Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, astro iris zei:

Andersom gebeurd ook hoor. Chantage en bedreigingen omdat je je wel laat vaccineren.

2020-12-30 22.59.23 digikrant.nieuwsblad.be 9fc344db930c.png

 

OK dat is ook niet goed Astro Iris, iedereen moet vrij zijn om een keuze te maken. Vrijheid blijheid.

 

Ik kan me goed voorstellen dat vooral ouderen en met mensen die al iets hebben het vaccin graag willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 uren geleden, gerrit B zei:

Hoe kan het daar nu dan toch zo fout gaan?

het gaat echt overal fout

 

Zweden, Duitsland, Engeland, Amerika noem maar op.................................

Dus het ligt niet aan een dunbevolkt land maar aan een lekker gezellig op mekaar gepakt zitten in de "besloten binnenruimten" vooral met kerst en nieuwjaar en de aanloop ernaar toe in de winkels en winkelcentra. Dat is in Zweden idem dito........................

Vooral heel veel reisbewegingen met vreemden in kajuit, cabine, station en metro en dan nog de internationale handel met grote distributiecentra............> ook die hebben ze in alle overige landen.....................

De scholen met open ramen lokken de snotterneus uit en verspreiden ook de besmetting die "eerder bij kinderen" als niet aanwezig werd aangenomen.

 

Het is gewoon te stom voor woorden dat men deze actoren niet als weldenkend mens wil accepteren en het alsmaar over vrijheid heeft.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ER nurse tests positive for COVID-19 days after first dose of vaccine, reminder protection not instant

Experts say 2 doses needed for full effectiveness
 
Daarom ook twee prikken. Bij de eerste ben je nog niet veilig.

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Eduard07 zei:

 

Dat vroeg ik me ook af toen ik de post van @Ventura hierboven las. Misschien was de besmetting er dus al voor de prik. 

 

Zou inderdaad goed kunnen.

 

Wat ik ook wel opmerkelijk vind is dat er in een nieuwe variant in de UK opdook, nadat ze zijn begonnen met vaccineren. Elk virus muteert aan de lopende band, maar wel toevallig opeens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Alziendoog zei:

Nou nee, niet kortzichtig.

Op een dorp van 600 inwoners kom ik dagelijks op 80 ( meestal dezelfde ) adressen.

Ook veel ouderen die incontinentiemateriaal etc. nodig hebben.

Dan heb je nog een aantal concurrenten die hetzelfde werk doen.

Wij als bezorgers zouden dan de ideale drager zijn om het virus te verspreiden.

 

Vreemd genoeg zijn het juist de meest angstige mensen die nu online gaan kopen en mijn klantenkring uitbreiden.

Zij gaan niet meer naar de winkel, maar kiezen wel een bezorger die meer mensen spreekt dan op dat moment in de winkel lopen.

Nu de overheid een aantal winkels heeft dichtgegooid, wordt het alleen maar meer.

 

Ik zie het dus in de praktijk meevallen.

Uiteraard heb je gelijk dat mensen normaal ook collega's spreken op het werk, en in hun sociale omgeving. Dat is nu een stuk minder, en in die zin draag ik weinig aan het risico mee.

Maar het zal maar gebeuren dat iemand van DHL/Postnl/DPD, etc. onbewust besmet is....dan gaat het verrekt snel.

 

Helaas dus geen speld in een hooiberg.

 

Ik bestel alles via internet, alle boodschappen en veel ander spul, al jaren.

 

Als ik nu kijk naar alle bezorgers van verschillende bedrijven dan is er

meestal geen contact, ze dragen mondkapjes en houden voldoende

afstand.

 

Normale pakjes worden op de kliko gelegd, ik hoef niet te tekenen en

de deur blijft vaak dicht. Meestal laat ik het pakje (als het niet regent)

een poosje liggen.

Appie doet alles helemaal contactloos met betalen, bij Jumbo moet

je alleen nog pinnen en alles gebeurd met gestrekte armen. Bij pinnen

doe ik wegwerphandschoentjes aan en uiteraard ook een mondkapje.

 

Ben ik paranoïde? NEE, alleen uiterst voorzichtig. Het leven is te leuk...

 

Samengevat, in mijn situatie geldt dat bezorgers niet tot nauwelijks de

kans krijgen iets over te dragen en of andersom.

 

Ook aannemers over de vloer gehad, tafeltje met stoelen klaargezet,

koffie erop gezet en toen de mannen geroepen. De afstand was 4 meter.

Tijdens en daarna ventileren en zo komt Bram Splinter...

 

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Mojo zei:

Ga in godsnaam!! Het liefst dit jaar nog. In dit land wordt alleen maar gediscrimineerd.

In Duitsland is dezelfde discussie gaande als hier, dus daar kunnen anti-vaxxers wellicht ook niet meer terecht.😉

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een polarisatie en nergens voor nodig, de schreeuwers (en die zitten ook op dit forum) zullen verstommen en echt wel een prik halen (als die na hun weigering nog voorradig is) zodra het reizen buiten NL hen wordt ontzegd omdat ze niet gevaccineerd zijn of dit niet aan kunnen tonen.

En dit gebeurt dan niet door de regering misschien maar bijv door reisorganisaties of vlieg maatschappijen.

Het is nu ook zo dat wil je naar bepaalde landen reizen je eerst de nodige prikken moet halen anders krijg je geen visum, dus geen toegang!

 

Even off-topic, de 5-G tegenstanders hoor je ook weinig meer over. Veel geschreeuw en uiteindelijk lopen zij ook met een 5-G gsm toestel rond, gewoon een kwestie van tijd en voortschrijdend inzicht.

Zo dit was weer een losse flodder van ....wander

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Wat ik ook wel opmerkelijk vind is dat er in een nieuwe variant in de UK opdook, nadat ze zijn begonnen met vaccineren. Elk virus muteert aan de lopende band, maar wel toevallig opeens.

Als je de zaken echt goed had gevolgd, had je dit complotvermoeden waarschijnlijk niet geplaatst. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kiekiek

Deelcitaat:

...En om op jou bericht terug te komen: mensen die gevaccineerd zijn hoeven zich totaal geen zorgen te maken omdat ze beschermd zijn. Punt!...

 

Dit is een hele boeiende stelling.

 

Jij zegt eigenlijk hiermee ook, "als mensen niet besmet willen raken door mij, dan moeten ze zicht laten vaccineren".

Dan dwing jij mensen omdat jij je niet laat vaccineren.

 

Of mis ik iets?

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, kiekiek zei:

Wat ik ook wel opmerkelijk vind is dat er in een nieuwe variant in de UK opdook, nadat ze zijn begonnen met vaccineren. Elk virus muteert aan de lopende band, maar wel toevallig opeens.

 

The variant was first detected in October 2020 from a sample taken the previous month,   https://en.wikipedia.org/wiki/Variant_of_Concern_202012/01

Wikipedia is ook niet de heilige graal, maar dit gegeven is ondebouwd met literatuur.

Dus in September 2020 is de variant al opgetreden, dat is 3 maanden voordat men begon met vaccineren.

 

Een verband tussen de vaccinatie en mutatie is niet aan de orde.

 

@kiekiek

 

13 uren geleden, kiekiek zei:

Je bent totaal gemanipuleerd door wat de media schreeuwt ceesv. Ik vind dit echt heel erg triest om te lezen en je bent helaas niet de enige die zo enorm beinvloed is. Mensen zo zijn enorm bang en angstig gemaakt.

 

Wie is hier bezig mensen bang te maken?

 

Ik kan alleen nogmaals benadrukken, lees je in over de materie en denk na over wat je leest.

Is het aan nemelijk, kan ik er gegevens over vinden, wat zeggen deskundigen.

Gebruik je verstand.

 

En poneer dan je stelling met onderbouwing.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, wanderer zei:

 

En dit gebeurt dan niet door de regering misschien maar bijv door reisorganisaties of vlieg maatschappijen.

Het is nu ook zo dat wil je naar bepaalde landen reizen je eerst de nodige prikken moet halen anders krijg je geen visum, dus geen toegang!

Je moet nu al bij sommige vliegtuigmaatschappijen kunnen aantonen met document dat je corona vrij bent. Later wordt dat bijna zeker een vaccinatie bewijs. Trouwens wist je dat je in sommige landen, waar je wil huwen met een "local" ook tal van vaccinatie documenten moet voorleggen?  tuberculose, hepatitis  en nog enkele andere , naargelang het land, ik moest zelfs kunnen bewijzen dat ik aidsvrij was.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, astro iris zei:

Andersom gebeurd ook hoor. Chantage en bedreigingen omdat je je wel laat vaccineren.

Wie dit ook maar in hun domme kop durft te halen , zoiets is zelfs puur misdadig !!

Geweld gebruiken om hier hun gelijk te willen halen , echt walgelijk gewoonweg !!

Krijgen zulke corona , pech voor hun , hen moet men alle medische hulp weigeren !!

Gerelateerde krantenkoppen:

  1. Familie van Josepha belaagd door antivaxxers: “Hoeveel hebben ze betaald voor die prik van je oma?” (29/12/2020 - Het Nieuwsblad)
    [naar artikel]
  2. "Hoeveel verdien je met je oma aan het vaccin?" Anti-vaxxers bedreigen familie van Josepha die als eerste Waalse prik kreeg (29/12/2020 - VRT NWS)
    [naar artikel]

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...