Ga naar inhoud


Klokken lopen voor


Anoniem

Aanbevolen berichten

Een half jaar geleden liepen de klokken ongeveer een minuut of vijf achter door problemen met de levering van stroom ergens in Servie.

 

Bij mij lopen nu de wekker en magnetron klokjes een minuut of zes tot zeven VOOR.

 

Dit is na het verzetten naar de wintertijd een paar weken gebeurd.

 

Hebben anderen dit ook geconstateerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Het net zou op dit moment 21 seconden achter lopen.

 

https://www.swissgrid.ch/en/home/operation/regulation/grid-stability.html

 

Misschien is het aggregaat op Rottumeroog op hol geslagen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze daar al aggregaten dan?
@kiekiek, je moet gewoon niet zo hard trappen :-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heeft het de afgelopen week gestormd, die windmolen is op hol geslagen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

2 keer per dag?

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier loopt alles gewoon op zijn tijd

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook dat de beiden klokwekkers  5 a 6 minuten voorlopen, als ik ze gelijk zet lopen ze na een tijdje weer de zelfde tijd voor en blijft dan zo. Ik heb de magnetron gisteren na stroom uitval gelijk gezet en nu al weer een minuut voor dus die staat na een paar dagen ook weer 5 a 6 minuten vooruit. De rest hier krijgt de tijd via het telefoon netwerk, internet, en sat dus deze lopen allemaal gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TIJD, klokken lopen voor dus zet ze gelijk maar zet eerst je computer goed.

 

Om de juiste tijd, bestaat dat wel, te krijgen zet je in de computer eerst de terug van een week, sleutel waarde 604800, naar een uur, sleutel waarde 3600, wat voor veel data beter zou zijn.

Dit natuurlijk in het register -HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\W32Time\TimeProviders\NtpClient- waar de DWORD sleutel SpecialPollInterval dus 3600 moet worden.

Dan ook even een goede tijdserver in windows toevoegen in het register - HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\DateTime\Servers - en dan een nieuwe tekenreekswaarde en die sleutel geef je de naam 0 en bij de waarde europe.pool.ntp.org.

Daarna opslaan en de computer restarten en je hebt in het vervolg altijd de juiste tijd op je computer dus kan je altijd de achterlopende klokken (enz.) aanpassen naar een juiste tijd.

En laat de wekker op je iPhone synchroniseren via het WiFi van je netwerkt.

clocksmiley-2.jpgclocksmiley-4.png

clock-laughter-smiley-3.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de klokken hier (zonder atoomkloksturing) eens bekeken, en die lopen gewoon goed... Ook de computer loopt correct...

Het zal dus wel een regionaal probleem zijn denk ik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...