Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

1 uur terug, kiekiek zei:

 

Maar weer even netjes aanvullen: vandaag 12 sterftes.

 

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/netherlands

 

(Dordrecht (2), Rotterdam (2), Almelo, Hengelo, 's-Hertogenbosch, Langedijk, Sittard-Geleen, Vlaardingen & Zwijndrecht + 1 gemeente in Zuid-Holland)

Virus geraakt stilaan WZC binnen, dan gaan de cijfers wel pijlsnel stijgen. Bij eerste golf was het ook zo, echter toen zijn we pas beginnen testen en maatregelen nemen op het moment van de  huidige toestand.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik kan niets zeggen nog, in Spanje geen cijfers in het weekend en het is fiesta vandaag dus ook geen cijfers. Morgen om 21:00 weten we eindelijk weer een beetje hoe het er hier voorstaat. Laatste cijfers die er zijn waren van vrijdag en toen hadden we 5986 nieuwe besmette gevallen in de afgelopen 24 uur en 541 doden in de afgelopen 7 dagen(doden worden in Spanje niet meer per dag vermeld).

 

Ik vind het belachelijk dat we hier zo slecht op de hoogte worden gehouden maar dat is helaas niet anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou men zo lang mogelijk uitstellen om inentingen te doen? In Amerika maakt men al spuitjes met chip te volgen via gps . Of kan men dat niet geven aan mensen die Corona ziek zijn?

https://www.xandernieuws.net/algemeen/amerikaans-bedrijf-krijgt-order-voor-half-miljard-corona-vaccin-injectienaalden-met-rfid-chip-en-gps-tag/

aangepast door de mon

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, de mon zei:

Zou men zo lang mogelijk uitstellen om inentingen te doen? In Amerika maakt men al spuitjes met chip te volgen via gps . Of kan men dat niet geven aan mensen die Corona ziek zijn?

https://www.xandernieuws.net/algemeen/amerikaans-bedrijf-krijgt-order-voor-half-miljard-corona-vaccin-injectienaalden-met-rfid-chip-en-gps-tag/

Ga je hier nu ook nog eens fake nieuws plaatsen? Gaat lekker zo.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Penthe zei:

Ga je hier nu ook nog eens fake nieuws plaatsen? Gaat lekker zo.

 

 

Tsjaa ik sluit gewoon niets uit. Het kan ook zijn dat je een vaccinatie paspoort krijgt en je normale paspoort alleen geldig is als je het stempeltje Covid hebt. Echt totaal geen idee, maar onmogelijk is het dan weer niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is dan niets nieuws, in sommige landen zijn bepaalde vaccinaties verplicht, en kom je het land niet in zonder stempeltje in je vaccinatie paspoort.

 

Geen reden voor opwinding.

 

Ik geloof dat Nieuw Zeeland op dit moment corona vrij is,  die zullen je ook niet laten inreizen zonder corona vrij verklaring.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, ceesv zei:

Dat is dan niets nieuws, in sommige landen zijn bepaalde vaccinaties verplicht, en kom je het land niet in zonder stempeltje in je vaccinatie paspoort.

 

 

Is dat zo? Kan je een voorbeeld noemen van een land waar het verplicht is? Aanbevolen heb ik al wel een paar keer meegemaakt.

 

 

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Penthe zei:

Ga je hier nu ook nog eens fake nieuws plaatsen? Gaat lekker zo.

 

Het is geen fake nieuws. Het zijn uit de lucht gegrepen complotverhalen die sommigen helaas eerder lijken te geloven dan de harde dagelijkse feiten.

Ze komen van een aantal vaste sites, zoals die in de link hierboven.

Sommigen lijken niet tegen de echte grote. boze wereld te kunnen en verzinnen daarom een parallel universum in een andere dimensie.

 

Als je gezegend bent met gezond, boerenverstand, mijd je ze. 

Prijs je gelukkig als je  "immuun" blijkt te zijn voor het virus van deze sites.😷

Zal ook wel iets te maken hebben met "weerstand".😁

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Eduard07 zei:

Het is geen fake nieuws. Het zijn uit de lucht gegrepen complotverhalen die sommigen helaas eerder lijken te geloven dan de harde dagelijkse feiten.

Ze komen van een aantal vaste sites, zoals die in de link hierboven.

Sommigen lijken niet tegen de echte grote. boze wereld te kunnen en verzinnen daarom een parallel universum in een andere dimensie.

 

Als je gezegend bent met gezond, boerenverstand, mijd je ze. 

Prijs je gelukkig als je  "immuun" blijkt te zijn voor het virus van deze sites.😷

Zal ook wel iets te maken hebben met "weerstand".😁

Alles wat niet klopt op het internet aan informatie, nieuws, berichtgevingen enz. noem ik fake news, ik gaat niet voor ieder verhaal of bericht een ander naampje bedenken.

 

Gelukkig heb ik wel weerstand tegen dit soort sites :) Al kom ik ze helaas wel steeds vaker tegen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fake news is overal aanwezig van het NOS journaal to sites op het internet over allerlei dingen. Het enige wat help is je goed (divers) informeren en een gezonde docsis verstand (wantrouwen).

 

Het discusseren hier is een uitwisseling van ideeën en meningen en een ideale manier om completer en beter beeld te krijgen.

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Zatter zei:

Fake news is overal aanwezig van het NOS journaal

Je maakt me nieuwsgierig. Kun je me eens een voorbeeld geven m.b.t. corona? 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Penthe zei:

Alles wat niet klopt op het internet aan informatie, nieuws, berichtgevingen enz. noem ik fake news, ik gaat niet voor ieder verhaal of bericht een ander naampje bedenken.

 

Gelukkig heb ik wel weerstand tegen dit soort sites :) Al kom ik ze helaas wel steeds vaker tegen.

 

 

Geen idee hoe het in Spanje is Penthe, maar hier is een aardige media oorlog aan de gang. Pro en contra. Ik lees het van twee kanten, maar ik ben kritisch naar allebei. Klopt het wel wat ze schrijven, is het wel compleet, worden er dingen verdraaid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Geen idee hoe het in Spanje is Penthe, maar hier is een aardige media oorlog aan de gang. Pro en contra. Ik lees het van twee kanten, maar ik ben kritisch naar allebei. Klopt het wel wat ze schrijven, is het wel compleet, worden er dingen verdraaid?

Voor zoverre ik ziet is er geen media oorlog gaande in Spanje, het gaat er in het Spaanse nieuws meer om hoe het virus terug te dringen en er wordt veel gemeld over mensen die feesten geven zonder mondkapjes en geen enkele afstand tussen de gasten. Afgelopen weekend waren er meer dan 150 van deze feesten, en ook veel jeugd die in de nacht in het park zich vol laten lopen allemaal opelkaar zonder mondkapje natuurlijk. De politie heeft letterlijk de handen vol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Penthe zei:

Voor zoverre ik ziet is er geen media oorlog gaande in Spanje, het gaat er in het Spaanse nieuws meer om hoe het virus terug te dringen en er wordt veel gemeld over mensen die feesten geven zonder mondkapjes en geen enkele afstand tussen de gasten. Afgelopen weekend waren er meer dan 150 van deze feesten, en ook veel jeugd die in de nacht in het park zich vol laten lopen allemaal opelkaar zonder mondkapje natuurlijk. De politie heeft letterlijk de handen vol.

 

Sjaaa zie de jeugd maar in toom te houden Penthe. Vanavond zal hier wel de beslissing gaan vallen dat de horeca deels of volledig dicht moet. Dan verschuift het nog verder naar de thuis situatie met vrienden clubjes die zich thuis gaan volgieten. Precies op de plek waar de meeste besmettingen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, kiekiek zei:

 Dan verschuift het nog verder naar de thuis situatie met vrienden clubjes die zich thuis gaan volgieten. Precies op de plek waar de meeste besmettingen zijn.

En waar moeten ze die besmettingen thuis dan vandaan halen? Die komt daar niet spontaan uit een bierflesje, toch?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...