Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

Het leek inderdaad wel voorjaar! In de tuin staat alles in de knop, overal tjilpende vogeltjes, zelfs muggen en bovenal het gras wat weer gemaaid mag worden .. (echt geen zin in)

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het warmt echt op.

Laten we het in gotsnaam daarover eens zijn, ook al ontkennen sommigen het hier, zoals sommigen ook ontkennen dat de aarde rond is.

De vogels maken ruzie over het territorium en de nestkasten hier, iets dat ze eerder half maart deden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben inderdaad een uitzonderlijk warm begin van 2020. Of het opwarmt kan niemand zeggen, de windstromingen komen uit het westen en zuiden.

In zuid frankrijk is het al volop voorjaar volgens het nieuws. Zij krijgen windstromingen rechtstreeks uit Afrika, net als Spanje.

Berichten uit de omgeving van Calpe spreken over temperaturen van 22-23 graden.

 

Pas wanneer het boven 0 is met windrichtingen uit het noorden of oosten, dan ga ik mij pas zorgen maken.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, astro iris zei:

een koppel tortels is al een paar weken mekaar het hof aan het maken

Nou hier was het een grote orgie met die tortelduiven in de boom tegenover mijn huis

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, minplus zei:

 

Dat de mens invloed heeft is zeker. Je kunt hooguit discussiëren over de mate waarin, maar elke graad minder is meegenomen.

 

Met de hedendaagse kennis kan die menselijke invloed aardig nauwkeurig berekend worden. Dat is nou precies de kern waar de huidige problematiek mbt klimaat en milieu om draait. (Naast de uitputting van natuurlijke hulpbronnen. De Noordzeebodem is al aardig leeggezogen. De  rotzooi ervan laten de zakkenvullers vervolgens gewoon achter als er niks meer te verdienen valt.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, minplus zei:

Het warmt echt op.

Laten we het in gotsnaam daarover eens zijn, ook al ontkennen sommigen het hier, zoals sommigen ook ontkennen dat de aarde rond is.

De vogels maken ruzie over het territorium en de nestkasten hier, iets dat ze eerder half maart deden.

dat klopt, net als een pannenkoek! 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, drz zei:

Het leek inderdaad wel voorjaar!

 

Nou hier aan de Costa Calida geen voorjaarsweer maar echt zomerweer volgens Nederlandse begrippen.
Al dagen prachtig weer en volop zon, windstil, een strakblauwe lucht en de temperatuur is tussen de amandelbomen op mijn land op het open veld uit de zon al 23 graden.

 

amandelboom.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier was het vandaag 7,4 graden,

op dit moment is het 1,4 graden boven 0

Dan is het best wel fris op de fiets.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boven Rusland hangt op dit moment een zeer lagedruk gebied.

Als de russen deze nu even opvullen dan wordt het pas echt koud op de fiets! :D

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat vrijdag nacht even naar -3, maar daarna gaat het weer naar 0

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets zegt mij dat we met een week of twee een behoorlijke winter gaan krijgen.. Maar dat is mijn grote teen die opspeelt, mijn eksteroog en de kat die maar niet van mijn schoot wil.. 😁

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De komende 2 weken varieert de wind tussen zuid en west, wanneer we de voorspelling mogen geloven.

Laten we ons verrassen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...