Ga naar inhoud


Jammer, geen winter pakket, buiten recreatie pakket.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Goed van cd om een recreatie pakket aan te bieden.

Ik zou het leuk vinden, dat er een soort winter pakket zou komen.

Bvb van 21 september tot 21 mei. Zou ideaal zijn, want in de zomer zijn het herhalingen die al elvendertig keer getoond zijn, en wordt tv weinig gebruikt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jahaaa, dat zou mooi zijn :lol: want omdat wij in Spanje overwinteren moet ik nu naast het Kabel abonnement thuis ook nog een jaarabonnement voor Canal Digitaal handhaven, dus de 6 zomermaanden betaal ik nu voor niets.

Thuis ook via de schotel kijken dus.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn in Spanje meer overwinteraars dan andersom, dus zo´n winter pakket is helemaal geen gekke vraag. Nu nemen de meesten voor maximaal een maand vakantie het zomer pakket en daarna verdwijnd de set de kast weer in.

 

Ik heb dat zomer pakket altijd al een beetje vreemd gevonden want het zijn wel de overwinteraars die het langst in het buitenland verblijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, binnenkort thuis via schotel niet meer mogelijk :(

Hoezo dat dan?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

als ik me niet vergis gaat Jurgen verhuizen binnenkort en waar hij terecht komt is het niet mogelijk om een schotel te plaatsen. Wat je zou kunnen proberen is Canal Digitaal bellen en vragen of je een recreatiepakket kan krijgen wat in de wintermaanden actief is in plaats van de zomermaanden. En als dat niet kan dat je dan je abonnement op gaat zeggen omdat je niet van plan bent om een half jaar te betalen en het niet kunnen gebruiken. Wellicht zijn er dan toch mogelijkheden?

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan dat wel... In Zweden biedt Canal Digital de mogelijkheid om 1x per kalenderjaar je abonnement te bevriezen. je betaalt daarvoor een zgn. Frysavgift van 79 Kr (ca 8.40 euro). Je moet dit regelen via de telefoon om het te bevriezen, en ook om het weer te activeren.  op die manier bepaal je volledig zelf wanneer je je rekreatiepakket aan of uit hebt staan, en ook voor hoelang.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik me niet vergis gaat Jurgen verhuizen binnenkort en waar hij terecht komt is het niet mogelijk om een schotel te plaatsen. Wat je zou kunnen proberen is Canal Digitaal bellen en vragen of je een recreatiepakket kan krijgen wat in de wintermaanden actief is in plaats van de zomermaanden. En als dat niet kan dat je dan je abonnement op gaat zeggen omdat je niet van plan bent om een half jaar te betalen en het niet kunnen gebruiken. Wellicht zijn er dan toch mogelijkheden?

 

Dat heb je goed onthouden ;)

Inderdaad, ik ga in september verhuizen en ook al mocht ik misschien een schotel plaatsen zal dat niet helpen omdat ik dan geen mogelijkheid heb om de schotel op 23.5 af te stellen.

Dus heb ik mij nu op Caiway geabonneerd.

 

Ik ga nu in november eerst maar met mijn huidige CD Basis HD abonnement á € 12,95 naar Spanje en kijk na mijn terugkomst in april 

of wij in de zomer nog met de caravan weggaan en zo ja, of ik dan ook de schotel op de caravan ga gebruiken.

Tegenwoordig hebben de meeste campings in Nederland al Kabel TV op de camping.

Zo nee, dan ga ik CD inderdaad hieromtrent even bellen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

hoezo, men noemt het recreatiepakket, en als jij nou wilt recreeren in de winter, wat maakt het dan uit dat je het later in het jaar gebruikt? Het idee erachter is hetzelfde. Maar of CD zo flexibel zal zijn is dan de vraag :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

van 0 / x 2015 tot 0 / y 2015 geen ontvangst

je staat er versteld van hoe vaak dat je geen ontvangst meer hebt

 

maar denken jullie echt dat het recreatie pakket nog lang bestaansrecht heeft, nu men abonneren uit het buitenland als juiste opvolging van europees recht mogelijk maakt?

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...