Ga naar inhoud


Canal Digitaal App


di-on-air

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Op een chromecast vind ik het beeld niet echt bekijkbaar. En via de site op pc en een hdmi kabel naar tv, heeft dit snel bij mij een lipsync probleem. Op de pc of smartphone zelf, geen probleem, zelfs in België.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind het beeld via Chromecast prima, het hangt ook wel af hoeveel snelheid, beschikbaar is

Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s,

Skystar2 en Wavefield  WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Nu ook begin gemist en programma gemist op de CD app voor Fox Sports 1

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog de VRT beschikbaar op de app met uitzending gemist....
Gebruik de app zelf af en toe om wat terug te kijken van eurosport. En eurosport 2 is evt ook met beter beeld te kijken dan via de satelliet.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schlager TV en France 24 (Engelstalig) toegevoegd op de app

aangepast door di-on-air

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Zou de canal digital app werken op een android kastje met HDMI uitgang? Geen gedoe dan met chromecast.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb ik de hele topic niet helemaal gevolgd en wellicht iets gemist maar waarom nu de app gebruiken terwijl je op elke laptop / tablet de programma van CD via de onderstaande link in een browser kunt bekijken.

Je kunt met maximaal 4 gebruikers tegelijkertijd inloggen.

Ik heb afgelopen winter in Spanje uitgebreid gebruik van gemaakt.

Als je wilt kun je de laptop dan ook via HDMI op een TV afspelen.

Maar wellicht wordt er iets anders bedoeld.

 

https://livetv.canaldigitaal.nl

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei sattv4iedereen:

Zou de canal digital app werken op een android kastje met HDMI uitgang? Geen gedoe dan met chromecast.

Ja hoor. Dat werkt gewoon. Dan draait het zoals je op het scherm van een tablet kijkt. 

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik wel even proberen. Handig mocht geen schotel kunnen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, je hebt geen schotel nodig.

 

ik heb hier thuis in NL Kabel TV dus geen schotel en ik kan gewoon via de laptop, iPad of Android Samsung Smartphone CD kijken, zolang je maar niet boven de maximale 4 gebruikers uitkomt.

overigens wil dat laatste zeggen dat de 4 gebruikers op dat moment niet actief hoeven te zijn.

Het gaat feitelijk erom dat maximaal 4 gebruikers (in het verleden) hebben ingelogd, die worden vastgelegd.

Ben jij de 5e dan moet één andere gebruiker verwijderd worden.

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...