Ga naar inhoud


Irriterende reclame


Kabeltje87

Aanbevolen berichten

Je hebt ook sites vooral die waarbij je tv programmas kunt terugkijken waarbij je de adblocker uit moet zetten anders geen beeld, en daar wordt je ook helemaal gek van de reclame banners en onderbrekingen elke 10 minuten 3 commercials. Gelukkig zijn er tooljes om het programma binnen te trekken zodat je het reclame vrij kunt kijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij youtube-muzikanten waarop ik geabonneerd ben , daar heb ik de blokker voor afgezet ,

zij verdienen ietsjes aan aan de reclame , alhoewel ....

Maar verder , bv VTM go , kutreclame , de reclame tijdens de livestreams wanneer je TV kijkt ,

die kan je natuurlijk niet wegvegen , maar als je naar de stream-site gaat .... ergelijk !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, minplus zei:

Bij films/series neem ik ze op en spoel de reclame door.

 

Dan heb je de TS niet gelezen.  Het gaat over reclame in het beeld tijdens het programma.

En dat doen ze juist omdat ze weten dat mensen de reclame doorspoelen.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaren geleden kreeg ik een advies wat heel breed kan worden toegepast:

Als je het niet kan accepteren dan moet je het veranderen.

Als je het niet kan veranderen dan moet je het accepteren.

 

Maar wat je vooral niet moet doen is jezelf (en anderen) lopen opfokken want dat is alleen maar slecht voor je bloeddruk, en andere aan verwante zaken.

 

Reclame is overal om je heen. En je doet er zelf (bewust of onbewust) aan mee. Zelfs in jouw eigen handtekening maak je reclame voor “Rytec Team”. Oeps, nu doe ik het ook 😜

 

Kortom, maak je niet druk, of kijk er niet naar.

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook nog van die reclames met kleine lettertjes.

Ook op een 49" scherm nog onleesbaar en als je het al kunt lezen dan is het zo snel weg dat je alles niet kunt lezen.

Meestal te zien bij auto reclames en reclame voor genees/schoonheidsproducten

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, gerrit B zei:

Ook op een 49" scherm nog onleesbaar en als je het al kunt lezen dan is het zo snel weg dat je alles niet kunt lezen.

met de 4K receiver kan ik ze lezen - pauze drukken

voorheen zonder 4K niet ( 4K receivers geven beter beeld op de 49" )

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reclame aanbieders zitten ook in het nauw... Ze verzinnen steeds wat nieuws om hun boodschap over te brengen... Overigens zijn die ieniemini lettertjes onderin het scherm expres zo klein. Daar staan namelijk de voorwaarden en de condities in (meestal lening). Dit moeten ze wettelijk vermelden. Alleen heeft de wet vergeten te stipuleren dat het ook leesbaar moet zijn. Dus die 'maas' wordt gretig gebruikt..

 

Vaak staan in dat regeltje de condities (het geldt natuurlijk NIET voor iedereen!), de rente is hoger dan in de reclame, niet alle modellen vallen onder de actie... Allemaal van dat soort......

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat opgelost met het volgende;

- ik kijk geen TV,

- ik lees de krant,

- heb een abo bij Netflix en

- heb toegang tot Pathé thuis.

 

En ja, ik werd daar ook horendol van.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even ter verduidelijking voor degenen die het niet snappen of niet willen snappen.

 

Commerciele zenders kunnen alleen bestaan per gratie van reklame inkomsten.

Daar betalen ze alles van om een programma op het beeldscherm bij je thuis te brengen.

Dit brengt ernorme kosten met zich mee en moet terug verdient worden.

Kosten zoals de produktie en/of aankoop van programma´s, rechten,  zender infrastructuur, salariering, technische realisatie, space-segmenten, satellieten transponderhuur, coderingskosten, stroom, verwarming en andere overhead om maar een klein beetje wat te noemen.

Ohh ja,en dan moet er ook nog wat verdient worden......vatten julle hem? 

 

Dus hou op te zemelen, te zaninken, te zeuren en te drammen dat de reklame irretant is. Je HOEFT er niet naar te kijken.

Reklame..hoe irretant het ook ervaren wordt, is een noodzakelijk kwaad bij een commerciele zender.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Drs. IJzerbout said:

Nog even ter verduidelijking voor degenen die het niet snappen of niet willen snappen.

Ow ik snap het wel hoor en toch vind ik reclame ENORM IRRITANT dus online staat de adblocker ook vrijwel overal aan. Sinds ze aan programma onderbrekingen doen ben ik reclames gaan onderbreken en het kan mij geen moer schelen of ze daardoor minder verdienen ze verzieken immers mijn kijkplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minutes ago, Drs. IJzerbout said:

Nog even ter verduidelijking voor degenzen bestaan per gratie van reklame inkomsten.

Daar betalen ze alles van om een programma op het beeldscherm bij je thuis te brengen.

Dit brengt ernorme kosten met zich mee en moet terug verdient worden.

Kosten zoals de produktie en/of aankoop van programma´s, rechten,  zender infrastructuur, salariering, technische realisatie, space-segmenten, satellieten transponderhuur, coderingskosten, stroom, verwarming en andere overhead om maar een klein beetje wat te noemen.

Ohh ja,en dan moet er ook nog wat verdient worden......vatten julle hem? 

 

Dus hou op te zemelen, te zaninken, te zeuren en te drammen dat de reklame irretant is. Je HOEFT er niet naar te kijken.

Reklame..hoe irretant het ook ervaren wordt, is een noodzakelijk kwaad bij een commerciele zender.

Omdat je het niet snapt of wil snappen nog een keer. Wij betalen 2 keer. 1 keer via de provider door een steeds hogere doorgiftevergoeding. En een 2e keer via de reclame.

 

Dat vinden wij irritant en daarom blijven we doordrammen. Vat je het?

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Nog even ter verduidelijking voor degenen die het niet snappen of niet willen snappen.

 

Commerciele zenders kunnen alleen bestaan per gratie van reklame inkomsten.

Daar betalen ze alles van om een programma op het beeldscherm bij je thuis te brengen.

Dit brengt ernorme kosten met zich mee en moet terug verdient worden.

Kosten zoals de produktie en/of aankoop van programma´s, rechten,  zender infrastructuur, salariering, technische realisatie, space-segmenten, satellieten transponderhuur, coderingskosten, stroom, verwarming en andere overhead om maar een klein beetje wat te noemen.

Ohh ja,en dan moet er ook nog wat verdient worden......vatten julle hem? 

 

Dus hou op te zemelen, te zaninken, te zeuren en te drammen dat de reklame irretant is. Je HOEFT er niet naar te kijken.

Reklame..hoe irretant het ook ervaren wordt, is een noodzakelijk kwaad bij een commerciele zender.

 

Kan het wat milder? Iedereen in dit topic zo te downgraden?

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...