Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

Stoken , illegaal stoken , hup hup :D:P

Nu serieus , dit kan gebruikt worden als ontsmetting , prima zelfs !!

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/polen-gebruikt-in-beslag-genomen-vodka-als-ontsmettingsmiddel~a82d854c

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, cookie monster zei:

Stoken , illegaal stoken , hup hup :D:P

Nu serieus , dit kan gebruikt worden als ontsmetting , prima zelfs !!

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/polen-gebruikt-in-beslag-genomen-vodka-als-ontsmettingsmiddel~a82d854c

 

Geweldig hoe creatief men kan zijn.

  • Like 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het fijne aan zo’n virus, is dat je hierdoor in in je eigen omgeving, wijk, dorp, stad, vanaf nu in ieder geval heel simpel de idioten van de normale mensen kunt onderscheiden. Altijd handig voor de toekomst (als ze het overleven...)

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin schuwde ik grapjes, appjes en mail over Corona.

 

Nu doe ik er zelf ook 100% aan mee. En weet je, met humor

maakt het wel allemaal wat luchtiger en heeft een positieve kant.

 

De appjes vliegen hier om mijn oren, 20 op een dag is heel gewoon.

 

 

2 minuten geleden, Michel zei:

Het fijne aan zo’n virus, is dat je hierdoor in in je eigen omgeving, wijk, dorp, stad, vanaf nu in ieder geval heel simpel de idioten van de normale mensen kunt onderscheiden.

 

Mvg,

 

Michel

 

Ik ervaar dat anders, ik zie nu pas hoeveel mensen om mij geven, geweldig.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat ook, maar ik blijf me toch ergeren aan die volstrekte idioten die zichzelf en anderen blijven besmetten.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Vogelzang zei:

Even terugkomen op de pakjes van Alziendoog. Met mijn vingertop op een beeldscherm moeten tekenen voor ontvangst pakje. Wie weet de hoeveelste die dag. Met links de deur dichtgedaan en direct mijn handen gaan wassen. Wie ontvangt nog meer een pakje !

Dat tekenen voor ontvangst doen wij nu zelf namens de ontvanger. Ik heb ontsmettingsmiddel bij mij om mijn handen te ontsmetten.

verder zorg ik voor afstand wanneer ik een pakket aanbied.

Sommige mensen vragen om het pakket bij de deur achter te laten. Dat mag normaal niet, maar wanneer de mensen thuis zijn ( en dat zijn ze nu gelukkig wel! ) Dan communiceer ik door het raam of op afstand dat ik het pakket bij de deur plaats.

Zolang maar duidelijk is dat de klant het pakket ontvangen heeft. Zomaar bij de deur of in een schuurtje plaatsen doen we niet.

 

Verder wordt op het depot zoveel mogelijk ontsmet en contact met collega's vermeden. Maar helemaal zuiver krijg je dat niet.

Toch is het bezorgen als individuele bezorger bij individuele klanten beter dan wanneer men het massaal zou afhalen in een supermarkt of winkel.

 

Ik roep mensen echter wel op om voorlopig geen dingen meer te bestellen die die niet direct noodzakelijk zijn. Dus geen aanbiedingen aanschaffen en dan massaal retour sturen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Kabeltje87 zei:

Vooreerst, ik kan ook nog lachen met de Corona moppen.

 

Maar waar ik niet mee kan lachen, is wat ik vandaag op Nieuwsuur op NPO2 hoorde:

 

De essentie hiervan was (de juiste bewoording kan ik niet herhalen) dat we ouderen maar niet meer moeten gaan verzorgen in de ziekenhuizen omdat er plaats gebrek dreigt aan te komen.

Die ouderen hebben toch hun leven al gehad en jongeren hebben nog veel te verwachten.

Dus maar laten kreperen.

 

Voor zulke uitspraken zijn Nazi's veroordeeld geworden.   Ik kan niet genoeg herhalen dat ik dit niet kan pruimen.

De heren die zulke uitspraken doen verdienen een hersen-ectomy.  En een hart hebben die ook niet meer nodig (want dat hebben ze niet).  Dat kan dus ook verwijderd worden.

Dat krijg je in een land waar euthanasie en abortus rechten zijn geworden.

Ik wil er geen discussie over aangaan, maar jouw bijdrage dwingt de mensen wel om over dat soort ethische kwesties door te denken.

ik ben het dus met je eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, alleyoop zei:

Bij de AH? Lijkt me eerder een foto uit Silicon Valley :grin:

Wat een barbiepop met opgeblazen borsten er mee te maken heeft weet ik ook niet.

De schappen met brood zijn trouwens altijd leeg als ik uit mijn werk boodschappen doe.

Ik eet dus al jaren geen brood meer, en leef nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Kabeltje87 zei:

 

Kortom, Ik mag lekker kreperen in erbarmelijke omstandigheden, alleen omdat ik ouder ben dan 70.

Of ga jij beslissen dat ik maar moet inslapen met een spuitje.   (Daar zijn Nederlanders toch zo gul mee)

Het is een stuk egoisme dat in onze samenleving is binnengedrongen, dat wij beschikken over het leven.

Niet alleen in Nederland, maar in de hele westerse samenleving.

Nu ineens angstig doen om corona, maar bedenk je eens hoevelen afgelopen jaren zijn gestorven aan abortus en euthanasie.

Daar wordt men nu bij bepaald.

Ik start er geen discussie over, noem het even ter overdenking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brrr,  blij dat abortus en euthanasie (bijna) mogelijk zijn in dit land .

 

En je bent zo te zien niet al te slim in sommige opzichten of je moet de pest aan brood hebben, want je had jaren geleden al de supermarkt 's ochtends even kunnen bellen en dan hadden ze met alle plezier een paar broden voor je gereserveerd.

 

Misschien moet ik het bankbiljetje dat ik pakjesbezorgers af en toe geef voortaan eerst ontsmetten en/of er een vliegtuigje van vouwen?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, alleyoop said:

Bij de AH? Lijkt me eerder een foto uit Silicon Valley :grin:

Je mist een E.

 

silicon is silicium

silicone is silicoon

 

En in een vallei van silicium zal je deze mobiele verdeelster van melkachtige producten wel niet tegenkomen........ 

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, kiekiek zei:

 

Dat heeft wel als voordeel dat je nu makkelijk de mensen zonder IQ herkent.

Zoals sommige hersenloze studenten in Florida , die zijn werkelijk ongelooflijk dom & naief !!!!

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/coronavirus-weerhoudt-amerikaanse-spring-breakers-er-niet-van-om-te-feesten-dan-krijg-ik-het-maar~a5700b02

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...