Ga naar inhoud


Start HD pakket Canaldigitaal


FrankVU

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei oliver:

 

Erm Pardon? Waar komt deze zeer botte en onbeleefde reactie verdaan? Volgens mij kennen we elkaar niet, dus ik snap niet waar deze zeer heftige reactie vandaan komt.

 

 

Is maar net wat jij heftig noemt ik vind wat jij daar deed zeer onbeleefd en omdat we elkaar niet kennen erg onbeschoft.

Dus die zin van jouw slaat meer op jouw zelf.

 

En dat excel doc gaat toch niemand meer bij houden.

 

Jij bent onbeschoft in jou eerste post aan mij dat is duidelijk te lezen dan speel je de bal naar mij in een zin die eigenlijk op jouw slaat ik heb wel een naam voor mensen zoals jij maar die ga ik nu niet noemen. oneerlijk is het wel hoe jij je gedraagt.

 

En ik heb het liefst dat die excel lijst niet op google komt.

 

Verder ga ik nergens meer op reageren in dit CD forum.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry, maar als ik door bepaalde personen steeds zo erg aangevallen word dan stop ik ermee dat kun je wel begrijpen de bedoeling van die lijst was om via dit forum duidelijk te krijgen welke zenders er in de pakketten zitten die niet door cd worden vermeld dat was de opzet later wordt ik door bepaalde mensen aangepakt omdat de lijst niet zou kloppen maar het was juist de bedoeling dat zij dat dan aangeven in plaats van mij aan te gaan vallen.

 

En dan nog maar niet te praten over hoe ik als pispaal wordt weg gezet door bepaalde figuren ik korte tijd waren dat er 3 dan houd het voor mij op dan mogen de onbeschofte het forum overnemen.

 

Bepaalde mensen op dit forum denken dat ze alles kunnen maken speek je ze hier op aan wordt ik direct aangevallen en worden er woorden gebruikt als onbeleefd en nog veel meer en dan zegt die zelfde persoon ook nog hoe fout hij zelf was, dan is er in die ene hersencel wel heel erg iets mis gegaan.

 

dan hoor ik hier op dit steeds verlagende niveau niet thuis.

 

mijn hersencel kan dat gedrag niet verwerken dat iemand zelf zegt dat hij fout was en dan toch de ander er van langs geven, als dat de samenleving is geworden. petje af

 

Succes.

 

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Terug on topic.

Start HD pakket Canal Digitaal!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet even niet eens meer wat te zeggen. Sta hier met open mond te gapen. Ik zal de url + post naar een eigen post tillen met een sticky request zodat anderen hier hopelijk positief gebruik van kunnen maken.

 

Sorry over de overlast en de topic hi-jack allen.

aangepast door oliver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat heb ik gedaan. Er viel telefonisch niet over te praten met CD. Ik moest akkoord gaan met drie euro verhoging of opzeggen. Dat laatste heb ik gedaan, moeten doen eigenlijk, want ik wil niets betalen dat ook maar lijkt op voetbalbelasting. Ik heb nog te gaan tot eind van de maand, dan is het over en uit met CD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2018 om 15:38 zei dejutter:

Ik heb ook een e-mail gekregen dat mijn Start HD van 10 naar €€13 gaat, kan hierop worden afgedongen?

Heeft Iemand dit bij CD aangekaart?

 

Ik ben bang dat deze verhoging per 1 juli 2018 koste wat het kost wordt doorgevoerd. Duidelijk is dat veel klanten hebben opgezegd. 

 

 

Wisten jullie trouwens dat wij 15 maanden geleden ook een mail hebben gehad over een verhoging? Dit gaf destijds ook een hoop commotie. Het leuke is echter dat de aangekondigde verhoging van 1,50 per maand toen nooit echt is uitgevoerd. Weliswaar werd de bruto-prijs van het Basis-pakket (oude naam van het Start-HD-pakket) verhoogd van 15,95 naar 17,45. Maar netto  bleven we gewoon 10 euro per maand betalen.:

 

Citaat van door Noordzee ontvangen e-mail:     

Andere wijzigingen van uw abonnement

Daarnaast voert CanalDigitaal per 1 april 2017 een aantal wijzigingen in haar tarieven door. Deze wijzigingen hebben ook betrekking op uw abonnement. Vanwege de toegenomen kosten van onder andere de doorgifte van zenders wordt de prijs van uw abonnement verhoogd. De prijs van uw Basis-pakket gaat met € 1,50 per maand omhoog.

 

Citaat van Biljartbal: 

Vanwege de toegenomen kosten van onder andere de doorgifte van zenders wordt de prijs van uw abonnement verhoogd. De prijs van uw Basis-pakket gaat met € 1,50 per maand omhoog.

Ik ga van 15,95 naar 17,45  dus 1,50 erbij.
Is bijna een verhoging van 10%

 

Citaat van Startjunk: 

Hier geen betalings verandering:

Betaal nog steeds een tientje sinds 1 mei 2016

U betaalt momenteel € 5,- per maand. Als trouwe klant betaalt u voor het Basis (HD word Basis) pakket met ingang van 1 mei 2016, geen € 15,95 (regulier tarief), maar slechts € 10,- per maand. 

 

Product Periode   Prijs
Openstaand saldo na de laatste nota     € 10
Automatische Incasso     € -10
Start HD 01/03/2018 31/03/2018 € 17,45
Korting Start HD 01/03/2018 31/03/2018 € -7,45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-6-2018 om 21:09 zei ceesv:

Het is wel uniek, er is geen land ter wereld waar je via je provider abonnement verplicht voetbal belasting moet betalen.

En die 3 Euro per maand is slechts het begin, ze ruiken nog meer geld.

 

Wachten tot er een provider komt zonder voetbal, die dan een tv pakket beduidend goedkoper kan leveren.

En onder de 100.000 klanten mag het pakket klein zijn, geen verplichte 30 zenders in het pakket.

 

Digitenne? (Ev. via edpnet)

Bij Ziggo zit FS ook nog steeds niet in het basispakket en bij Delta gaat deze per 1 januari 2019 weer uit het basispakket.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben even wezen graven in het aanbod wat ik kreeg, die € 10,- is in dat bericht een vast tarief, daarnaast zijn er verschillende kanalen niet meer beschikbaar:

 

Geachte mevrouw X,
 

Hartelijk dank voor uw email.

Allereerst wensen wij u een probleemloos en gelukkig nieuwjaar 2015.

Uit uw bericht begrijpen wij dat u graag meer informatie wilt ontvangen betreffende de aanbieding van het SetTopBox pakket voor  €10,- per maand.

Er is een aanbieding om het SetTopBox pakket om te zetten naar een Basis HD-light pakket a € 10,00 per maand. (vaste prijs, dus ook na het eerste jaar)
Hiermee kunt u een jaarcontract aan gaan tegen een meerprijs van € 30 per jaar ten opzichte van wat u betaalde.

Dit is maar € 2,50 per maand meer, maar ontvangt nu wel TLC op kanaal 45 en de gewone Eurosport op kanaal 28 extra en natuurlijk alle kanalen in HD.

Het zenderaanbod is nu als volgt als u ontvangst heeft van de Astra 1 en de Astra 3:

NPO 1 HD
NPO 2 HD
NPO 3 HD
RTL 4 HD
RTL 5 HD
SBS 6 HD
RTL 7 HD
Net 5 HD
Veronica/DisneyXD HD
RTL8 HD
Eurosport HD
NGC HD
Discovery Channel
TLC
FOX
MTV NL
MTV Hits
MTV Music
MTV Dance
MTV Rocks
VH 1
VH 1 Classic
TV Oranje
Nickelodeon
Disney Channel
Comedy Central
(18+) Hustler TV
NGC Wild HD

Mocht u gebruik willen maken van een van deze opties? Dan willen wij u vragen contact op te nemen met onze klantenservice op nummer 0900-9323 (€1,- per gesprek, maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur bereikbaar) waar onze medewerkers voor u klaarstaan.

Helaas moeten wij u alleen wel mededelen dat het voor ons niet mogelijk is om een Triple LNB met korting aan te bieden. Deze kunt u wel gewoon aanschaffen via onze website www.canaldigitaal.nl

Uw abonneenummer is: X

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u antwoorden op deze email of telefonisch contact met ons opnemen.

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09.00 tot 21.00 uur op het telefoonnummer: 0900 - 9323 (€1,- per gesprek + de gebruikelijke belkosten.)
Vanuit het buitenland kunt u ons bereiken op: +31 35 646 68 84 (nummerherkenning moet aan staan)

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

Via Mijn CanalDigitaal kunt u snel en eenvoudig uw nota's inzien, uw gegevens of abonnement wijzigen of een (extra) smartcard registreren. Het heractiveren van uw smartcard doet u via www.canaldigitaal.nl/heractiveren. Veelgestelde vragen over CanalDigitaal vindt u op www.canaldigitaal.nl/klantenservice.
U mag ons natuurlijk ook bellen. Wij zijn bereikbaar via 0900 - 9323 (€ 1,- per gesprek plus de kosten voor het gebruik van uw telefoon).

 

 

Met de 30% prijsverhoging krijg ik de volgende kanalen erbij van de gene die verdwenen dan wel vervangen zijn door pulp kanalen:

 

Film Europe HD (door hun sporen hebben verdiend, oud, dus denk ik een pulp zender)

FOX Sports 1 HD Eredivisie (pulp zender)

History HD (pulp zender)

192TV (pulp zender)

 

Ik weet inmiddels niet meer welke zenders nog werkelijk in het pakket zitten, wel een aantal regionale omroepen waar ik als iemand uit Noord-Holland liever RTVNH en AT5 zie, want laat ik eerlijk zijn, dat is voor mij interessanter dan andere regionale omroepen waar ik niets mee heb.

 

Edit:

 

Sorry, ik kan alleen doc bestanden bekijken, ik draai nog geen nieuwere office en Exel kan ik niet mee omgaan, staat ook niet op mijn computer.

 

Heeft iemand een recent .doc bestand wat er op dit moment in het HD-Light / Start HD aangeboden wordt?

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekopieerd uit de lijst van Oliver: 

 

NPO 1 HD
NPO 2 HD
NPO 3 HD
RTL 4 HD
RTL 5 HD
SBS 6 HD
RTL 7 HD
Veronica / DisneyXD HD
Net5 HD
RTL 8 HD
FOX
SBS9
RTL Z
één HD
Canvas HD
Comedy Central
Discovery Showcase HD
National Geographic HD
Spike
xxx
xxx
xxx
xxx
Film Europe HD
Insight TV HD
xxx
Eurosport 1 HD (NL)
Eurosport 2 (NL)
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
Disney Channel
Nickelodeon
Nick Jr.
xxx
xxx
Discovery
TLC
xxx
NatGeo Wild HD
xxx
History HD
ID Investigation Discovery
xxx
Stingray Brava HD
xxx
192TV
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
Baby TV
xxx
xxx
24Kitchen
xxx
Ketnet / één+ / Canvas+
MTV NL
Schlager TV
TV Oranje
L1MBURG
Omroep Brabant
Omroep Zeeland
TV West
xxx
TV Gelderland
TV Oost
TV Noord
Omrop Fryslan
Fishing and Hunting
Retro Music TV
xxx
VH 1 classic
VH 1
xxx
MTV Music 24
xxx
esportsTV HD
Insight TV UHD
Omroep Flevoland
TV Rijnmond
NH
TV Utrecht
xxx
xxx
xxx
xxx
Hustler TV

 

Een aantal zenders zijn internet-only. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal opgezegd. Kaart gaat niet retour. Heb er ooit zelf voor betaald. Schotel voor FTA. Wat stuk gaat wordt niet meer vervangen. Gewoon een Ziggo abo genomen. Opnemen doe ik niet meer. Daar is door alle reclame de lol allang van af. Interessante film of docu download ik wel. 

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnemen doe ik vanwege de reclame juist wel. Dan bijv. half uur na aanvang beginnen met kijken, reclames skippen. Pauzeren wanneer ik het wil..

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Noordzee:

Gekopieerd uit de lijst van Oliver: 

 

NPO 1 HD
NPO 2 HD
NPO 3 HD
RTL 4 HD
RTL 5 HD
SBS 6 HD
RTL 7 HD
Veronica / DisneyXD HD
Net5 HD
RTL 8 HD
FOX
SBS9
RTL Z
één HD
Canvas HD
Comedy Central
Discovery Showcase HD
National Geographic HD
Spike
xxx
xxx
xxx
xxx
Film Europe HD
Insight TV HD
xxx
Eurosport 1 HD (NL)
Eurosport 2 (NL)
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
Disney Channel
Nickelodeon
Nick Jr.
xxx
xxx
Discovery
TLC
xxx
NatGeo Wild HD
xxx
History HD
ID Investigation Discovery
xxx
Stingray Brava HD
xxx
192TV
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
xxx
Baby TV
xxx
xxx
24Kitchen
xxx
Ketnet / één+ / Canvas+
MTV NL
Schlager TV
TV Oranje
L1MBURG
Omroep Brabant
Omroep Zeeland
TV West
xxx
TV Gelderland
TV Oost
TV Noord
Omrop Fryslan
Fishing and Hunting
Retro Music TV
xxx
VH 1 classic
VH 1
xxx
MTV Music 24
xxx
esportsTV HD
Insight TV UHD
Omroep Flevoland
TV Rijnmond
NH
TV Utrecht
xxx
xxx
xxx
xxx
Hustler TV

 

Een aantal zenders zijn internet-only. 

 

 

Dank je Noordzee,  het is weer duidelijker, alleen niet wat alleen online te zien is.

 

Zijn de zenders die alleen online te bekijken via internet provider online?

 

Zijn de zenders die alleen online te zien zijn, alleen te bekijken via de Orca ontvanger met ethernet aansluiting?

 

Kan via een app ook naar de zenders op een TV gekeken worden?

 

Kan met de app ook via een totaal andere vaste en mobiele internet provider gekeken worden?

 

Kan dat allemaal via Start HD, of moet er voor een ander pakket gekozen worden?

 

NH is als ik het goed heb Noord-Holland, dus alleen online te zien i.v.m. dat ik deze niet via de satelliet kan vinden?

 

AT5 zit alleen in duurdere pakketten?

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...