Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


Waarom moet ik denken aan pot verwijt de ketel?

 

19:20 Uhr

Die Niederlande erklären Deutschland zum Risikogebiet

Die Niederlande erklären Deutschland nach Angaben des Auswärtigen Amtes zum Risikogebiet. Ab dem 29. Dezember 2020 müssen alle Flugreisenden beim Einchecken einen negativen PCR-Test vorweisen, wenn sie in die Niederlande fliegen wollen. Gleiches gilt für Reisende per Zug, Bus oder Schiff. In den Niederlanden angekommen, wird dringend empfohlen, sich in eine zehntägige Hausquarantäne zu begeben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, boudeman zei:

Waarom moet ik denken aan pot verwijt de ketel?

 

19:20 Uhr

Die Niederlande erklären Deutschland zum Risikogebiet

Die Niederlande erklären Deutschland nach Angaben des Auswärtigen Amtes zum Risikogebiet. Ab dem 29. Dezember 2020 müssen alle Flugreisenden beim Einchecken einen negativen PCR-Test vorweisen, wenn sie in die Niederlande fliegen wollen. Gleiches gilt für Reisende per Zug, Bus oder Schiff. In den Niederlanden angekommen, wird dringend empfohlen, sich in eine zehntägige Hausquarantäne zu begeben.

Oud nieuws, stond gisteren al op nu.nl  :  https://www.nu.nl/coronavirus/6098659/vanaf-dinsdag-negatieve-test-nodig-voor-trein-bus-of-bootreis-naar-nederland.html

 

D

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hadden ze in februari al in moeten voeren.

Maar het zal mij benieuwen hoe eenvoudig je zelf zo'n negatieve test kunt produceren welke probleemloos voor zoete koek wordt aangenomen.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Duitsland als risico gebied benoemen, maar wel ic patiënten naar Duitsland sturen?

 

Ze zijn in Den Haag nog in staat ijskasten aan Eskimo's te verkopen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja we kunnen er over klagen of mee lachen maar we zijn toch allemaal zelf aan het optuigen (om in VOC termen te spreken) met de besmettingen.

Vergeleken met anderen die de pandemie ook getroffen heeft, is Nederland nog aardig "bekwaam" gebleken. Niet dat je slecht management mag bekritiseren hoor.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedoel je de Wolverhampton Wanderes, ook wel de wolves genoemd?

Dat zijn voetbal spelers.

 

Over wolven in Duitsland met corona kan ik geen bevestiging vinden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veertig jaar uitholling hef je niet in een jaar op.

Enkelen bovenin beginnen er benul van te krijgen dat het toch niet de juiste weg was maar in hoeverre ze de bereidheid of de mogelijkheid hebben het aan te passen vraag ik me af.

Ik ben de illusie inmiddels kwijt dat het in nogmaals 40 jaar terug gedraaid gaat worden naar weer een goed sociaal en niet commercieel systeem. In mijn leven heb ik steeds meer van het Amerikaanse systeem, waar iedereen in Nederland die er iets van wist in de jaren 60 van gruwde, van hoe kunnen ze het in godsnaam zo onvoorstelbaar asociaal daar hebben en wat blij dat het hier beter is, hier zien komen. Ik ben bang dat we nog meer hen gaan volgen de komende tijd want de invloed van lobby's en aandeelhouders is 100 maal zo groot geworden.

 

Maar goed, als iedereen zich aan de maatregelen die hier adviezen waren, zo van jullie zijn allemaal slim en sociaal genoeg om het te snappen, was er geen 2e golf geweest.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-12-2020 om 11:51, Eduard07 zei:

Zou dus ook een vermomde wappie kunnen zijn. 

Zo'n 5G 'wappie' heeft zijn camper vol explosieven voor een serverpark van AT&T gezet en nadat iedereen weg was, zich met de camper opgeblazen in Nashville.

 

Vooral als wappies blijven wegzetten zou ik maar zeggen!

DM7080 - DM8000 met twee Multytenne 45 twin en een Triax 78cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...