Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

Over conspiraties gesproken? 
 

Ik wil natuurlijk niets suggereren, maarreeee.....Hoeveel woningen kwam Nederland nu te kort? 
🤡🤡

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ondertussen in Duitsland worden er  overal nood ziekenhuizen gepland en ingericht voor de komende golf van zieken.

 

Misschien een idee voor Nederland?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Ondertussen in Duitsland worden er  overal nood ziekenhuizen gepland en ingericht voor de komende golf van zieken.

 

Misschien een idee voor Nederland?

Ik sprak gisteren een arts in het ziekenhuis, alwaar ik op de valreep nog behandeld werd aan mijn kaak, en die vertelde mij dat ze ziekenhuizen aan het legruimen waren om zo een plotselinge toestroom van patiënten op te kunnen vangen..

Alleen de spoedgevallen liggen er nog en alles wat naar huis kan wordt daar verder verzorgd.


Maar tjongejonge, het lijkt in Nederland momenteel een film van Will Smith, “i am legend”.

Wegen extreem rustig, winkelstraten leeg en een vrijwel verlaten ziekenhuis ..

...en geen wc rol te krijgen 😁

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde in de wandelgangen dan Belgie ook op slaat gaat over een kleine 20 minuten!! 😳

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een wereldleider aan de overkant van de oceaan vraagt Congress om twee biljoen vrij te maken voor de bestrijding van het corona virus.

Nog maar twee weken geleden vroeg hij om 2 milliard, en riep vervolgens dat de 8 milliard die werd vrijgemaakt wel rijkelijk veel was.

Dat noem ik nog eens leiderschap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Frankrijk beboet onnodig je huis verlaten met een boete vanaf € 135.

Er wordt volop gecontroleerd.

 

Men hoopt over 10 dagen een afvlakking van nieuwe infecties te zien, en kijkt dan verder of de maatregelen aangepast kunnen worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, minplus zei:

Wat ben jij een viespeuk. Sommige zijn zelfs helemaal zwart..

goeie

 

6 minuten geleden, minplus zei:

Probleem met de hier wegbezuinigde ziekenhuizen is dat het personeel afgevoerd is.

dat moet je wel even kunnen bevestigen door onafhankelijke bronnen

ik denk namelijk dat die meteen weer in roulatie zijn, maar je mag het documenteren

1 uur terug, drz zei:

Ik hoorde in de wandelgangen dan Belgie ook op slaat gaat over een kleine 20 minuten!!

je gangt in de wandel wel vaker een beetje wankel.

 

wat mij betreft is het oké dat ze de weg sluiten aan veldwezelt of smeermaas

Guilt

Marianne Faithfull

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...