Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

1 hour ago, Tonskidutch said:

de Supermarkten hebben blijkbaar vanaf 7:00 uur 's ochtends tot 8:00 uur geopend voor 70+

 

Ik dacht ooit bij het bereiken van mijn pensioen niet meer om zes uur mijn bed uit te hoeven.

Maar helaas, onze grootgrutter weigert daar in mee te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


18 minuten geleden, Gene 1225 zei:

Toch wel;

dezelfde regel is in Nederland van kracht en je houdt minstens, minstens 1,5 meter afstand

alleen is het zo dat fietsers altijd ondertussen kletsen en dan rijden ze korter op mekaar dan geadviseerd wordt. (Overigens hebben die ook de smakeloze gewoonte hun snot uit de neus te snuiten in alle richtingen)

Maar er is helemaal geen handhaving die de groepen uit elkaar halen als ze hun 500gram Rombouts zijn gaan halen over de grens.

 

en dat is dan jullie en ons tekort aan politie/handhavers

en hopelijk blijft dat zo want buiten is het risico als je jezelf aan de aanbevelingen houdt nihil dat een virus met zijn korte pootjes in je mond vliegt

 

aangepast door Tonskidutch
blauw erbij

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Kabeltje87 zei:

Of ga jij beslissen dat ik maar moet inslapen met een spuitje.   (Daar zijn Nederlanders toch zo gul mee)

Probeer je nu te insinueren dat wij mensen gewoon "afmaken"?

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur geleden, Gene 1225 zei:

 

Toch wel; wat in Belgie verboden is moet ook voor buitenlanders gehandhaafd worden: wij mogen niet in groep fietsen of wandelen. Individueel fietsen of wandelen mag wel in eigen regio In groep mag enkel met gezinsleden die onder hetzelfde dak wonen. Eigenaars van tweede-verblijven ( kust-ardennen) mogen er niet naartoe, en die er al zijn moeten naar huis. 

In de pers circuleert nu het bericht dat tank tourisme van Nederlanders in Belgie een boete tot € 4.000 gaat opleveren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel mensen vervelen zich tijdens het thuiszitten, gezien het aantal "grappen" waarmee mijn mail en foon vervuild wordt.

Hoe zit dat met de forummers?

Misschien kan er een topic geopend worden wat heet "wat doe jij tegen de COVID-19 verveling".

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

In de pers circuleert nu het bericht dat tank tourisme van Nederlanders in Belgie een boete tot € 4.000 gaat opleveren.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/politie-voert-grenscontroles-op~a399122c

https://www.hln.be/auto/nederlanders-die-in-ons-land-komen-tanken-riskeren-boete-van-4-000-euro~aac2e039

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best dat iedereen de opgelegde regels volgt , straks beslist de overheid in Italië of ze het leger moet inzetten tegen zijn eigen bevolking , en de bevolking heeft dat enkel aan zich zelf te danken , zover is het daar gekomen 

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij stoort is het hamsteren, 6 pakken rijst is toch niet meer eigen gebruik. Mijn vervaldag auto is maandag en de zwarte inkt is ook op zodat ik mijn vervangsinkomenformulieren niet kon uitprinten.

Kleine prulletjes worden ergerlijk.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen heeft Beieren ook een uitgaansverbod.

 

Boete op het niet naleven is € 25.000,00

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 Dagen bak voor deze "grappenmaker" , veel te weinig !!!!

https://www.hln.be/bizar/10-weken-cel-voor-nederlandse-coronahoester-lekker-jongens-ik-heb-het-coronavirus-jullie-nu-ook~a049b240

22 minuten geleden, ceesv zei:

Boete op het niet naleven is € 25.000,00

Da's een gezellig bedrag , wie daar niet voor buigt , is werkelijk achterlijk !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, johnno zei:

Dat was ook ongeveer mijn gedachte.

Vrij vertaald siliconen vallei.

  • Like 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Con zei:

Vrij vertaald siliconen vallei.

In het dal zitten ze juist niet !

  • Haha 1

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...