Ga naar inhoud


Eindelijk abonnee van Canal Digitaal in België!


Gast satellitetv

Aanbevolen berichten

Gast satellitetv

Alles werkt al een tijdje en kijk al een weekje via Canal Digitaal. Ik ontvang wel alle zenders dus ook Film1 en Ziggo sport...zenders waarvoor ik niet betaal maar ik ga niet klagen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Dat duurt doorgaans een maand, en is een welkomst geschenk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei satellitetv:

Alles werkt al een tijdje en kijk al een weekje via Canal Digitaal. Ik ontvang wel alle zenders dus ook Film1 en Ziggo sport...zenders waarvoor ik niet betaal maar ik ga niet klagen:)

 

is maar voor korte duur...

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Wavefield T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is de 'grace period'. Om je lekker te maken in de hoop dat je additionele pakketten afsluit. Dit is de klasse 251 op je kaart en duurt tot de 16e van de volgende maand. Rond die tijd wordt de verlenging geschreven.. In het meest gunstige geval duurt die periode 1 maand (van 16-x-2019 tot 16-x+1-2019).

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satellitetv

OK...jammer maar geen must voor mij. Alhoewel ik het duur vind voor wat je krijgt. 

Film1 gaat ook verdwijnen vanaf 1 augustus las ik in de kranten? Gaat er wat in de plaats komen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast satellitetv

Reeds 6 maanden Canal Digitaal Abonnee in België! Verschil met de Vlaamse commerciële zenders vind ik meer keuze en meer films te zien. Het RTL 4 nieuws bekijk ik ook iedere dag; is veel vlotter en vooral korter dan het nieuws in Vlaanderen wat soms erg ver "gerekt" wordt. Ben dus tevreden en mijn Canal Digitaal abonnement verder verlengd. Jammer dat de Vlaamse Tv providers zoals telenet en proximus hebben beslist om nooit maar dan ook nooit de Nederlandse commercieel zenders aan te bieden. Maar gelukkig nu dus wel te bekijken via Satelliet en ik kijk ook via de Canal Digitaal App want IPTV is toch de toekomst volgens Canal+, de overnemer van M7 Group. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Pas gedaan hier . Canaldigitaal nieuw abonnement genomen . Met de laatste Mz102 wifi  box met geïntegreerde orca kaart.

Het  eigennaardige is dat ik op het toestel met hoofdkaart wel interactiviteit heb ( kan rtl crime enz.... kijken en net gemist enz....) en op het toestel met extra kaart geeft hij wel een ip adres en zegt dus verbonden maar niet dus met de server van Canaldigitaal. 

Wij wonen in belgie en dus met belgische adres en bankrekening nummer.

Jullie zullen nu wel zeggen , ah ja , belgische adres houders hebben hier geen recht op , maar waarom doet de box met de hoofdkaart het dan wel ? Dank voor mee te zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-11-2019 om 18:32 zei chukky2:

Pas gedaan hier . Canaldigitaal nieuw abonnement genomen . Met de laatste Mz102 wifi  box met geïntegreerde orca kaart.

Het  eigennaardige is dat ik op het toestel met hoofdkaart wel interactiviteit heb ( kan rtl crime enz.... kijken en net gemist enz....) en op het toestel met extra kaart geeft hij wel een ip adres en zegt dus verbonden maar niet dus met de server van Canaldigitaal. 

Wij wonen in belgie en dus met belgische adres en bankrekening nummer.

Jullie zullen nu wel zeggen , ah ja , belgische adres houders hebben hier geen recht op , maar waarom doet de box met de hoofdkaart het dan wel ? Dank voor mee te zoeken.

 

Heb het antwoord gekregen:

 

Dat komt omdat je met een extra kaart geen gebruik kunt maken van interatieve diensten, internetzenders zoals Limburg kun je dus niet bekijken met de 2e kaart

 

Het kan wel als deze kaart als 2e hoofdkaart wordt geregistreerd

 

--
 
Wies van Canal Digitaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...