Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

6 uren geleden, AEO zei:

Ik merk dat we ons weer aardig bang aan het maken zijn.

(...)

En nu kunnen we allemaal met mondkapjes gaan lopen, maar dat werkt niet, kijk maar naar b.v. Spanje waar veel meer besmettingen zijn, terwijl iedereen verplicht is met zo'n muilkorf te lopen, zelfs buiten op straat of in het bos!

Mondkapjes werken niet en ik zal er ook geen gebruik van maken.

Goede basishygiëne is wel belangrijk, verder voldoende ventilatie, en buiten in de open lucht word je niet besmet.

En zodoende raakte er buiten in de Rose Garden van het Witte Huis een redelijk aantal mensen - o.a. dankzij Trump -  zonder mondkapje en zonder afstand te houden besmet.....

 

Of zou dat allemaal fake news geweest zijn? 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien aardig om Nederland eens met Australië te vergelijken qua cijfers en aanpak. En de consequenties.

En kom alsjeblieft niet met het oppervlak aankakken; in die 90% woestijn leeft geen hond. Het gaat vnl. om Victoria en zie dat maar als Nederland.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Eduard07 zei:

Het gebruik ervan is inmiddels - zeker in Nederland - al zo vaak besproken, dat ik vrees dat het ontkennen van het nut ervan of de koppige, botte weigering er een te dragen eerder te maken heeft met een tegendraadse houding. En juist die tegendraadse houding van een aanzienlijke groep doet heel Nederland nu de das om. Deze oorzaak van onze hoge besmettingscijfers is zelfs in het buitenland niet onopgemerkt gebleven.

Ik ging vanmorgen met mijn honden naar het park die moeten ook rennen, viel me op dat steeds meer mensen het mondkapje links laten liggen ook al is het verplicht. Ik erger er mijzelf mateloos aan dat egoistme het virus heerlijk aan het verspreiden is en als er dan lockdowns komen of strengere maatregelen dat het juist deze groep is die als eerste gaat klagen. Om moe van te worden maar wat kun je er verders aan doen dan er met een extra grote boog omheen te lopen zolang dat kan.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

En zodoende raakte er buiten in de Rose Garden van het Witte Huis een redelijk aantal mensen - o.a. dankzij Trump -  zonder mondkapje en zonder afstand te houden besmet.....

 

Of zou dat allemaal fake news geweest zijn? 

Ontvangst was eerst binnen en daarna zijn ze naar buiten gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, AEO zei:

Mondkapjes werken niet en ik zal er ook geen gebruik van maken.

 

7 uren geleden, Penthe zei:

Ze moeten maar eens wat betere voorlichting op tv gaan geven over hoe een mondkapje werkt want volgens mij snapt de helft van de bevolking dat nog steeds helemaal niet.

 

Sommigen kun je 10 keer wat zeggen en het dringt nog niet door, anderen kunnen iets 10 keer lezen en snappen het dan nog niet.

Beeldspraak met uitleg wil dan nog wel helpen dus vond ik deze die het nut van mondkapjes heel duidelijk maakt.

 

zeikerd.jpg.65931c32d4a7794e1e74646cb8773dc1.jpg

 

Hoop alleen dat sommigen nu niet denken dat als ze in hun broek zeiken dat ze dan geen mondkapje nodig hebben.🥴

  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is al 14 dagen + extra 1 week nu aan't regenen en vochtige lucht( 2° golf). In die 1° golf waren die toestanden er ook, vochtig.

En lijkt op de speekdruppeltjes tijdens ons spreken, kuchen of niezen. Dat beestje leeft verder op vocht op kleren etc. En denkelijk zoals de jaarlijkse griep gaat het rond. (niks aan te doen)

Men geeft mekaar de schuld of zoekt de zwarte piet.  En maar maatregelen opleggen.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, de mon zei:

Het is al 14 dagen + extra 1 week nu aan't regenen en vochtige lucht( 2° golf). In die 1° golf waren die toestanden er ook, vochtig.

En lijkt op de speekdruppeltjes tijdens ons spreken, kuchen of niezen. Dat beestje leeft verder op vocht op kleren etc. En denkelijk zoals de jaarlijkse griep gaat het rond. (niks aan te doen)

Men geeft mekaar de schuld of zoekt de zwarte piet.  En maar maatregelen opleggen.

In Spanje is het nog altijd 30+ graden en daar gaat het net zo hard omhoog als in Nederland, dus stop met het maken van excuses en hou je gewoon aan de regels. Ook boven de 40 graden is het virus aktief. Het probleem is niet het weer maar de mensen zelf.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onthulling van MIT:  (https://www.technologyreview.com/2020/10/07/1009664/trumps-antibody-treatment-was-tested-using-cells-from-an-abortion/)

Quote

 

Trump’s antibody treatment was tested using cells originally derived from an abortion

The Trump administration has looked to curtail research with fetal cells. But when it was life or death for the president, no one objected.

 

Het verhaal in het Nederlands staat hier:

https://joop.bnnvara.nl/nieuws/trump-gebruikte-coronamedicijn-dat-is-gemaakt-met-nederlands-embryo

aangepast door Kabeltje87
  • Like 1

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, dutchandrew zei:

Ontvangst was eerst binnen en daarna zijn ze naar buiten gegaan.

En daar zaten ze een hele lange tijd hutje mutje zonder mondkapjes op en omhelsden ze elkaar.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, de mon zei:

  En maar maatregelen opleggen.

Meer dan 70% van de bevolking schreeuwt al wekenlang om veel strengere maatregelen plus strenge handhaving. UI wil de regering iets verwijten? 

Ik zou u eerder kunnen verwijten: "En maar blijven verdraaien en ontkennen".

 

Stop s.v.p. met het propageren van uw eigen "waarheid" en baseer u op harde feiten, niet op "alternative facts" a la Trump en VW. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Bizar! Het volk smeekt om mondkapjes, een lockdown, een avondklok, een vaccin. Tijden zijn veranderd.

Als je naar een dokter gaat omdat je denkt met spoed behandeld te moeten worden, en de dokter zegt "Die krijg je niet. Kom  over 2 weken nog maar eens weer om te kijken of uw klacht onhoudbaar is.", is dat acceptabel?    

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat noemt men triage, en treedt in werking wanneer de vraag naar zorg groter is als het aanbod.

De reden waarom de benodigde zorg niet voorhanden is , heeft vele redenen en besluiten, die in het verleden liggen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...