Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


3 uren geleden, OFDM zei:

Een ander dingetje wat mij vorige week opviel: In Duitsland worden voor kwetsbare groepen 27 miljoen medische FFP2 mondmaskers beschikbaar gesteld. Hierover hoor je in Nederland helemaal niets. Mijn ouders hebben ze besteld via Internet maar hebben we nog steeds schaarste dan?

 

Ik heb al sinds april medische mondkapjes in allerlei soorten en maten. Operatiemaskertjes, chirurgenmaskertjes, tandartsmaskertjes en het aardige is dat ze zo ongeveer net zo duur zijn als de niet-medische exemplaren. Bij diverse AH´s zijn ze ook gewoon te koop, maar wat duurder. Kijk anders even bij een dental groothandel in Friesland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, boudeman zei:

Gisteren uit betrouwbare bron dit verhaal gehoord:

Moeder tegen kinderen. Ik voel mij niet lekker. Ik blijf op bed liggen. Jullie moeten je eigen brood maar klaarmaken. Twee uur later gingen de kinderen eens kijken. Moeder was inmiddels overleden.

Dat gebeurde ook in pre-corona tijden.  

Zal die gevallen nooit  vergeten.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Ik heb al sinds april medische mondkapjes in allerlei soorten en maten. Operatiemaskertjes, chirurgenmaskertjes, tandartsmaskertjes en het aardige is dat ze zo ongeveer net zo duur zijn als de niet-medische exemplaren. Bij diverse AH´s zijn ze ook gewoon te koop, maar wat duurder. Kijk anders even bij een dental groothandel in Friesland.

De bouwmarkten verkopen ook maskers.

Evenals de sportwinkels:

En die ze in vliegtuigen gebruiken. Heb je die al?

Zuurstofmasker

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

En maar geld uitgeven aan die zooi

 

Beter is om zoveel mogelijk thuis te blijven.

 

Vandaag moesten we naar de supermarkt omdat bezorgen wegens drukte niet meer kon.

Stervensdruk!

 

Snap niet dat er zoveel mensen in mogen,volgens mij zetten ze gewoon alle karretjes in,hoe meer omzet hoe beter.

 

Dan de haast en ongeduld van mensen.

Totaal geen afstand houden.

 

Nee,de supermarkt is een mooie bron van besmetting zo.

 

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Gerard 76 zei:

 

Nee,de supermarkt is een mooie bron van besmetting zo.

 

De  supermarkt biedt nu eenmaal een breed assortiment..😉

  • Haha 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De beheerder van de piramide was niet blij met deze actie,

 

Slot van hek vernield en daarna open laten staan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, boudeman zei:

Misschien nog een positief? bericht.

Wellicht door de rust is er in de stad en in sommige tuinen door diverse bronnen een wolf gespot. En dan praat ik niet over het buitengebied.

De wolf dus als teken dat een lockdown werkt. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Eduard07 zei:

De wolf dus als teken dat een lockdown werkt. 

 

Er zijn inmiddels twee wolvenkoppeltjes gespot ergens boven Apeldoorn en recent ook drie welpjes. Van de week toevallig een docu gezien over Wolven. Tien jaar geleden is er een jachtverbod op wolven gekomen in het noord-oosten van Polen. Die populatie is langzaam maar zeker verschoven in westelijke richting, dus we zullen in de toekomst wel meer wolven gaan zien in Nederland. Een wolf is overigens niet gevaarlijk voor mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...