Ga naar inhoud


uw klimaat


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

haha...  mooi hoor.... maar niet van jezelf, toch?

ik met mijn kleine Škoda die nog nooit op Teneriffa geweest is......

maar waar de koeling nu zo een beetje van 's ochtends tot 's avonds aanstaat in de kamer, en van 8 tot 7 in de slaapkamer...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat hele CO2 geneuzel is een hoax. Van de hele CO2 uitstoot in de wereld wordt slechts 6 procent veroorzaakt door mensen.

Verschillend onderzoek heeft aangetoond dat er vaak sprake was van een temperatuur stijging gevolgd door een CO2 stijging.

Anyway, als je echt bezorgd bent over de toekomst van je kinderen doe dan iets aan de overbevolking. Oei, paradox.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat???? Nog minder neuken?? Moet niet gekker worden :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Psychosammie:

Dat hele CO2 geneuzel is een hoax. Van de hele CO2 uitstoot in de wereld wordt slechts 6 procent veroorzaakt door mensen.

Verschillend onderzoek heeft aangetoond dat er vaak sprake was van een temperatuur stijging gevolgd door een CO2 stijging.

Anyway, als je echt bezorgd bent over de toekomst van je kinderen doe dan iets aan de overbevolking. Oei, paradox.

Mijn idee.

Het ergste vind ik alleen dat er zo in juli en aug zo'n 6 a 7 miljoen passagiers per maand op schiphol in het vliegtuig stappen en dat veel van diezelfde passagiers vervolgens op een groene partij stemmen omdat al die auto's en industrie zo slecht zijn voor het milieu.

Dat met de uitstoot, die ze met hun vliegreisje van 12 dagen veroorzaken, meer vervuilen dat wat ik ooit in een jaar met mijn auto voor elkaar kan krijgen dat vergeten ze dan voor het gemaak maar even.

Dus hoe eerder ze een flinke vliegtaks invoeren per gevlogen km hoe beter het voor het milieu is, maar dan wordt er plots nog toch voor de welvaart gekozen ipv. echte maatregelen te nemen die hout snijden.

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deductie is een methode in de filosofie en in de logica, waarbij een gevolgtrekking wordt gemaakt uit het algemene naar het bijzondere - van de algemene regel (major-premisse) naar de bijzondere regel (minor-premisse) of waar de verzameling van premissen en de negatie van de conclusie inconsistent zijn.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet het niet maar of het iemand nu deert of niet heel veel van de ontkenning is precies wat er in het artikel wordt beschreven en waarom het gaat

10 minuten geleden zei Psychosammie:

Te lang gewacht waarmee? 

met je poep ophouden,

 

en alles in een Era eruit laten

na ons de zondvloed

om 6 meter zeespiegel stijgingen te produceren

begin maar vast zandzakken te vullen dan hebben je kleinkinderen er misschien nog wat aan

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Tripleboy:

Deductie is een methode in de filosofie en in de logica, waarbij een gevolgtrekking wordt gemaakt uit het algemene naar het bijzondere - van de algemene regel (major-premisse) naar de bijzondere regel (minor-premisse) of waar de verzameling van premissen en de negatie van de conclusie inconsistent zijn.

 

Knap knip en plakwerk 👍

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Tonskidutch:

om 6 meter zeespiegel stijgingen te produceren

 

Angst zaaien, dat werkt over het algemeen goed.

 

Als die zeespiegel daadwerkelijk 6 meter stijgt betwijfel ik de invloed van de mens. Zowel bij het veroorzaken daarvan als de mogelijkheid het te stoppen.

En gebeurt het toch, dan geldt de wet van de jungle.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...