Ga naar inhoud


Monddoekjes, ervaring gevraagd


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

“We” vragen gewoon om een volledige lockdown! 
Het zal mij niets verbazen als dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren.

Wat ik al eerder zei, “Nederlanders en gezond verstand gaat lastig samen”.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


13 minuten geleden, Psychosammie zei:

In de eerste week was het karretje verplicht en slechts 1 persoon. Gisteren zag al weer hele gezinnen rondlopen alsof het een dagje uit is.

Tja die hebben nog geen armband, smart watch, smart phone, smart dashcam op de inkoopwagen.

En ook een beetje minder IQ dus daar helpt niets tegen.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me nog herinneren dat we een week of zes een filmpje voorbij zagen komen op tv, waarin werd gesteld dat corona meer doden zou veroorzaken dan de eerste en tweede wereldoorlog bij elkaar. Dat zijn er dan tussen de 75 en 100 miljoen.

 

Nu zes weken later staat de teller op 191.423

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet niet hoe lang het nog gaat aanhouden en wat de tweede en eventueel de derde golf gaat doen.

De verwachting is dat rond oktober en november meer slachtoffers gaan vallen dan wat we nu hebben.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet gewoon geduld hebben, dit soort misselijk makende toestanden kunnen ook sneller dan je denkt de verkeerde richting uit gaan

het vuurwapen bezit in America is maar een hint

domme potentaten die een schuld aan anderen geven kunnen een knop bedienen

de autobranders in Arnhem is maar een voorbeeld van terror

de 5G mast verbranders hebben toch bezoek gehad maar maken bewust terror

 

 

Screenshot_4.png

aangepast door Tonskidutch
fuck mijn visiosat

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, drz zei:

 

De verwachting is dat rond oktober en november meer slachtoffers gaan vallen dan wat we nu hebben.

 

En dat zegt ook de Duitse topviroloog Christian Drosten.

 

Hij ontdekte in 2003 het bestaan van het SARS-virus, hij verrichtte al baanbrekend werk rond het MERS- en het zikavirus, en momenteel is hij het gezicht van de succesvolle Duitse aanpak van de coronacrisis. Topviroloog Christian Drosten (47) is al jaren een grote naam in zijn vakgebied, mogelijk zelfs de grootste. En net die man waarschuwt nu voor een tweede golf van besmettingen, die dit najaar ongezien hard zal toeslaan.

 

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200423_04932766

 

En wij maar bakkeleien over het versoepelen van de maatregelen. Het zal ons nog duur te staan komen.

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, pollegazon zei:

 

En net die man waarschuwt nu voor een tweede golf van besmettingen, die dit najaar ongezien hard zal toeslaan.

 

 

Ik denk dat in een land als China dat zeker gaat gebeuren. Maar hoe we het ook wenden of keren: eens zal iedereen besmet gaan raken. Ofwel door besmetting door een medemens ofwel door een preventief vaccin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Psychosammie zei:

Ja, dat denk ik ook. En dat heb ik het ook nog over de FFP lapjes die vrijwel niet verkrijgbaar zijn. Die zelf gefreubelde dingen zijn zinloos.

 

Viel mij overigens wel op dat het in de supermarkt al weer bijna net zo druk is als voorheen. Bij AH was de aandacht een beetje aan het verslappen. In de eerste week was het karretje verplicht en slechts 1 persoon. Gisteren zag al weer hele gezinnen rondlopen alsof het een dagje uit is.

Testje met zakdoek gedaan?

 

Ik zag trouwens gisteren een groep van een stuk of 10 jongeren met petje achterstevoren door een wijk lopen met iets van 50 cm afstand. Hun moeder moet toch binnen een jaar van 2x een vierling zijn bevallen. Het arme mens.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, minplus zei:

Testje met zakdoek gedaan?

 

Ik zag trouwens gisteren een groep van een stuk of 10 jongeren met petje achterstevoren door een wijk lopen met iets van 50 cm afstand. Hun moeder moet toch binnen een jaar van 2x een vierling zijn bevallen. Het arme mens.

 

Wat bezielt iemand om na een vierling nog een stevige wip te maken?

Maar het kan de categorie zijn "zingend in de kerk"...

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou je denken van een duikbril...

image.jpeg.099b78dec6630332e36921349ee519e3.jpeg

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

image.png.6d369fedeaa58a6f581daa6c4b52af42.png

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...