Ga naar inhoud


Hoezo reclame maken ?


Vogelzang

Aanbevolen berichten

 

#Het noemen van merknamen of verwijzingen naar sites van fabrikanten, (zolang het geen webwinkel betreft)#

 

Even voor de duidelijkheid, Microsoft Apple Samsung verkopen via hun site laptops tv's muizen etc. In principe zouden deze sites dan onder de reclameregels vallen? 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus minimaal 2 maal iets gehad aan deze site.


@vogelzang


Met slechts 71 berichten in 3 jaar kunnen we wel stellen dat we aan jou ook weinig plezier beleefd hebben. :-)

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Vogelzang:

Kan me herinneren dat op deze site werd aangegeven dat ccleaner steeds meer afweek van de beste versie n.l.   V4.17.4808

Helaas wordt die steeds overschreven en moet ik steeds opnieuw installeren maar werkt snel en zonder naar huis bellen.

Ook Snappy Driver Installation is op deze site genoemd. Heel wat oude XP pc's overgezet met probleemloze stuurprogramma's

Dus minimaal 2 maal iets gehad aan deze site.

Ja maar dit s geen PC site maar satelliet ontvangst is hier de hoofdmoot. Over hoe je PC's moet installeren en onderhouden zijn er specifieke sites.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Vogelzang:

Op 11 maart 2018 start Michel, eigenaar van dit forum, een recensie: 

Gearbest stuurde ons de Xiaomi 70Mai dashcam. 

 

Dit lijkt me geheel tegen de forumregels.

Reclame strikt verboden- Op sat*all mag je op geen enkele wijze reclame maken

Deze regel uit de officiele forumregels laat geen enkele uitzondering toe, of je nu gewoon lid bent van dit forum of iets anders (moderator of eigenaar of wat ook).

 

Quod licet Iovi non licet bovi?

 

Mijn eigen bereidheid om de moderatoren in hun moderatie te steunen is recentelijk ook afgenomen, sinds in een post van mij het woord M*Plaats weggefilterd werd (met een flinke wachttijd bij het plaatsen van mijn post, en zonder bericht aan mij!), terwijl dat woord/ die site ook gewoon in de forumregels staat: "Wil je iets verkopen, ga je naar M*Plaats...".

Snapt u het nog? Ik niet.

Er is vast een 'historische' verklaring voor, en ik benijd de moderatoren niet met dit soort lastige problematiek, maar op dit punt rammelt er wel iets volgens mij. Waarom is G*gle wel OK (eigen "shopping" vindplaatsen), en M*plaats en Tante Ali kennelijk niet?

 

Waar leg je de grens? Nou in ieder geval niet tussen gewone leden, die maar beperkt iets mogen, en moderatoren/eigenaars, die van alles mogen, buiten de regels.

Het spijt me dat te moeten zeggen, over een site die ik overigens nog altijd hoog waardeer.

 

Groet,

A33

 

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat het niet "die van alles mogen,buiten de regels" is

 

de moderatoren zijn heel erg netjes aangaande hun antwoorden en hulp zo als ook dat Michel in een test review topic, merknamen en zijn ervaringen met ons deelt, is volgens mij heel normaal

in reclame liegt men doorgaans van begin tot eind en dat kan ik bij die reviews niet ontdekken

(overigens de eerste en de laatste zeikstraal die ons forum tracht te bezoedelen met z'n ongenuanceerde mening en opruiing komt altijd uit die hoek waar jaloezie zit)

als er handelaren en verkopers (en dus ook forumtrollen) op dit forum onderweg zijn vind ik dat jammer voor de objectiviteit van een behoefte inzake het eigenlijke thema, TV kijken.

 

die er bewust mee speelt, de regels inzake reclame, moet niet verbaasd zijn over een waarschuwing

 

 

  • Bedankt 1

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei paardengek:

Als "oud" moderator, kan wel vertellen dat het onderscheid tussen dat leden reclame maakten en of nuttige links gaven niet altijd eenvoudig was. Ik heb menig discussie erover gehad. En ook deze nuttige site kost qua hosting het één of ander aan geld. ik denk dat men meer elkaar moet gaan respecteren in plaats van afkraken. Strekking van mijn betoog: waar leg je de grens ??  Gr. Andries

 

Ik zie de reclameactiviteiten van Michel eerder als "sponsoring", en dat vind ik nog altijd een hele nette, veel minder opdringerige manier van "reclame maken". 

De (internet) radiostations in Amerika die dit doen, behoren tot mijn favorieten.

 

Kortom: ik vind het prima en een hele nette manier van "overleven" voor Sat4All.

aangepast door Eduard07
  • Like 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast arjan66
21 uur geleden zei Psychosammie:

Dus minimaal 2 maal iets gehad aan deze site.


@vogelzang


Met slechts 71 berichten in 3 jaar kunnen we wel stellen dat we aan jou ook weinig plezier beleefd hebben. 🙂

 

Zeer constructieve opmerking die bijdraagt aan het niveau van deze discussie.

aangepast door arjan66
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een oplossing voor dit probleem zou heel eenvoudig kunnen zijn... Plaats bv een markering voor de bijdrage, iets in de zin van Advertorial oid... Dat wordt ook bij de printmedia gehanteerd... en dan is het duidelijk dat dit niet noodzakelijk een objectief bericht hoeft te zijn.

Het is in principe verplicht bij printmedia om een advertorial te markeren met "Anzeige" wat in het Nederlands dan "Advertentie" oid zou worden...

Een advertorial kan ook alleen met toestemming van de uitgever... dat maakt het waterdicht...

 

Ik heb me ook gestoord aan dit fenomeen... vooral als je zelf ooit eens op je vingers getikt bent voor een zelfde soort vergrijp...  dan ga je inderdaad snel denken dat sommige dieren gelijker zijn dan anderen, om het bij George Orwell te houden.....   maar het leven is inderdaad nooit helemaal duidelijk of rechtvaardig... of hoe je het ook noemen wil.

Met het ouder worden wind je je niet meer zou gauw op...

aangepast door Sverige
  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens. Op grond van een formaliteit kan deze discussie gesloten worden.

En ik zal niet meer proberen iemand te helpen door indirect te verwijzen naar een site die niets produceert en niets verkoopt,

want ook dat wordt als reclame gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...