Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Het weer is erg deprimerend op het moment. Rond de 4 graden, zwaar bewolkt en regen.. Een heel fijn begin van 2020 deze herfst.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Eduard07

 

Maar wat mij eigenlijk misschien nog wel het meeste eraan stoort, is dat men spreekt van "de meeste Nederlanders" terwijl men het eigenlijk zou moeten hebben over "de meeste van de gevraagde Nederlanders". Snap je wat ik bedoel? Ik ben het eens met de uitslag hoor, daar niet van, maar ergens klopt het voor mijn gevoel niet. Je kan namelijk niet namens een groep van bijna 17 miljoen mensen spreken, als je er maar 1100 hebt ondervraagd.

 

En uiteraard bedankt voor de tip ;) 

 

Nou weergoden, kom maar op met die sneeuw, ook al zijn het slechts natte flatsen :D  

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Truus0007 zei:

terwijl men het eigenlijk zou moeten hebben over "de meeste van de gevraagde Nederlanders"

de "bezorgde Nederlander" is al verhuisd (of was dat de belasting ontduiker :) )

de grootste niet Belgische paspoorthouders in de Belgische gemeenschap zijn Nederlanders.

 

Screenshot_13.png

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, luisteraar zei:

Hoe zijn die 1100 mensen verdeeld landelijk /opleiding/werkomgeving/.....

Een limburger zou zich minder drukmaken over een overstroming dan iemand in zeeland bv.

Hier in limburg begint het zonneke flink door te breken bij 5 graden 

Zoals ik al aangaf: Nederlandse opiniepeilers zijn zeer ervaren en betrouwbaar.

1 uur geleden, Truus0007 zei:

@Eduard07

 

Maar wat mij eigenlijk misschien nog wel het meeste eraan stoort, is dat men spreekt van "de meeste Nederlanders" terwijl men het eigenlijk zou moeten hebben over "de meeste van de gevraagde Nederlanders". Snap je wat ik bedoel? Ik ben het eens met de uitslag hoor, daar niet van, maar ergens klopt het voor mijn gevoel niet. Je kan namelijk niet namens een groep van bijna 17 miljoen mensen spreken, als je er maar 1100 hebt ondervraagd.

 

En uiteraard bedankt voor de tip ;) 

 

Nou weergoden, kom maar op met die sneeuw, ook al zijn het slechts natte flatsen :D  

Elke weekdag is er een opiniepeiling op de website van RTVNoord, en nadat er 1000 hebben gereageerd, zie ik in vrijwel geen verandering meer in de percentages voor en tegen.

Ik vermoed dat statistici dit herkennen.

 

Daarom denk ik dat deze enquete  betrouwbaar is. En een enquête is natuurlijk per definitie : "gevraagd" . Het woord zelf zegt het al "rondvraag" in de breedste zin van het woord.

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, dat blijft te regionaal om van 'alle Nederlanders' te spreken. Ik ben van mening dat je ook daadwerkelijk alle Nederlanders dan naar hun mening zou moeten vragen. Ik denk zelfs dat dit soort enquêtes één van de oorzaken is waarom mensen tegenwoordig meer in opstand komen. Er wordt ze een uitslag gepresenteerd, terwijl ze niets gevraagd zijn. Daarmee wordt ze eigenlijk direct al verteld, dat als ze het niet met die uitslag eens ze, ze bij voorbaat al in de minderheid zijn. Dat wekt agressie op, omdat hun stem niet gehoord is. 

 

Nu eindelijk de door mij 'gevraagde' sneeuwbui hier. Auto kleurt al mooi wit...

 

1267F27B-5962-46A6-B900-582CE5736F4D.jpeg

aangepast door Truus0007
Link naar reactie
Delen op andere sites

De meerderheid zal zeker instemmen met een goede waterbeheersing in Nederland. En daar gaat het om.

 

In het Westerkwartier momenteel zware regen. Dat zal in de stad Groningen niet gauw anders zijn, want daar is het per definitie al warmer dan het gebied eromheen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Truus0007 zei:

Maar gelukkig hebben we de foto's nog... 😄

Het risico is inderdaad aanwezig, dat je zonder foto's niet meer wordt geloofd...😁

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Murdoch pers heeft in Australië de laatste tijd nogal wat over zich heen gekregen omtrent hun visie op bosbranden en klimaatverandering.

Gevolg is onder andere dat de aldaar bekende journalist Andrew Bolt plotsklaps is gestopt met ontkennen, en uit een ander vaatje is gaan tappen.

Hij blijkt nu ineens van mening te zijn dat die opwarming eigenlijk best wel goed voor ons is.

 

Andrew is overigens de nazaat van een Nederlands emigranten echtpaar.

 

heraldsun.png.b1394dcccfc4d1210b3d15ad1c73130d.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er komen in Australië meerdere onderzoeken naar de oorzaken van de branden, over een paar maanden weten we meer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...