Ga naar inhoud


Sigaretten per 1 april duurder


Anoniem

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, cookie monster zei:

Ik rook sowieso niet , maar wat is eigenlijk het nut van roken ??

 

Je weet toch dat roken stoer is en dat mensen denken dat het heel interessant is om te roken?

Het moet namelijk geweldig zijn om een slaaf van een fabrikant te zijn en om niet meer buiten chemicalien te kunnen.

Slaaf van een product en geen weerstand kunnen bieden aan genotsmiddelen moet toch wel het hoogst haalbare in het leven zijn, zeker als men allerlei uitvluchten en smoesjes gaat bedenken om het roken rechtvaardigen!

Heerlijk, willoos je lichaam naar de hel toe helpen, anderen tot last te zijn en bovendien een geweldig voorbeeld te zijn voor de jeugd!

 

Echt, zwaar stoer!

...en te zwak van geest zijn om er weerstand tegen te kunnen bieden.. Dapper!

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik wil wel iets hieraan toevoegen.

 

Er zijn mensen, die wanneer ze een keer een genotsmiddel gebruikt hebben onmiddellijk daarvan afhankelijk geworden zijn, dat is een genetisch bepaald "gebrek".

 

Die categorie heeft werkelijk geen mogelijkheid te stoppen, dat heeft niets te maken met wilskracht op karakter.

 

verder nooit beginnen met roken, je spaart veel geld en mist er niets aan.

 

 

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, drz zei:

en te zwak van geest zijn om er weerstand tegen te kunnen bieden.. Dapper!

Ik ben een hele tijd definitief gestopt met cola , mijne tikker borrelde ….

2 weken gestopt , nog eens 2 glazen geprobeerd , en terug van'tzelfde , meteen de fles leeggegoten in de WC !!

Ik drink sinsdien zelfs geheel geen gewone  cola, light , eender welke smaak of merk  !!

2 minuten geleden, ceesv zei:

verder nooit beginnen met roken, je spaart veel geld en mist er niets aan.

Vwala !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, drz zei:

Je weet toch dat roken stoer is en dat mensen denken dat het heel interessant is om te roken?

Vroeger werden sommige aangemaand om mee te roken , da' was stoer volgens hun !!

Velen weten nu inderdaad wel beter !!

 

Algemene vraag:

Hartpatiënten of andere waarbij de aders zijn dichtgeslipt als gevolg van't roken ,

of patiënten die nooit gerookt hebben , in ziekenhuizen …. , wie gaan ze eerst helpen ??

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-heb-jij-nog-de-moed-te-roken-chinese-arts-deelt-schokkende-beelden-van-longen-kettingroker~aa809311

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, cookie monster zei:

Ik ben een hele tijd definitief gestopt met cola , mijne tikker borrelde ….

 

Dat is erg herkenbaar!

Zelf drink ik alleen water(spa) en af en toe een rood wijntje of een goed (belgisch)biertje...

Die frisdranken zijn veeeeel te zoet sinds ik 20 jaar geleden gestopt ben met het drinken van die zooi.

Nou, ok, een goede whiskey op zijn tijd, meestal met koud en guur weer, is ook wel eens een guilty plesure, maar het blijft meestal bij een tulpje en een centimeter.

 

Verder koffie en veel thee en ik voel mij daar het beste bij.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, cookie monster zei:

Vroeger werden sommige aangemaand om mee te roken , da' was stoer volgens hun !!

Velen weten nu inderdaad wel beter !!

 

Algemene vraag:

Hartpatiënten of andere waarbij de aders zijn dichtgeslipt als gevolg van't roken ,

of patiënten die nooit gerookt hebben , in ziekenhuizen …. , wie gaan ze eerst helpen ??

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-heb-jij-nog-de-moed-te-roken-chinese-arts-deelt-schokkende-beelden-van-longen-kettingroker~aa809311

 

Mensen niet zo moeilijk doen!

 

Roken hóórt er bij. Kijk maar naar de allerprimitiefste volken zoals indianen of bataks. Zij roken, en hebben dat niet van westerlingen geleerd.

Roken is een oerbehoefte, net als eten en drinken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tjonge, nog even en je noemt het een eerste levensbehoefte.

 

Gelukkig mag ik vinden dat ik het daar niet mee eens ben.

Ik reken mij ook niet tot de allerprimitiefste volkeren.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Zunigkyk zei:

Ik geloof niet dat ze die oprolden omdat ze geen goed sigaretten draaiden...

Maar omdat ze belasting ontdoken.

 

Als de Staat nou zorgt voor goede kwaliteitscontrole op het product,  en dat die publiekelijk bespreekbaar is, dan zou men niet het illegale circuit in hoeven.

Vaak kan men daar voor minder geld betere tabakproducten krijgen.

 

Ik ben ooit in de fabriek van Philip Morris in Bergen op Zoom geweest. Middenin die fabriek staat een klein kantoortje van 4 bij 4 meter waarin 1 ambtenaar zit om de belastingafdracht te regelen. Die haalt een paar miljard per jaar voor de staat binnen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even op de kalender kijken

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ceesv zei:

Even op de kalender kijken

 

of op google:

Kentucky BioProcessing, LLC (KBP) produces plant made pharmaceutical proteins. The Company offers expression, extraction, purification, and production services. KBP serves customers in the State of Kentucky.

SECTOR

Health Care

INDUSTRY

Biotech & Pharma

SUB-INDUSTRY

Biotech

FOUNDED

--

ADDRESS

3700 Airpark Drive Owensboro, KY 42301 United States

PHONE

1-270-689-2570

WEBSITE

www.kbpllc.com

NO. OF EMPLOYEES

--

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, kiekiek zei:

in Nederland alleen al zijn een stuk of zeven illegale sigaretten fabriekjes opgerold.

 

Dat lijkt me niet vreemd. Toen Philip Morris enkele jaren de productie in Bergen op Zoom stopte, kwamen 1230 mensen op straat te staan. Met zoveel werklozen met kennis van sigaretten maken, lijkt me dat een logisch gevolg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Raar dat een topic over accijnsverhoging van tabakswaren uitmondt in een wel of niet roken strijd. Tuurlijk wordt die verhoging gedaan om het roken te ontmoedigen. Maar de achterliggende gedachte is gewoon om mensen nog meer geld uit hun zak te kloppen.

 

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...