Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19


luisteraar

Aanbevolen berichten


4 uren geleden, kiekiek zei:

 

Misschien beter om door de week boodschappen te halen, dan is het een stuk rustiger. En verder wegwerphandschoentjes dragen en gelijk weggooien als je je karretje hebt terug gezet.

Ik weet niet hoe het bij jou is maar ik rij hier door de week meestal rond 5.00uur weg en ben dan tussen 18.30en 19.30 uur weer thuis.

Weinig kans dus om dan door de week de boodschappen te gaan doen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Vogelzang zei:

maar jij schijnt het ook niet te begrijpen. Men houdt zich massaal niet aan 1,5 m.

jawel hoor, vandaag weer voor het eerst naar de supermarkt, iedereen behalve winkelpersoneel en studenten die samenwonen staan op 2 meter

zelfs in de diverse lanen tussen de waren en goederen wachten de mensen op elkaar

 

daar waar het misgaat is bij al die reclameborden in de winkelstraten

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor diegene die zich vreselijk vervelen en voer nodig hebben om zich ergens over op te winden, hieronder een aantal conspiratie sites over het coronavirus.

Waarschuwing!!!! Neem het niet al te serieus en bekijk alles met een knipoog.

Deze sites zijn niet bedoeld om paniek te zaaien, haat te zaaien of andere nare dingen te zaaien, maar gewoon ter vermaak.

 

https://www.ninefornews.nl/biowapenexpert-coronavirus-biowapen-interview/

 

https://angel-wings.nl/politiek-elite/2020/03/de-politieke-elite-is-mogelijk-al-ingeent-tegen-het-coronavirus/

 

https://www.martinvrijland.nl/nieuws-analyses/canada-chinese-dr-xiangguo-qiu-en-biologische-oorlogsvoering-om-wereld-afhankelijk-van-china-voor-oplossing-te-maken/comment-page-1/

 

https://tallsay.com/page/4294970024/voorspelling-baba-vanga-2016-een-kernoorlog-of-chemische-oorlog-in-europa

 

 

https://indignatie.nl/2020/02/26/deel-2-van-de-wuhan-coronavirus-epidemie-en-samenzweringstheorieen/

 

https://www.xandernieuws.net/algemeen/wordt-het-coronavirus-de-mexicaanse-griep-pandemie-hoax-op-herhaling/

 

Enfin, neem alles niet al te serieus en doe er mee wat je wil.

Het is gewoon vermaak..

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Tonskidutch said:

dat zijn de vragen die voor de Britten onduidelijk zijn

hoe naar het werk gaan

 

Wat het plaatje extra treurig maakt is, dat het werd geschoten door een dame onderweg naar het werk.

Ze werkt namelijk in een van de Londense ziekenhuizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerder in dit topic 'klaagde' ik over het wisselgeld uit het drugscircuit van de koffieshop wat de tegenoverliggende supermarkt aan zijn oppassende klanten uitdeelt.

 

Dan zoek je dus een super zonder koffieshop.

Maar, helaas, bij een korte wandeling door het centrum kom ik een 10-tal voetgangersstoplichten tegen waar ik op een besmettelijke knop moet drukken.

Die worden nooit gereinigd (denk ik).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer de besmettelijke knop in het zonnetje staat, dan kun je daar met een gerust hart op drukken.

Virussen en bacterien kunnen erg slecht tegen UV.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, kiekiek zei:

 En verder wegwerphandschoentjes dragen en gelijk weggooien als je je karretje hebt terug gezet.

Daar heb ik ook al over nagedacht. Maar je hebt dan wel met je door het karretje bevuilde handschoenen (net zoals met je blote handen trouwens) al je koopwaar in je karretje aangeraakt. En het virus zou verschillende uren overleven op plastic, metaal en karton. Dus meenemen doe je het  altijd, met of zonder handschoenen.

De kunst is uiteindelijk om jezelf niet te besmetten door je neus en ogen niet aan te raken. Handen wassen is en blijft de boodschap. Handschoenen geven volgens mij een vals gevoel van veiligheid, want al bij al is het virus niet overdraagbaar via de huid van je handen en met bevuilde handschoenen man je evenmin je neus of ogen aanraken.

Het enige voordeel van het dragen van wegwerp handschoenen is dat je het interieur van je wagen virusvrij houdt, op voorwaarde natuurlijk dat je ze wegwerpt voor het instappen.

aangepast door Coliseo
Typfoutje
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, drz zei:

Virussen en bacterien kunnen erg slecht tegen UV.

moet je wel heel lang onder de zonnebank gaan liggen...

 

16 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Wat je aanraakt is besmet

dat was een week geleden al op de radio NPO1 en de geïnterviewde wetenschapper zegt dat je inderdaad ook die levensmiddelen thuis moet reinigen, hetgeen ondoenbaar is

dus een non-discussie

 

het hanteren van de koopwaar en levensmiddelen betekend dus vaak je handen wassen en van ogen neus en mond afblijven

aangepast door Tonskidutch
correctie nues neus

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen nues, dus dat gaat lukken.. :D

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

....... dus vaak je handen wassen en van ogen nues en mond afblijven

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat te denken aan een soort van desinfecterende nevel wanneer je je huis binnenkomt. ..of misschien iets voor winkels.

 

Namelijk, boven de groentenschappen hangt bij bepaalde supermarktketens een benevelsysteem om hun waren af te koelen, en zat zo te denken dat een dergelijk systeem wellicht zou kunnen helpen tegen deze pandemie.

 

Wanneer je het reservoir boven de ingangen hangt en vult met een desinfecterend middel, zou je toch een heel eind moeten komen, lijkt mij.

 

..of zouden hier nog wat kanttekeningen aan zitten?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat goed zou zijn?

Als de cameramannen hun lensinstelling en het kader zo zouden kiezen opdat een voor het menselijk oog en brein juiste afstand weergegeven wordt.

 

Alle interviews en foto's tonen een zoominstelling waar een microfoon en geïnterviewde een volledig onjuiste beeldweergave opgeroepen wordt. (zoom out)

Dan zie je op TV beelden hoe ver de interviewer van de geïnterviewde werkelijk staat. Dat is Psychologisch.

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, drz zei:

Ik zat te denken aan een soort van desinfecterende nevel wanneer je je huis binnenkomt. ..of misschien iets voor winkels.

 

Namelijk, boven de groentenschappen hangt bij bepaalde supermarktketens een benevelsysteem om hun waren af te koelen, en zat zo te denken dat een dergelijk systeem wellicht zou kunnen helpen tegen deze pandemie.

 

Wanneer je het reservoir boven de ingangen hangt en vult met een desinfecterend middel, zou je toch een heel eind moeten komen, lijkt mij.

 

..of zouden hier nog wat kanttekeningen aan zitten?

Met waternevels zijn heel veel doden gevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...