... geef wat meer geld uit.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn Indesit kwam met water erin JAH

en een vette deuk in het zijpaneel

retour

nieuwe levering

 

het eerste product was blijkbaar al in gebruik geweest en tevens retour gegeven en in de haast snel nieuw verpakt

het komt echt vaker voor dan je denkt

en wat te denken van de overtocht in een lekke container

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkelijk ongelooflijk deze discussie!

Je koopt een nieuwe machine. Komt er vervolgens achter dat dat ding het niet goed doet en gaat op onderzoek uit. Je komt roest tegen. Iedereen begint adviezen te geven en opmerkingen te maken.

 

JE HEBT €349 UITGEGEVEN! Als het dan niet deugt dan gaat het meteen retour geen discussie over mogelijk.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Mojo:

Werkelijk ongelooflijk deze discussie!

 

 

Je beseft dat die zelf om discussie vraagt...  Elk normaal mens gaat lijkt me direct terug naar de winkel......  Waarom men dit überhaupt al op een forum post is mij een raadsel.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, 2 slangenklemmen, met Zinkoxide (wit poeder) erop, verder wordt er geen roest gemeld.

Een kunststof vliegwiel, wat iets wiebelt.

Prijs/ kwaliteitsverhouding, dat is wat je tegenwoordig mag verwachten voor dat geld.

 

Maar of je een beter product krijgt wanneer je het dubbele uitgeeft is nog maar de vraag.

 

40 jaar geleden kwamen de Indesit's op de markt, Hfl. 199,-- velen hielden het 20 jaar vol.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben allen die er van overtuigd zijn een perfecte machine te hebben , ook al eens onder het bovendeksel gekeken ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Codx:

 

Je beseft dat die zelf om discussie vraagt...  Elk normaal mens gaat lijkt me direct terug naar de winkel......  Waarom men dit überhaupt al op een forum post is mij een raadsel.

Wat jij schrijft is waar. Echter zijn er hele volkstammen (globaal iedereen) die

een bevestiging zoeken en een duwtje in de rug. Ik vind deze vraag daarom wel logisch.

 

Veel mensen sterken zich met een backup om zo "gewapend" de strijd aan te gaan.

Gewoon allemaal héél menselijk hoor.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...