Ga naar inhoud


Monddoekjes, ervaring gevraagd


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200425_04934619

 

Ze werden lang weggewuifd als overbodig, als weinig efficiënt. Maar nu krijgen de mondmaskers een cruciale rol toebedeeld in de exitstrategie uit de corona-lockdown. De belangrijkste mondmaskervragen en -antwoorden op een rij.

 

 

enz.

 

Maar jij mag de grens niet over, dus maak je er niet druk over Tonski :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, pollegazon zei:

In ieder geval vanaf 4 mei verplicht in België, o.m. op openbaar vervoer.

 

https://www.parool.nl/wereld/mondmaskers-het-nieuwe-normaal-in-belgie-dit-moeten-onze-zuiderburen-weten~b40e6984/

 

Benieuwd hoe snel Nederland zal volgen.

 

Ik heb nu een partijtje binnen, voor het geval het hier ook verplicht gaat worden en ze nergens zijn te krijgen. Levertijd 15 dagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk mag ik de grens over voor mijn werk. Maar ik zelf wacht nog een maandje of drie.

Overigens als mijn oom die in België woont bankzaken moet doen kan dat alleen in Maastricht dus hij moet ook de grens over.

En vandaag stonden er ook weer Belgische auto's bij de Supermarkt daar ze hun werk in Maastricht doen en dan ook effe gaan shoppen.

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Tonskidutch zei:

En vandaag stonden er ook weer Belgische auto's bij de Supermarkt daar ze hun werk in Maastricht doen en dan ook effe gaan shoppen.

 

In principe mag dit niet.  De noodzakelijke verplaatsing is alleen voor het werk.  Bijkomende dingen zijn verboden.

(Vind ik zelf bij de haren getrokken, maar dat is de regel)

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk net als de nederlanders die in Belgie werken, toch benzine zullen tanken...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, pollegazon zei:

In ieder geval vanaf 4 mei verplicht in België, o.m. op openbaar vervoer.

 

https://www.parool.nl/wereld/mondmaskers-het-nieuwe-normaal-in-belgie-dit-moeten-onze-zuiderburen-weten~b40e6984/

 

Benieuwd hoe snel Nederland zal volgen.

Dat zal nog wel even duren.

De regering heeft de inkoop van spullen gecentraliseerd waardoor het terecht is gekomen bij een club zonder ervaring terwijl de ziekenhuizen dat zelf wel hadden. Met als gevolg dat er nog steeds een chronisch tekort is aan alles.

Lees wat dat betreft het interview met Jos de Blok eens in de Volkskrant van vandaag. Hij slaat de spijker op de kop, ook waar het mondkapjes betreft..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, minplus zei:

Met als gevolg dat er nog steeds een chronisch tekort is aan alles.

 

 

We zijn nu een week of zes verder en:

 

- er is nog steeds een tekort aan mondkapjes

- de produktie van mondkapjes in Nederland blijft ver achter

- we doen nu pas 6000-8000 testen per dag en geen 29.000

 

Met dank aan de burocratie hier in dit landje.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Aangezien dit topic al ruimschoots beantwoord is sluit ik het en kan het e.e.a gewoon verder bediscussieerd worden in het corona topic.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...