Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

 

Wauw, er is geen nieuwe versie uitgebracht maar het lijkt erop alsof de 'extra beveiliging' waardoor de melding over "Apparaat is opnieuw gestart, wordt gecontroleerd of is geinfecteerd met malware en werkt om die reden niet" nu niet meer voorkomt!

 

In ieder geval is de app nu eindelijk weer werkend op mijn Samsung Galaxy S4 Mini (GT-I9195) met Android v4.4.2 (rooted). Helaas nog niet op mijn tablet waar ik nog steeds het scrambled beeld krijg.

 

 

Deze melding is bij mij ook verdwenen (Ulefone Paris)... dat is het goede nieuws.

Het slechte nieuws is dat ik nog steeds geen beeld heb, wel geluid.

Ben ik de enige met dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites


En het leuke is je betaald ervoor, je betaald ervoor en mag niet kijken.

Ik betaal ervoor en mag en kan de helft niet kijken...

Volgens de website zouden bijna alle kanalen via een Chrome Cast op de tv afgespeeld kunnen ik krijg alleen de melding dat mijn app niet geschikt is voor dit kanaal dit geldt zowel voor mijn Iphone - Ipad - Tablet.waardeloos dus weer.

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je betaalt er helemaal niet voor, ja misschien indirect wel, maar dat doe je dan al zolang je klant bent bij ze.... Het is een leuk extraatje als het werkt, en in de meeste gevallen werkt het dus niet... getuige ook alle negatieve reacties op o.a. Google Play Store.

Ik vind dat ik er wel voor betaal....ik betaal ook nog steeds 5€ per maand extra voor het HDTV pakket vreemd toch er is alleen nog maar HDTV?

Mindering van abonnementsgeld i.v.m stoppen HBO krijg ik ook niet.

 

En dan brengen ze een app uit en zeggen dan notabene dat ik geen recht heb om te kijken!Zet dan ook niet online welke kanalen je zogenaamd zou kunnen ontvangen met een Tablet /  telefoon en doorzetten naar een Chrome Cast.

 

De reden waarom ik niet ga zeuren bij CD is puur omdat iedere wijziging die hun doorvoeren aan een abonnement het risico met zich mee brengt dat je er weer voor nog een jaar langer eraan vast zit...met de huidige verandering aan de codering wil ik niet langer als een maand nog aan hun vast zitten om te kunnen opzeggen. 

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vind dat ik er wel voor betaal....ik betaal ook nog steeds 5€ per maand extra voor het HDTV pakket vreemd toch er is alleen nog maar HDTV?

Je oude sd abo +HD is net zo duur als het nieuwe HD pakket, je betaalt in werkelijkheid dus niet extra voor je hoofdabo.

Alleen voor de extra kaart is er nog wel de HD optie, waardoor je 2 zenders minder ontvangt zonder die extra 5 euro.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mindering van abonnementsgeld i.v.m stoppen HBO krijg ik ook niet.

 

Dan zou ik toch maar even de tijd nemen om hen te contacteren.

Ik heb, naar aanleiding van het verdwijnen van HBO, netjes een brief per post gekregen dat ik op mijn maandafrekening wat minder ging betalen. Ik vermoed dat de meeste mensen die brief gekregen hebben, maar er zullen altijd uitzonderingen zijn.

 

**edit**

HBO was een optioneel pakket; dus die optie kunnen ze nu ook niet meer aanrekenen...

aangepast door De_Perre

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je oude sd abo +HD is net zo duur als het nieuwe HD pakket, je betaalt in werkelijkheid dus niet extra voor je hoofdabo.

Alleen voor de extra kaart is er nog wel de HD optie, waardoor je 2 zenders minder ontvangt zonder die extra 5 euro.

 

De tweede kaart wordt met de app voor veel gebruikers overbodig, mits de app goed werkt.

En je kan er meer apparaten op aansluiten waardoor je kan verwachten dat de prijs minimaal de prijs van een tweede abonnement gaat worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kent iemand ook de app van KPN TV en zo ja, is er dan een meerwaarde voor het gebruiken van de CD app,

met name andere zenders bij de respectievelijke basispakketten?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...