Ga naar inhoud


Monddoekjes, ervaring gevraagd


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


18 uren geleden, pollegazon zei:

Hoop dat je het nu eindelijk begrepen hebt.

 

er worden 6.000.000 mondkapjes verwacht

er zijn er vannacht 800.000 aangekomen

FFP 2 getest en goedgekeurd

 

maar tot ze bij de thuiszorg geraken, moeten die zorgmedewerkers hun eigen kapjes op dezelfde markt kopen als wij

dus

ik heb het hun zelf gevraagd waar ze het vandaan hebben

 

18 uren geleden, pollegazon zei:

Hoop dat je het nu eindelijk begrepen hebt.

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lachen met de Belgen, maar je zorgpersoneel zélf hun mondmaskers online laten kopen ??

 

Dan is de overheid nalatig hé. En blijft het wachten tot één van die "besmette" zorgverstrekkers aan corona sterft en zijn nabestaanden de overheid voor de rechtbank daagt. Ik vrees een lawine aan rechtszaken, die allemaal ten nadele van de overheid zullen uitvallen.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

duh......

ik ken 4 verzorgers uit België (Maaseik, Smeermaas, Veldwezelt, Lanaken en 6 uit Maastricht die destijds mijn moeder thuis verzorgden voor Envida

en tref ze ook hier in het winkelcentrum zo nu en dan

gewoon geen mondkapjes tot nader order, dus ze beschermen zich zelf met eigen aankoop

dat was de situatie en de stelling

(en lees vooral terug wat ik erover te melden had)

want als je nu weer stand 20-04-2020 reageert heb je weer een andere situatie

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/16/2020 at 11:16 AM, Drs. IJzerbout said:

...beslaan de glazen van mijn  leesbril voortdurend...

Lees dit artikel eens 😉
https://www.nytimes.com/2020/04/20/well/live/help-my-mask-fogs-my-glasses.html

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vanaf zondag zijn monddoekjes verplicht in winkels en openbaar vervoer in het grootste gedeelte van Duitsland, waaronder Nordrhein-Westfalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik hoorde het... een erg wijs besluit.

Ik heb mijn mond en neusbescherming besteld... en de verwachte leverdatum is 30 april...

Ik ga overigens toch alleen maar naar buiten als het echt noodzakelijk is... de laatste keer was 5 april... ik verwacht begin mei nog een keer op pad te moeten.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Spaanse regering heeft gisteren (21 april) tijdens de ministerraad besloten dat de chirurgische mondmaskers een maximale verkoopprijs van 96 eurocent (incl. btw) per stuk mogen hebben.
Lees hier voor meer info: https://www.spanjevandaag.com/22/04/2020/maximaal-96-eurocent-voor-chirurgische-mondmaskers-in-spanje/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
34 minuten geleden, minplus zei:

Kijk, daar kan Rutte wat van leren.

 
Weet niet wat je rutte precies denkt te willen leren, maar dankzij de voortvarende aanpak van de managers van Nederland B.V. Staan wij er nu al bijzonder goed voor.

 

Ik ben dus trots op Rutte en collega’s en ga niet lopen janken vanaf de zijlijn 😜

  • Like 1
  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een goede maatregel van de Spaanse regering. Zo voorkom je dat bepaalde mensen over de ellende van anderen veel geld kunnen verdienen. Deze maatregel zouden ze in Nederland ook in moeten voeren.
Verder vind ik dat het kabinet de juiste maatregelen neemt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, minplus zei:

Kijk, daar kan Rutte wat van leren.

 

Dat is natuurlijk onzin, als er geen mondkapjes zijn kun je

deze ook niet verplichten. Alles in verhouding blijven zien

is mijn advies.

 

Ben het helemaal met Michel eens, Rutte (niet mijn vriend)

doet het erg goed. Er worden mijns inziens de juiste

besluiten genomen (na het giga rapport te hebben gelezen)

En dat rapport is ook een Huzarenstukje.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Michel zei:

 
Weet niet wat je rutte precies denkt te willen leren, maar dankzij de voortvarende aanpak van de managers van Nederland B.V. Staan wij er nu al bijzonder goed voor.

 

Ik ben dus trots op Rutte en collega’s en ga niet lopen janken vanaf de zijlijn 😜

Ik jank niet vanaf de zijlijn maar ben ook niet trots op Rutte ook al doet hij sommige dingen prima en andere minder, waarbij ik me volledig realiseer dat hij weinig benul van virussen en dergelijke heeft en moet vertrouwen op verschillende adviezen van diverse kanten die hij zelf niet kan beoordelen omdat hij de kennis mist. Dus al met al doet hij het heel aardig en weet hij het goed over te brengen.

Waar ik op doel is dat hier firma's/figuren naar wat ik erover lees 10x zoveel voor een mondkapje vragen en daar mag wat mij betreft best paal en perk aan gesteld worden.

Ik kan dat niet (heb overigens voor mezelf en m'n vrouw een degelijk mondkapje) maar ik zie voor hem meer mogelijkheden.

That's all.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...