Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten

Wie er dom of slim is in deze periode, zal in de toekomst moeten blijken omdat daar nu nog geen touw aan vast te knopen valt.

 

Feit is dat het nu niet echt verstandig is om jezelf veel te verplaatsen dus wanneer de overheid niet met maatregelen komt, wij het zelf moeten gaan bedenken.

Overigens gaat het kabinet komen met een totale lockdown omdat er nog teveel leeghoofden rondlopen die denken dat alles wel aan hun voorbij gaat.

We gaan hier dezelfde maatregelen krijgen als in Belgie.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, drz zei:

Wie er dom of slim is in deze periode, zal in de toekomst moeten blijken omdat daar nu nog geen touw aan vast te knopen valt.

aan wie knoop je dat touw?

lees je zin nog eens

 

Wij krijgen zeer zeker nog strengere maatregels, omdat men zich nergens aan houdt en dat zich nergens aan houden heeft niks met intelligentie te maken. Zo is dat ook in het verleden gebleken. Maar eten halen en iets te drinken is wel van belang natuurlijk => dus doe rustig en neem afstand.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

aan wie knoop je dat touw?

lees je zin nog eens

.

Haha, voordat ik hem postte las ik hem nog een paar keer door, maar vond het een creatieve zin dus postte ik hem.

“er is nog geen touw vast te knopen over wie nu slim of dom bezig is”.

Creatief met taal..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, drz zei:

Wie er dom of slim is in deze periode, zal in de toekomst moeten blijken omdat daar nu nog geen touw aan vast te knopen valt.

 

 

 

Uit onderzoek is inmiddels gebleken dat 80 % van de nederlandse bevolking niet doordrongen is van maatregelen en er gewoon lak aan heeft.

 

Dan maar een volledige lockdown zoals het in China is gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Uit onderzoek is inmiddels gebleken dat 80 % van de nederlandse bevolking niet doordrongen is van maatregelen en er gewoon lak aan heeft.

 

Dan maar een volledige lockdown zoals het in China is gegaan!

Die gaat er zeker komen!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Je kunt zeggen wat je wilt, maar meer dan de helft van de amerikanen moet wel dom en naïef zijn, anders zat de grootste idioot van deze aardkloot nu niet president van den usa te wezen. 😜 

  • Bedankt 1
  • Haha 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat mij dan ook graag zo’n idioot zijn met zoveel bedrijven en met bijbehorende bankrekening! 😄

Een idioot behoort niet tot de rijksten op aarde.

 

#ik laatmijgeenamerikatrumphaataanpraten

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, drz zei:

Haha, voordat ik hem postte las ik hem nog een paar keer door, maar vond het een creatieve zin dus postte ik hem.

“er is nog geen touw vast te knopen over wie nu slim of dom bezig is”.

Creatief met taal..

Staat gewoon in Van Dale

 

touw (het; o; meervoud: touwen)1koord van hennep- of vlasdraden: ik kan er geen touw aan vastknopen ik begrijp er niets van; de touwtjes in handen hebben, aan de touwtjes trekkenalles regelen en besturen

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

drz het ging om die kiezers, die het niet begrijpen en zo'n meneer hun stem geven.

het is 6 triljoen 1,000,000,000,000 x 6 dollar beter geworden door wapens verkopen en extra belasting heffen

 

Screenshot_11.png

 

p.s. niet dat je in een termijn dat zou kunnen afbouwen, maar het is een begin

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ander gekozen uitdrukking zou beter zijn geweest, enfin.


 

Laatste nieuws

Aantal positief geteste mensen in Nederland tot en met vrijdag 20 maart 


test-teller_13_maart.jpg?h=3925367b&itok

2994

 

 

 

 

Coronaviruskaart%2020%20maart%202020.png

Deze kaart toont het aantal patiënten per 100.000 inwoners, zoals doorgegeven door GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst ’en en gemeenten per 20 maart 2020.
Door correcties achteraf in het systeem kunnen wijzigingen optreden.

Van 112 patiënten is de woonplaats nog onbekend.


20-03-2020 | 14.00

30 patiënten overleden, 534 nieuwe patiënten, in totaal 2994 positief geteste personen

Sinds gisteren zijn 534 mensen positief getest op COVID-19, de ziekte die veroorzaakt wordt door het nieuwe coronavirus. Daarmee komt het totaal aantal positief geteste mensen op 2994. Onder hen zijn 725 mensen die in de zorg werken; zij worden vaker dan andere groepen getest. 

30 patiënten zijn sinds de vorige update overleden aan COVID-19. In totaal zijn er nu 106 mensen overleden aan de ziekte. De leeftijd van de overledenen ligt tussen 63 en 95 jaar. In totaal zijn 643 patiënten opgenomen (geweest) in een ziekenhuis.

De meeste positief geteste mensen wonen in de provincie Noord Brabant, namelijk 1012 personen. Daarna zijn de meeste positief geteste mensen gemeld in Zuid-Holland (405), Limburg (366) en Noord-Holland (353). 

Het werkelijke aantal besmettingen met COVID-19 ligt hoger dan het aantal meldingen in deze update, omdat niet meer iedereen met mogelijke besmetting getest wordt.

 

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minutes ago, drz said:

Laat mij dan ook graag zo’n idioot zijn met zoveel bedrijven en met bijbehorende bankrekening! 😄

 

Wat mij betreft krijg jij geen toestemming om ook zo'n idioot te worden.

Brazilië zit met een identieke gek opgescheept, dus we hebben er nu twee.

Dat is echt meer dan genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...