Ga naar inhoud


Start HD pakket Canaldigitaal


FrankVU

Aanbevolen berichten

@erwin05 : In het door jou hierboven geplaatste artikel, kom ik geen enkele melding tegen over oude klanten van het STB (Settopbox)-pakket. Of mis ik iets wat jij wel ziet? 

 

Beter kan je uitgaan van de mailing van Canal  Digitaal uit december 2014 aan de abonnees van het STB-pakket. Hieronder nog maar is de repost van de repost: 

 

Citaat aanbod voor trouwe klanten (december 2014):

U zult er ongetwijfeld over hebben gehoord. De zenders NPO1, NPO2 en NPO3 (voorheen Nederland 1, 2 en 3) worden - als gevolg van bezuinigingen bij de NPO - niet langer gratis via de satelliet beschikbaar gesteld. Daarnaast is ook de Mediawet aangescherpt, die verlangt dat minimaal 30 TV-zenders deel uit maken van het zenderpakket. Omdat het Set Top Box-pakket niet langer voldoet aan de gestelde eisen, zijn we voornemens met ingang van 1 april 2016 te stoppen met het Set Top Box-pakket.

Het Basis-pakket, een volwaardig alternatief

Als trouwe CanalDigitaal-klant bieden we u graag nu al een mooi alternatief pakket, met een aantrekkelijke aanbieding. Het Basis-pakket biedt 23 extra zenders en 14 scherpe HD-zenders. Het Basis-pakket kost normaal € 15,95 per maand, maar u krijgt het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van slechts € 10 per maand.  

 

De trouwe klanten (die vroeger een Settopbox-pakket/ HD-Light-pakket of HD-actiepakket hadden) betalen sinds een aantal jaren 10 euro per maand voor het basis-pakket. (Nu heet dat Start-HD-pakket.)  Per 1 juli 2018 wil Canal Digitaal dus 13 euro per maand van deze groep hebben.   

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het was ook jouw uitspraak over dat klanten met het STB pakket een verhoging krijgen.

 

In mijn vorige bericht staat toch duidelijk welke groep die € 3,00 euro erbij krijgen.

 

Abonnees die niet extra voor voetbal wilden betalen, kregen van de aanbieder het Start HD-abonnement als alternatief voor de tijdelijke prijs van tien euro per maand aangeboden. 

 

Prijsverhoging

Canal Digitaal heeft aan deze groep klanten nu laten weten dat het abonnement van het Start HD-abonnement vanaf 1 juli met drie euro tot dertien euro per maand wordt verhoogd.

 

Duidelijker kan niet.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-5-2018 om 15:29 zei erwin05:

 

Voor klanten die € 17,45 betalen komt er geen € 3,00 verhoging en klanten die van het STB pakket kwamen en € 10,00 betalen komt er ook geen verhoging.

 

 

@erwin 05 

 

Jij snapt het nog steeds niet. In bovengenoemd citaat beweer jij toch echt dat voormalige klanten van het STB-pakket geen verhoging krijgen. In mijn posting wordt (lijkt mij) overduidelijk getoond dat dit helaas wel het geval is.  

 

Mijn advies aan jou : baseer je op feiten als je hier zo stellig wat loopt te beweren. 

Daarnaast is niet de eerste keer dat je in de fout gaat, een half jaar geleden liep je ook al bij herhaling "fake-nieuws" te melden. Ook toen was je niet voor rede vatbaar.   

 

Ik wens niet door jou beticht te worden van het vermelden van onjuiste informatie, terwijl je zelf bij herhaling de fout ingaat. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je het ook went of keert het is gewoon een prijsverhoging van 30 PROCENT niets meer en niets minder

eigenlijk moeten ze npo 1,2,3  ook door blijven geven maar zodra je je abo opzegt gaan deze ook op zwart

ik ben al jaren en jaren klant bij cd maar juni wordt nu mijn laatste maand ze weten daar niet van ophouden en blijven de 

klanten maar uitmelken mij niet meer en hoop dat vele er ook zo over denken

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Noordzee:

 

@erwin 05 

 

Jij snapt het nog steeds niet. In bovengenoemd citaat beweer jij toch echt dat voormalige klanten van het STB-pakket geen verhoging krijgen. In mijn posting wordt (lijkt mij) overduidelijk getoond dat dit helaas wel het geval is.  

 

Mijn advies aan jou : baseer je op feiten als je hier zo stellig wat loopt te beweren. 

Daarnaast is niet de eerste keer dat je in de fout gaat, een half jaar geleden liep je ook al bij herhaling "fake-nieuws" te melden. Ook toen was je niet voor rede vatbaar.   

 

Ik wens niet door jou beticht te worden van het vermelden van onjuiste informatie, terwijl je zelf bij herhaling de fout ingaat. 

 

Het staat toch duidelijk op Totaal TV.

 

Blijkbaar heb jij lees problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 30-5-2018 om 15:55 zei erwin05:

Zenderlijst in Excel up to date t/m 01-07-2018.

Fouten mag je altijd melden.

 

CD Pakketten 30-5-2018.xlsx

Topic-hijack, sorry 😛

 

Hey Erwin, volgens mij is dit de lijst die Sprietje ooit begon of niet?

 

Om het leven in de toekomst voor ons allen makkelijker te maken, heb ik hem gecopieerd naar google docs. Als je me even je mail address PMed dan kan ik je ook toevoegen. Dan wordt het een 'levend' document hopelijk waar iedereen gelukkiger van wordt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei oliver:

Topic-hijack, sorry 😛

 

Hey Erwin, volgens mij is dit de lijst die Sprietje ooit begon of niet?

 

Om het leven in de toekomst voor ons allen makkelijker te maken, heb ik hem gecopieerd naar google docs. Als je me even je mail address PMed dan kan ik je ook toevoegen. Dan wordt het een 'levend' document hopelijk waar iedereen gelukkiger van wordt :)

 

Je gaat wel heel erg ver door te vragen om mijn email adres, denk je dat ik daar intrap en dat straks mijn email adres overal bekend is en ik van jan en alle man dood gegooid word met foute email's denk toch eens na en ik wil die file niet op google docs.

 

En wil je een makkelijker leven zeg dan je abo bij CD op.

 

Wat een kinderachtig gepruts weer.

 

CD Pakketten 11-6-2018.xlsx

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2018 om 09:44 zei erwin05:

Het staat toch duidelijk op Totaal TV.

 

Blijkbaar heb jij lees problemen.

 

Na de zoveelste onzin-posting van erwin05 nu weer een serieuze bijdrage: 

 

We hoeven niet tot 1 juli 2018 te wachten op de uitbreiding van ons pakket. 

Canal Digitaal heeft nu al de zenders 192 TV, Film Europe HD en Brava HD toegevoegd aan het Start-HD-pakket.

TV West is voor mij nu ook zichtbaar via de app, dus waarschijnlijk is deze zender ook beschikbaar voor degenen die met hun ontvanger naar enkele internet-zenders kijken van Canal Digitaal.       

 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2018 om 11:54 zei erwin05:

 

Je gaat wel heel erg ver door te vragen om mijn email adres, denk je dat ik daar intrap en dat straks mijn email adres overal bekend is en ik van jan en alle man dood gegooid word met foute email's denk toch eens na en ik wil die file niet op google docs.

 

En wil je een makkelijker leven zeg dan je abo bij CD op.

 

Wat een kinderachtig gepruts weer.

 

CD Pakketten 11-6-2018.xlsx

 

Erm Pardon? Waar komt deze zeer botte en onbeleefde reactie verdaan? Volgens mij kennen we elkaar niet, dus ik snap niet waar deze zeer heftige reactie vandaan komt.

 

In ieder geval, hoef ik je e-mail adres niet. Ik wilde je gewoon toegang geven tot het document. Sorry dat ik daarbij op je tenen ben gaan staan. Ik geef toe, het was mijn fout om de daadwerkelijke URL te plaatsen. Mijn excuus hiervoor als dat de reden van verwarring was. Bij deze alsnog de URL naar het google docs spreadsheet document: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1nFzW8E3yGWfztvodjiOdrCr7ut4x68-DnvPlfCPloag

dat gezegd hebbende kan je ook zonder het delen van een e-mail adres toegang vragen door de 'request access' oid te clicken zoals hier te zien is:

image.png.fd2f3443bf854d27f0b725687e4e93e6.png

 

Dus hopelijk kan dit idee wel doorgaan. Een levend document wat online bijgehouden kan worden.

 

De volgende opmerking is voor iedereen, wil je toegang, vraag toegang aan of stuur een PM met een mail adres waar dan een uitnodiging via google docs naartoe gestuurd kan worden.

aangepast door oliver
link tot link omgetoverd
Link naar reactie
Delen op andere sites

back on-topic, ik zal nog even de voorgaande 8 pagina's lezen, maar hier nog even een noot; wij zijn van ooit met het digitenne -> canaldigitaal aanbieding voor 10 euro bij het nu start HD pakket terecht gekomen. Ook wij hebben een brief (geen mail) gehad hierover zie hier voor details, https://www.sat4all.com/forums/topic/363614-start-hd-van-%E2%82%AC1000-naar-%E2%82%AC1300/ (scan van de brief). om de zelfde redenen natuurlijk; om Foxsports te financieren.

aangepast door oliver
link tot link omgetoverd
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is wel uniek, er is geen land ter wereld waar je via je provider abonnement verplicht voetbal belasting moet betalen.

En die 3 Euro per maand is slechts het begin, ze ruiken nog meer geld.

 

Wachten tot er een provider komt zonder voetbal, die dan een tv pakket beduidend goedkoper kan leveren.

En onder de 100.000 klanten mag het pakket klein zijn, geen verplichte 30 zenders in het pakket.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...