Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Eduard07 zei:

Het gaat me niet om "de cijfers", maar om de suggestie die jij steeds wekt.

Je ontkent je hang naar spookverhalen steeds in woorden, maar bevestigt die hang steeds weer opnieuw in je bijdragen. 

 

Wat een totaal overtrokken flauwekul man.

 

Ik plaats alleen maar offciele cijfers en weer is het niet goed volgens onze Eduard. Wat een negatieve instelling heb je toch joh.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


28 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Ik plaats alleen maar offciele cijfers en weer is het niet goed volgens onze Eduard. Wat een negatieve instelling heb je toch joh.

 

Je reacties floepen alle kanten op. Ook nu weer. Geen touw meer aan vast te knopen.

Dus dan maar weer in de persoonlijke aanval, toch?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Eduard07 zei:

Je reacties floepen alle kanten op. Ook nu weer. Geen touw meer aan vast te knopen.

Dus dan maar weer in de persoonlijke aanval, toch?

 

Trek dan officiele bronnen niet in twijfel onder het domme motto ´Willem Engel praat´.

 

 

Misschien maar eens verstandig om een dik slot op dit topic te gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant serieus onderzoek: https://www.pnas.org/content/early/2020/12/02/2015954117

 

En in navolging van TonskiderNederlanden, als je je ergert aan een topic over de ergste epidemie van deze eeuw die weer in veel landen helemaal uit de klauw loopt, ga dit dan niet lezen en vooral niet reageren met een onzinnige kreet.

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het bizar dat eerste de oudjes en gehandicapten worden geprikt straks en de reden waarom slaat kant nog wal voor mij.  

 

Daarnaast hier nog even wat andere erge ziekten op een rij waarvan er een aantal volop actueel zijn en ontelbaar meer slachtoffers maken tot heden. 

 

https://wibnet.nl/geneeskunde/ziektes/de-10-ergste-epidemieen-aller-tijden

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, erwinnaar zei:

en de reden waarom slaat kant nog wal voor mij.

@erwinnaar, ja dat is een persoonlijke mening. Er zijn ook andere standpunten.

Maar je haalt met je 10 ergste epidemieën wel weer oude berichten naar voren die met SARS-covid-20 niets te maken hebben. Alleen dat die ook erg waren betekend dus niets als toegevoegde waarde voor ons in dit huidige debacle. Nog qua omgangsvorm , nog qua aanpak.

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja oke,  covid 20 of 19? 

 

Die lijst is nog steeds actueel denk ik, Mallaria is er nog, tbc en hiv idemdito. 

 

Probeer even wat in perspectief te zetten (of het me lukt weet ik niet), zoveel maatregels wereldwijd tov andere infectieziekten met veel meer slachtoffers maar minder maatregels. Is dan het besmettingsgevaar doorslaggevend voor de maatregels of de mortaliteit? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor heel veel van die ziekten is een hygiëne maatregel als belangrijkste bescherming noodzakelijk en dat zie je vaak genoeg op TV als kleine kinderen achter hun hut in de drek en poepwater spelen met de malaria muggen samen. Een en ander hangt volgens mij samen met het geld dat men uitgeeft aan fatsoenlijke hygiënische voorzieningen en de medicamenten voor elke wereldburger. DAT is een heel andere kwestie maar wel de rede dat die andere ziekten nog bestaan.

  • Like 1

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 uren geleden, erwinnaar zei:

Ik vind het bizar dat eerste de oudjes en gehandicapten worden geprikt straks en de reden waarom slaat kant nog wal voor mij.  

Misschien omdat die het meest bevattelijk zijn voor een dodelijke afloop?

Het sterftecijfer en ernstige bijwerkingen/gevolgen bij covid stijgen naarmate men op oudere leeftijd ziek wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Amerikaanse 30 jarige barman die besmet is geraakt met Corona ,

net zoals vele andere coronabesmette lijdt Russel ook aan smaak- en geurverlies !!

Hij wil dit zelfs bewijzen door een rauwe ajuin , citroensap & lookpasta naar binnen te kappen !!
https://mychannels.video/embed/179517
https://tkx.apis.anvato.net/rest/v2/mcp/video/10208559~~syv8ed1JI0T0eA/master.m3u8?anvack=yjqOEWaqi37WK2u26oMesa6LMGiJNeZl
https://dpp-anvato-live.akamaized.net/eu/vod/10000001/20/11/11/10208559/10208559_307A0074F4A44DE0931EB2AABD3986F8_201111_10208559_db988007_42d6_4808_96f9_f4f066196af6_900.mp4?hdntl=exp=1607186766~acl=/*~hmac=0582d80af0f7d3a38fb33077b144e69c76389469151782ee0f3e6e1a6f7bcd70

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...