Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden, ceesv zei:

Ook ik had vanochtend ijsvorming op de voorruit.

 

Brrrrrr...........ijsvorming op de voorruit!

Dat laat toch wel zien dat we momenteel een uiterst koude winter beleven.😁

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites


17 uren geleden, drz zei:

Je weet toch hoe het gaat op feestjes en verjaardagen?

 

..als men geen onderwerpen meer weet om over te praten, dan komt het weer ter sprake. :D

 

Op sat forums lijkt inderdaad hetzelfde aan de hand te zijn.😁

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

De strenge winter is in limburg in de aantocht.

De temperaturen gaan sterk dalen

De verwachting is dat het overdag zakt naar maar liefst 4 graden plus en

''s nachts tot plus 0 graden.

Dat is maar liefst het instorten van de temperatuur met 8 graden.

Allergische mensen kunnen op ademen de planten stoppen dan met het

verstrooien van pollen.

Winterbanden zijn dus aan te raden.

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ja, dat wordt krabben van hardnekkig ijs

het werkt echt hoor

een half uur voor je vertrekt de warmwater kruik (je weet wel zon rubber ding van een halve euro) op je dachboard leggen en op de "hoedenplank"

maar het is prachtig lenteweer en de krokussen schieten al

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, drz zei:

Nou geweldig dat jij de wijsheid in pacht hebt!

Wat een opluchting zeg, ik was al bijna overtuigd dat de mens het stadium van primaat nog niet was ontgroeid, maar de wijze "minplus" heeft het gelukkig allemaal voor elkaar en bij hem kunnen we allen terecht voor onmetelijke wijsheid!

 

Hij, die na enkele zinnen van een artikel al weet wat het vervolg is en hij, die met zijn onmetelijke wijsheid jarenlang onderzoekingen van geleerden onderuit weet te halen met de, jawel, straks wereldberoemde woorden: "Al die dingen weet ik al lang op een enkel grafiekje na dat ik vast al eens gezien heb"!

Werkelijk geweldig!  Mag ik je aanraken?

 

;)

Ik zie geen enkele reden om smalend te doen DRZ. Ik heb de link echt wel doorgelezen, anders had ik nooit kunnen weten of ik die dingen wel of niet al wist. Na 60 jaar je erin verdiepen en tig jaar het aan groepen uitleggen en bij-studeren leer je aardig wat, ook al heb je elk grafiekje niet meer als parate kennis, maar het algemene beeld wel.

Beetje ziek dat je op de persoon gaat spelen. Erg makkelijk als je geen zinnig weerwoord hebt.

Bah.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, minplus zei:

Ik zie geen enkele reden om smalend te doen DRZ. Ik heb de link echt wel doorgelezen, anders had ik nooit kunnen weten of ik die dingen wel of niet al wist. Na 60 jaar je erin verdiepen en tig jaar het aan groepen uitleggen en bij-studeren leer je aardig wat, ook al heb je elk grafiekje niet meer als parate kennis, maar het algemene beeld wel.

Beetje ziek dat je op de persoon gaat spelen. Erg makkelijk als je geen zinnig weerwoord hebt.

Bah.

😁😁

Ik weet het, ik kon het niet laten.. Maar hé, niet gemeend he, het was maar even om een tikkeltje cynisch te doen. :)

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...