Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


Je slaat de spijker op de kop, komt er extra geld dan komt er vaak ook een extra manager ipv. extra personeel op de werkvloer.

Kijk je ook wat een kamer kost (meestal 700 - 1000 euro per maand) en wat je daarvoor eigenlijk maar krijgt dan verdwijnt het meeste geld in de zakken van een ander en niet in die van het zorgpersoneel.

Panden zijn dan ook vaak niet meer van de zorginstelling zelf maar vaak van projectontwikkelaar met een investering/beleggingsmaatschappij op de achtergrond.

Investeren in zorggebouwen levert gemiddeld dan ook een rendement op van rond de 8% dus zeer interessant.

Wil je dat dus gaan veranderen dan zal er een complete ommezwaai en de huidige structuur moeten komen.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag is België 7.950 besmettingen rijker, laat ze maar vlug komen met die lockdown, ik zou er niet moeten over nadenken of uren over vergaderen, want anders zitten we toch binnen 10 dagen aan 10.000 besmettingen per dag is dan 70.000 per week, is 140.000 op 2 weken, is 280.000 per maand, als het zo zou doorgaan, want zonder lockdown geraken we er nooit van af op die manier, dus laat maar komen die lockdown, t is teken dat het nodig is en t zal ons goed doen!
Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
24 minuten geleden, Timm1983 zei:

want zonder lockdown geraken we er nooit van af op die manier, dus laat maar komen die lockdown

Met lockdown komen we er ook niet vanaf, vrees ik.

Het gaat dan alleen geleidelijker en duurt langer.

 

De geschiedenis herhaalt zich, in tijden van pest en Spaanse griep werd de wereldbevolking al eerder geconfronteerd met een koude sanering.

 

Of dit weer zo een moment is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zeker dat ik 't al gehad heb, onwetend in februari/maart. Dus een griepje of verkoudheidje waar je je moet doorbijten(werken!). Wat paracetamol en verder doen. Maar dan hoor je over die opstoot die nog steeds bezig is en de nasleep(ik herken veel). Ik gun het niemand.

Het moeten werken heeft mij er mss door gesleurd. Voor mensen die van uitkering leven, zuinig thuis blijven kan dat wel even anders uitpakken.

Met de dr er op tijd bij en juiste diagnose heb je wellicht een goede afloop.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, de mon zei:

Ben zeker dat ik 't al gehad heb, onwetend in februari/maart. Dus een griepje of verkoudheidje waar je je moet doorbijten(werken!). Wat paracetamol en verder doen. Maar dan hoor je over die opstoot die nog steeds bezig is en de nasleep(ik herken veel). Ik gun het niemand.

Het moeten werken heeft mij er mss door gesleurd. Voor mensen die van uitkering leven, zuinig thuis blijven kan dat wel even anders uitpakken.

Met de dr er op tijd bij en juiste diagnose heb je wellicht een goede afloop.

Je weet het pas zeker als je jezelf had laten testen, je kunt makkelijk gewoon een griepje hebben gehad net als zovelen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, minplus zei:

Het probleem met het extra geld voor zorg (en onderwijs en zo nog wat) is dat het in het neoliberale model op de verkeerde plekken terecht komt, o.a. bij megalomane superdirecties, en niet bij het personeel waarop bezuinigd is. Het is helaas o.a. gebruikt voor blitsere grotere gebouwen waar de oude nog prima waren. En vervolgens worden ziekenhuizen ontmanteld want ze brengen in het verdienmodel niet genoeg op waardoor je voor spoedeisende hulp 20 km verderop moet, iets wat soms dodelijk is.

 

De spijker op zijn kop minplus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, minplus zei:

Het probleem met het extra geld voor zorg (en onderwijs en zo nog wat) is dat het in het neoliberale model op de verkeerde plekken terecht komt, o.a. bij megalomane superdirecties, en niet bij het personeel waarop bezuinigd is. Het is helaas o.a. gebruikt voor blitsere grotere gebouwen waar de oude nog prima waren. En vervolgens worden ziekenhuizen ontmanteld want ze brengen in het verdienmodel niet genoeg op waardoor je voor spoedeisende hulp 20 km verderop moet, iets wat soms dodelijk is.

Hoewel er genoeg te verbeteren valt in de publieke diensten - met name qua personeelstekort en management - maak je hier m.i. toch een beetje een karikatuur van de situatie.

Zeker gaan er dingen mis, maar er is m.i. geen causaal verband tussen (enkele) ziekenhuizen die failliet gaat en het landelijk beleid. Ik heb net even gegoogeld over o.a. het Slotervaartziekenhuis, en lees daar een analyse van de oorzaken die toch echt te maken hadden met problemen bij het ziekenhuis zelf: reputatie, administratieve wanorde, etc..

Bij elk ander beleid was dit ziekenhuis ook in de problemen gekomen.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

Hoewel er genoeg te verbeteren valt in de publieke diensten - met name qua personeelstekort en management - maak je hier m.i. toch een beetje een karikatuur van de situatie.

Zeker gaan er dingen mis, maar er is m.i. geen causaal verband tussen (enkele) ziekenhuizen die failliet gaat en het landelijk beleid. Ik heb net even gegoogeld over o.a. het Slotervaartziekenhuis, en lees daar een analyse van de oorzaken die toch echt te maken hadden met problemen bij het ziekenhuis zelf: reputatie, administratieve wanorde, etc..

Bij elk ander beleid was dit ziekenhuis ook in de problemen gekomen.  

 

De zorg had nooit geprivatiseerd mogen worden.

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

overigens kun je ook het als compleet ander topic op een andere plek bespreken waar het beter thuis hoort.

https://www.nu.nl/politiek/6083362/advies-beteugel-koekoeksjong-zorguitgaven-laat-politiek-weer-aan-de-bal.html

 

niet om het debat te knevelen maar omdat het om ons direct handelen gaat inzake covid-19 wegens besmettingen en gevolgen ervan

aangepast door Tonskidutch
aanvulling

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het aantal dagelijks geregistreerde besmettingen stijgt nog steeds, vandaag 6.854 nieuwe registraties.

 

Morgenavond worden er nieuwe aanbevelingen en regels gegeven, zelfs wanneer die meteen effectief zijn, zal het aantal besmettingen dan nog ongeveer een week lang  toenemen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, ceesv zei:

Het aantal dagelijks geregistreerde besmettingen stijgt nog steeds, vandaag 6.854 nieuwe registraties.

 

 

Maar weer even netjes aanvullen: vandaag 12 sterftes.

 

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/netherlands

 

(Dordrecht (2), Rotterdam (2), Almelo, Hengelo, 's-Hertogenbosch, Langedijk, Sittard-Geleen, Vlaardingen & Zwijndrecht + 1 gemeente in Zuid-Holland)

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...